poniedziałek, 22 grudnia 2014

Tutorial: Elegancki makijaż z brązem i złotem

Klasyczne makijaże w uniwersalnych kolorach zawsze najbardziej się przydają, dlatego na dziś przygotowałam bardzo prosty makijaż z kreską i błyskiem :). Przypuszczam, że wiele z nas podobnie maluje się na co dzień, tyle że używając bardziej matowych cieni. Dodatek złota i połyskujących drobinek sprawia, że makijaż jest bardziej odświętny, więc sprawdzi się na różne okazje, ale nie będzie jednocześnie zbyt mocno rzucający się w oczy. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :).

BZZ1

Jeśli nie macie przekonania do złotych odcieni w makijażu możecie spróbować zacząć od bardzo jasnego, chłodnego złota. Takie cienie są bardziej bezpieczne i podobne do jasnych, waniliowych kolorów. Mocne, żółte złoto jest trudniejsze w obsłudze :).

BZZ3

BZZ

  1. W pierwszej kolejności nabieram matowy ciepły brąz na miękki pędzel do blendowania. Zaznaczam nim miejsce nad załamaniem górnej powieki i powiekę dolną.
  2. Na ruchomą powiekę, zaczynając od wewnętrznego kącika oka, nakładam jasne, chłodne złoto.
  3. Następnie wypełniam pozostałą część powieki aż po zewnętrzny kącik oka, chłodnym matowym brązem.
  4. Najciemniejszym brązem przyciemniam zewnętrzne kąciki i dolną powiekę tuż przy linii rzęs.
  5. Połyskujący cień “folię” lub drobinkowy pyłek wklepuję w całą powiekę ruchomą.
  6. Dodaję czarną kreskę eyelinerem i tuszuję rzęsy.

BZZ2

Do wykonania tego prostego makijażu używałam przede wszystkim paletki Sleek – Storm. Dużą rolę odegrał też połsykujący cień w kremie Eye Foils w kolorze Rose Gold od Makeup Revolution. Na ustach moja ulubiona ostatnio nudziakowa pomadka – Glossy Temptation od Wibo, z numerem 5.

Lista użytych kosmetyków:

  • TWARZ: podkład Lirene Glam&Matt (jasny), puder My Secret Matt Fixing Powder, korektor Catrice Camouflage Rosy Beige, róż Sleek Antique
  • BRWI: puder do brwi Golden Rose
  • OCZY: paleta Sleek Storm, cień w kremie Eye Foils Rose Gold Makeup Revolution, eyeliner Wibo Deep Black, tusz Provoke Amazing Lashes Mascara dr Irena Eris
  • USTA: Wibo Glossy Temptation nr 5

35 komentarzy:

  1. Piękny makijaż! Nie wiem, czy starczy mi zdolności, aby go odtworzyć, ale jeśli mi się uda, to będę królową sylwestrowego wieczoru :) Mam pytanie odnośnie Twoich włosów. Są niezwykle piękne, gęste i lśniące, jak o nie dbasz i czy układasz je codziennie? Wyglądają bardzo zdrowo, też dążę do tego efektu, ale na razie z marnym skutkiem. Od niedawna stosuję olejek arganowy na włosy, już widzę małą poprawę, ale na spektakularne efekty pewnie przyjdzie mi jeszcze poczekać :) Zależy mi też na tym, żeby włosy wyglądały na co dzień zdrowo, nawet nie ułożone, stąd moje pytanie dotyczące nie tylko pielęgnacji, ale i stylizacji. Będę wdzięczna za wszystkie wskazówki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję, że kiedyś uda mi się nauczyć tak ślicznie malować oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wcale nie jest trudny makijaż :)

      Usuń
  3. Bardzo elegancki i uniwersalny :) pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam brązy i błyskotki na oku:-) a bez kreski nie ruszam się z domu:-) trafiłaś w mój gust całkowicie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie ;) Ostatnio lubię delikatne makijaże z takim własnie błyskiem... a że mam w swojej kolekcji tą folię z MUR ... to wiem, jaki będzie mój następny makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah :D. Ja dopiero odkrywam uroki tej folii :D

      Usuń
  6. Tak jak napisałaś - mój codzienny makijaż :-P W zasadzie poza kreską (na moje oczy jest zbyt gruba) dokładnie tak to wygląda - choć pewnie są tak jakieś maleńkie różnice, które są na pierwszy rzut oka niewidoczne ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę :). A mój codzienny jest bardziej oszczędny, bo jak się spieszę to nie chce mi się bawić cieniami :D

      Usuń
  7. Pięknie, niby błyska i świeci, a można spokojnie na co dzień taki makijaż nosić. Ja nie umiem, szczególnie z mam problem z ładną kreską, ale trenuję i wychodzi coraz lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja maluję się bardzo często w podobny sposób, ale nigdy nie wychodzi mi tak perfekcyjnie, jak Tobie! Piękny makijaż i przepiękne oczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem nieustannie zakochana w Twoich kreskach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super naturalny i elegancki zarazem :) Mam dzisiaj podobny, ale jak zawsze kreska wyszła bez szału, Twoja jest idealna <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Klasyka w postaci brązów zawsze się sprawdza:) a dodatek złota tylko podkręca makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny makijaż. Niby prosty a wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny makijaż i uniwersalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealny na wigilijną kolację :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze przyznam, że bardziej urzekło mnie oko tym razem;).

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny jest, taki klasyczny, ale piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spróbuję go odtworzyć, muszę tylko sprawdzić, czy mam jakiś jasnozłoty cień:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Często stosuję podobne połączenie :) i w macie i w błysku sprawdza się świetnie. Uniwersalne i dobre na każdą okazję :) nawet w wersji matowej można szybko przekształcić go w wersję bardziej wyjściową dodając odrobinę jasnego, lśniącego pyłku. Za to lubię uniwersalne "bezpieczne" brązy ;)
    Teraz będę mogła malować jeszcze więcej, bo dostałam na święta zestaw z Hakuro <3

    OdpowiedzUsuń