sobota, 24 stycznia 2015

Half Moon Manicure: podwójny fiolet

Pomysł na taki zmodyfikowany half moon manicure znalazłam oczywiście na pintereście. Mani, który wpadł mi w oko opierał się na podobnej zasadzie – półksiężyce zostały oddzielone od reszty koloru “gołym” paskiem. Ja postawiłam jednak na inną kolorystykę, użyłam dwóch fioletowych lakierów. Jeden to bardzo ciemny fiolet o kremowym wykończeniu (Kobo – Serenity), drugi wybrałam lekko metaliczny (Kobo – The Charm of Provance). Mimo, że półksiężyce nie wyszły mi super równo to bardzo dobrze nosiło mi się te paznokcie i wytrzymałam w nich okrągły tydzień! Lubię takie proste wzory :).

DSCN4674

DSCN4677

DSCN4678

DSCN4679

42 komentarze:

  1. jej jak fajnie to wygląda! gdybym umiała tak prosto to bym też zrobiła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie mi się podobają takie mani z "gołymi" miejscami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyciągają wzrok! Wzorek wygląda bardzo interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyciągają wzrok! Wzorek wygląda bardzo interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe, nie widziałam jeszcze takiego zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja czasem natrafiam na takie, ale przeglądam dużo różnych wzorków w internecie :)

      Usuń
  6. Wyglądają ładnie, ale taki wzór jest nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za takimi zdobieniami, jednak podziwiam, że wyszło Ci tak rowno! Mi by się tak nie udalo. Lubię te lakiery kobo. Świetne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :). Ja też lubię lakiery Kobo, mam kilku ulubieńców :)

      Usuń
  8. ciekawie wygląda :) ładne kolory, szczególnie ten metaliczny :) no i plus za trwałość- aż tydzień.. wow :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie to wygląda ! :) na pewno bym nie była w stanie tego zrobić haha manualne beztalencie :33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie było łatwo z prawą ręką :D

      Usuń
  10. Bardzo oryginalny pomysł :D Wygląda cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosty wzór, ale efektowny :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam oglądać mani z prześwitami naturalnych paznokci :) Efekt jest zawsze taki nieoczywisty, super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też strasznie się podobają takie wzorki :)

      Usuń
  13. Super, bardzo mi się podoba! Szkoda tylko, że ja do paznokci mam dwie lewe ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiem, że nie o tym post, ALE TEN PIERŚCIONEK JEST BOSKI! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ciekawie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wzór nie w moim guście ale trzeba przyznać, że prezentuje się ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny efekt :) mam ostatnio "jazdę" na negative space ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy efekt choć chyba goły pasek wolałabym cieńszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale fajny kolor. Ja lubię ten jagodowy kolor od Vinylux

    OdpowiedzUsuń