wtorek, 17 lutego 2015

beGLOSSY: Najlepsze kosmetyki 2014

Dziś przychodzę z recenzją kolejnego pudełka – tym razem to edycja specjalna “Najlepsze kosmetyki beGlossy 2014”.  W środku znalazły się produkty, które wygrały w głosowaniu subskrybentek na najlepsze kosmetyki z beGlossy 2014 roku. Przyznam, że pomysł na takie pudełko jest po prostu świetny! Zdaje się, że nie tylko w moim odczuciu, bo wszystkie pudełka niestety już się wyprzedały. Gdyby taka zawartość pojawiła się w regularnej sprzedaży, byłam pewnie zawiedziona, bo kosmetyki dla wielu osób by się dublowały, ale umieszczenie produktów z największą ilością głosów jako edycja specjalna było strzałem w dziesiątkę :).

DSCN5280

DSCN5282

Pudełko ma identyczną oprawę graficzną jak regularna wersja na luty. Koszt tego zestawu był trochę wyższy – 59zł. A w środku pięć kosmetyków, z czego część to miniatury, część pełne produkty. Wszystkie kosmetyki znam oczywiście z poprzednich edycji, ale nie wszystkich jeszcze używałam.

DSCN5284

DSCN5285

  • BENEFIT, They’re Real! mascara – jedna z moich ulubionych maskar! Wiele razy wspominałam o niej na blogu, więc nie ma sensu się powtarzać, dla mnie to po prostu świetny tusz :). Tutaj wersja miniaturowa (ach, szkoda że nie pełnowymiarowa ;)), z pewnością się przyda.
  • BENEFIT, It’s potent! eye cream – rozświetlający krem pod oczy w uroczym słoiczku. Kremy pod oczy tak wolno się zużywają, że jeszcze nawet nie otwarłam tamtego.
  • BANDI, krem z kwasem migdałowym – obecność tego kremu w pudełku bardzo mnie ucieszyła, bo od jakiegoś czasu tego samego kremu z Glossy i sprawdza się bardzo dobrze. Moja skóra lubi kwas migdałowy. w kosmetykach. Używam go na noc i choć nie działa jak typowo mocno złuszczający kosmetyk, to widzę lekkie oczyszczenie i po prostu lepszy stan skóry.
  • SANASE, peeling dotleniający – czekoladowy peeling do twarzy. Nie używałam, ale skoro zebrał tyle głosów musi być fajny ;).
  • VASELINE, balsam do ciała – tego balsamu też nie wypróbowałam, ale zaskoczyła mnie jego obecność w tym zestawieniu. Spodziewałam się, że to raczej przeciętniak.

Dodatkowo pralinka Lindt – jak dla mnie mogłaby być cała bombonierka :D.

DSCN5287

Moim zdaniem świetne zestawienie kosmetyków, szkoda jedynie, że pudełko już się wyprzedało, bo pewnie jeszcze wiele osób skusiłoby się na zakup.

Czy w kolejnym miesiącu byłybyście zainteresowane kodem na pudełko, dzięki któremu można by kupić je np. z dodatkowymi kosmetykami :)?

27 komentarzy:

  1. udało mi się kupić to pudełko właśnie z kodem od jednej vlogerki i dostałam dwa na prawdę super kosmetyki, z resztą całe pudełko ma super zawartość i cieszę się że zdążyłam je zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi dodatkowymi produktami naprawdę się opłacało :)

      Usuń
  2. Mnie zaciekawił ten czekoladowy peeling do twarzy. Chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekoladowy peeling do twarzy wzbudził moje zainteresowanie :) a dziś właśnie zamówiłam sobie joyboxa ;) żałuję, że nie załapałam się na glinki ale już niecierpliwie czekam aż pudełko do mnie dotrze :) shiny i glossy tym razem nie zachwyciły mnie zawartością więc nie brałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa co do kodu rabatowego to ja bardzo chętnie bym się pisała ;) jeśli zawartość mi się spodoba to na 100% bym skorzystała z kodu na dodatkowe bonusy :)

      Usuń
    2. Dzięki za info, w takim razie prawdopodbnie pojawi się kod przy następnej okazji :). Tym razem z kodem bardzo się opłacało, ale niestety pudełka bardzo szybko poszły ;)

      Usuń
  4. Zawartość pudełeczka bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kupić ale się nie zdecydowałam, później trochę żałowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda właśnie, że tak szybko się rozeszły ;)

      Usuń
  6. Zawartość świetna ;) Cały pomysł faktycznie to strzał w dziesiątkę ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że pudełka tak szybko się wyprzedały, bo te z pewnością bym zamówiła :) Świetny pomysł z tym pudełkiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie szkoda, bo były bardzo fajne :)

      Usuń
  8. Całkiem fajna zawartość ,-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę sie wgłębić w te pudełka bo nie bardzo znam zasady a mam coraz większa ochotę spróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasady proste - po prostu kupuje się pojedyncze pudełko, albo zamawia z góry pakiet na parę miesięcy :)

      Usuń
  10. ciekawa zawartość :) mnie taki kod ciekawi, chętnie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tej maszkary nie lubię, ale ta nowa podkręcająca jest fajowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę świetna zawartość, wsyztskie produkty przykuły moją uwagę, a zwłaszcza czekoladka Lindt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha najlepsza część całego pudełka :D

      Usuń
  13. Ja się nie polubiłam z They're Real!, a i balsam Vaseline również jakoś nie przypadł mi do gustu :(.

    OdpowiedzUsuń
  14. też uważam, że to rewelacyjny box, nic dziwnego że wyprzedał się jak świeże bułeczki

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie jakoś aż tak nie powala ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mówię, że mnie powaliło, tylko że jest fajne :D

      Usuń
  16. bardzo podoba mi się to pudełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. vaseline ooo uwielbiam ich produkty :) Bardzo fajne pudło ♥

    OdpowiedzUsuń