sobota, 14 lutego 2015

Lakier Fenix 8

W moich lakierowych zbiorach mam jeden jedyny lakier Fenix. Marka mało popularna, więc chciałam Wam o niej co nieco napisać, ale szczerze mówiąc, nie znalazłam żadnych konkretów. O ile pamięć mnie nie myli, pojawiła się na rynku jakieś dwa lub trzy lata temu. Firma ta sama co lakierów Lemax (to te tanie, bazarkowe, znane z marmurków), ale ponoć produkowane gdzie indziej. Fenixy miały być lakierami profesjonalnymi i kosztowały w granicach 30zł. Nie mam pojęcia czy marka nadal istnieje – ich strona internetowa nie działa, ale może gdzieś można je dostać. Ktoś wie?

Mój kolor to nr 8. Klasyczny, ale jednocześnie ciekawy, o dziwo nie mam podobnego odcienia. Dla mnie to po prostu kolor buraczkowy (choć nie cierpię tego określenia!). Leży gdzieś pomiędzy ciemnym różem a bordowym kolorem. Przyznam szczerze, że podchodziłam bardzo sceptycznie do tych lakierów – cena jakby nie patrzeć dosyć wysoka, a buteleczki przypominają te z bazarku. Fenix jednak zaskoczył mnie bardzo pozytywnie, szybko schnie, długo się utrzymuje (u mnie 5 dni) i ma rewelacyjne krycie. Na paznokciach widzicie tylko jedną warstwę lakieru! Bardzo dobrze się rozprowadza, ma wręcz idealną formułę. Nie wiem czy pozostałe odcienie wypadały równie dobrze, ale ten zasługuje na piątkę z plusem : ).

DSCN5227

DSCN5222

DSCN5213

DSCN5228

Co do henny – trzymała się idealnie przez dwa dni. W trzecim dniu zrobiła się lekko wyblakła, a w czwartym wyglądała naprawdę paskudnie ;). Dziś mija szósty dzień od nałożenia, zeszła już w 95 % :).

henna1

37 komentarzy:

  1. Obłędnie te Twoje rączki wyglądają ozdobione ;) niestety nie znam tych lakierów

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja jak na 1 warstwę! piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja jak na 1 warstwę! piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor lakieru, ale ten pierścionek jest przecudowny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny ten kolor chociaż o lakierach Fenix nigdy nie słyszałam. Mam bardzo podobny odcień z Kiko - z tego co pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama o nich ledwo co słyszałam... wydaje mi się, że marka przestała działać.

      Usuń
  6. Piękny kolor ;)
    Pozdrawiam
    Marcelka Fashion
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow .. takie krycie? W szoku jestem ostatnio miałam przygodę z jednym lakierem i potrzebował aż 3 warstwy.
    Bardzo wygodne jest kiedy nie trzeba się tak męczyć i "jedno" pociągnięcie pędzlem wystarczy :)
    Piękny odcień faktycznie taki buraciany - też nie lubię tego określenia, trochę samowolnie negatywnie mi się kojarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednowarstwowce zawsze najbardziej poszukiwane :). Niestety mało lakierów kryje przy jednej warstwie ;)

      Usuń
  8. Śliczny kolor i pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kolor lakieru, henna już rzeczywiście nie w formie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakier ma przepiękny odcień!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tych lakierów i chyba nawet ich nie widziałam nigdzie ;) Henna wygląda ładnie, ale przy samych paznokciach jest okropna :P Przypomina brudne paluchy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, lepiej wyglądałaby ciemniejsza. Drugi raz na pewno nie zrobię już takich jednolitych końcówek, bo choć zamysł jest super to spiera się brzydkooo :(

      Usuń
    2. To tak jak z farbowaniem włosów - zamysł jest super, ale spiera się brzydko :D

      Usuń
  12. Henna super i lakier też ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny odcień! Podobają mi się takie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. słyszałam o tej marce, były po wejściu serii na rynek na paru blogach chyba. Kolor śliczny, fajnie że jakość super, ale i tak za 30 zł wolałabym coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kolor i genialne krycie. Jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakier genialny a rączki wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsze słyszę o fenixie ale krycie i trwałość rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny lakier, do henny na rękach jakoś nie mogę się przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. kolor super! ale henna mnie nie przekonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. O tych lakierach nigdy nie słyszałem, chociaż w mojej pracy przechodzi mi przez ręce wiele firm. Możliwe też, że nigdy nie chciałem ich używać bo szczerze mówiąc opakowanie jest bardzo zwodnicze, przywodzi na myśl lakiery o słabej jakości. Ale teraz będę się starać zwrocić uwagę przy najbliższych zakupach w hurtowni.

    OdpowiedzUsuń
  21. prześliczny :) uwielbiam takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń