środa, 25 lutego 2015

Manicure: Czarna koronka

Jakoś w zeszłym roku kupiłam Smokey Top Coat z Astora – top coat do paznokci, który daje jedynie półprzezroczystą mgiełkę czarnego koloru. Pamiętam, że chyba jako pierwszy taki produkt wprowadził Dior, nazywał się, z tego co pamiętam, Rock Coat. Strasznie mnie wtedy ciekawił, ale że nie lubię wydawać na jeden lakier zbyt wiele, rozglądałam się wśród innych marek. Te niestety jakoś późno podchwyciły pomysł, więc ukręciłam swój top coat z mieszanki bezbarwnego i czarnego lakieru, ale miał złą konsystencję i go nie używałam. Smokey Top Coat rzucił mi się w oczy przy okazji innych zakupów, a że kosztował śmiesznie mało, dałam się skusić. W założeniu taki top ma chyba służyć do przyciemniania innych lakierów, ale to żadna zabawa (chyba, że na glitterach!), więc wypróbowałam go solo, na naturalnej płytce, kładąc jedną warstwę na wcześniej przygotowany wzorek.

DSCN5363

DSCN5357

Od dawna miałam ochotę na taki półprzezroczysty mani i muszę przyznać, że świetnie mi się go nosiło. Oczywiście jest to coś innego, nie każdemu się spodoba. Moim zdaniem wygląda ciekawie :). Smokey top fajnie się rozprowadza, jest dość rzadki i nie smuży. Nie wiem czy można go kupić stacjonarnie… chyba nie. Ja skusiłam się na niego w jakiejś drogerii internetowej, ale zupełnie nie pamiętam w której dokładnie. Catrice ma podobny produkt w ofercie, tyle że różowy.

DSCN5360

DSCN5354

Do samego wzorku użyłam lakieru do zdobień (Sensique Art Nails) i czarnych trójkątów z Born Pretty Store. Ostatnio jakoś nie ciągnęło mnie do przyklejanych ozdób, ale te są świetne, bo bardzo proste i można stworzyć przy ich pomocy gustowny, oszczędny mani. Oczywiście mój wzorek wcale oszczędny nie jest ;), ale planuję wykorzystać je jeszcze przyklejając tylko po jednym przy nasadzie paznokci. Trójkątne ozdoby kosztują lekko ponad 2$, są tutaj, w różnych kolorach, ale mi najbardziej podobały się właśnie czarne.

Jak zawsze polecam Wam mój kod zniżkowy KP9J61, zawsze to te 10% zniżki przy zakupach. Jeśli jeszcze nie korzystaliście ze sklepu to polecam – nie wszystko na pewno jest dobre i trzeba czekać do miesiąca na paczkę, ale ozdoby do paznokci mają świetne. Wybór jest bardzooo duży a wysyłka zupełnie za darmo : ).

DSCN5365

58 komentarzy:

  1. Podobny produkt miała (ma) Sephora o ciemnoniebieskim zabarwieniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo brzmi ciekawie, nie znam go :)

      Usuń
    2. Kupiłam go kiedyś i żałuję że Sephora nie wprowadziła więcej kolorów bo daje naprawdę fajny efekt :)

      Usuń
  2. Jesteś niesamowita, te paznokcie są nieziemskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na zdobienie ;) bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł i świetne wykonanie. Już myślałam nie raz nad tym sklepem, ale zupełnie nie wiem jak w nim kupować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba mieć konto paypal :)

      Usuń
    2. Tylko zastanawia mnie jak z walutą, bo ceny są w dolarach.

      Usuń
    3. Tylko zastanawia mnie jak z walutą, bo ceny są w dolarach.

      Usuń
  5. Ładnie ten mani wygląda :) aczkolwiek ten smokey jakoś szczególnie mnie nie porwał :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cuda to nie są, taki bajer lakierowy ;D. Sam w sobie nieszczególnie urokoliwy, ale można go fajnie wykorzystać :D

      Usuń
  6. Jakie oryginalne! Jeszcze nie widziałam takiego mani. Podoba mi się i to baaardzo :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne i nietuzinkowe zdobienie! :) koniecznie muszę wypróbować stworzyć coś z takim półprzezroczystym lakierem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. próbowałam zrobić taki lakier podkładowy mieszając czerń z przeźroczystym, ale wyszło brzydko:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi też:/. Lakier miałam jakiś stary i zgluciały, ten top sto razy lepszy ;d

      Usuń
  9. Bardzo bardzo mi się podoba taki mani :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie bardzo wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś takiego ma jeszcze wprowadzić Essence i będzie to do lakierów jasnych :) Wydaje mi się też, że będzie to rozjaśniać lakier bazowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha widziałam to coś :D. Ciekawe jaki będzie!

      Usuń
  12. Bardzo kreatywnie! Coś innego, a wygląda super i - o ile nie jestem wielką fanką ćwieków - tak to zdobienie brałabym bez żadnych zmian, tak bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  13. huh, nie wiedziałam o istnieniu takich topów

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, wygląda naprawde fajnie! Jest do dorwania gdzieś w drogeriach, jakichś sieciach kosmetycznych? Chętnie bym się skusiła na taki trochę mgiełkowy, rockowy look. A no i sam wzorek - skąd Ty bierzesz cierpliwość? Ja dziś dostawałam już jasnej pogody jak musiałam pomalować paznokcie zwykłym lakierem. Nawet takim równo nie potrafię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś jest, ja właśnie nie pamiętam gdzie go kupiłam, bo było to trochę temu, ale teraz znalazło mi go tylko na ekobieca (akurat tam na pewno nie kupowałam). A do wzorków to akurat cierpliwość mam, na mnie działa to uspokajająco :D

      Usuń
  15. Wygląda nawet bardziej niż ciekawie :)) Super zdobienie, przykuwa uwagę!

    OdpowiedzUsuń
  16. A to to jest to słynne rajstopkowe manicure! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że tak się nazywa :D

      Usuń
  17. Ojej wygląda mega ciekawie, jeszcze nie widziałam takiego zdobienia nigdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne! Pierwszy raz coś takiego widzę i jestem oczarowana :)
    Pozdrawiam, CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacyjny efekt, paznokcie wyglądają jak szklane :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny mani :) Bardzo mi się podoba :)
    Obserwuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne zdobienie! Z wielką chęcią nosiłabym takie na swoich paznokciach :-D
    Najlepsze w tego typu półprzezroczystych lakierach jest to, że można je zrobić w dowolnych kolorach - choć żółty czy zielony, użyte tak jak ten czarny, wyglądałyby co najmniej niezdrowo :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D
      U mnie leżą ukręcone: czerwony, niebieski i żółty. Zrobiłam je niby do używania na biały lakier, ale jakoś mi z nimi nie po drodze :D. Czarny, niebieski czy fiolet solo na płytce całkiem spoko, ale żółty albo brązowy fujka :D

      Usuń
  22. Świetny efekt, niestety ja zdolności do paznokci nie mam...:(

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny! Uwielbiam BPS, mają ooogromny wybór piedół do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba się zakochalam!! Nieziemskieee!

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialne! Muszę rozejrzeć się za takim top coatem, bo efekt bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)! Top coat polecam kupić lub zrobić :D

      Usuń
  26. Wow, moim zdaniem efekt jest genialny! *.* Gratuluję pomysłowości :)

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne!! Chociaż dla mnie bardziej azteckie niż koronkowe :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow... super wyszło ☆☆☆
    Nie widziałam wcześniej takiego lakieru... ale teraz chcę go ♡

    OdpowiedzUsuń
  29. super mani <3 bardzo precyzyjny ! piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wygląda pięknie. Bardzo ciekawie i oryginalnie. A z tymi trójkącikami rzeczywiście można poszaleć.

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny efekt, pierwszy raz widzę coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń