czwartek, 5 lutego 2015

Manicure hybrydowy: koralowy róż od La Femme

Powrót do lakierów hybrydowych – ostatnim, który wypróbowałam był kolejny lakier 3w1 z La Femme. Choć odcień trafia w mój gust to dziś będzie trochę narzekania.. Ostatnio na blogu przewijały się same sprawdzone, fajne kosmetyki, więc w końcu musiało paść na coś co mnie poirytowało.

Kolor lakiery to bardzo ładny koralowy róż o kremowym wykończeniu. Trochę przygaszony, taki dość uniwersalny odcień. Ma numer R112 (tu link). Bardzo mi się spodobał na wzorniku, ale niestety właściwości tego lakieru mocno mnie rozczarowały. Jak wspomniałam to hybryda 3w1, nie wymagająca użycia bazy, top coatu ani cleanera, co teoretycznie pozwala skrócić czas całego procesu. Niestety lakier strasznie słabo kryje (dużo gorzej od pozostałych lakierów tej marki). Efekt, który widzicie na zdjęciach to aż pięć warstw lakieru nakładanego dość grubymi, jak na hybrydę, warstwami. Mimo to nadal gdzieniegdzie mogłam się dopatrzyć prześwitów! Przy takiej ilości warstw paznokcie wyglądały dla mnie o wiele za “grubo”. Muszę też ponarzekać na trwałość… na moich paznokciach trzymał się nie tak źle, ale trochę za krótko jak na lakier hybrydowy. Niestety hybrydy La Femme kiepsko się ściągają. Nie pomaga spiłowanie wierzchniej warstwy ani przetrzymanie dłużej w płynie do usuwania / acetonie. Zawsze kończy się częściowym piłowaniem co dla mnie niestety trochę rozmija się z ideą lakieru hybrydowego, bo niszczy płytkę paznokcia. Na razie wypadł najsłabiej z wypróbowanych przeze mnie hybryd tej firmy.

DSCN4092

DSCN4087

DSCN4081

DSCN4094

44 komentarze:

  1. Trochę kiepsko, po to się hybrydzi, żeby aż tyle warstw nie kłaść. Kolor mimo wszystko fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor tak, ale to krycie jest okropne :/

      Usuń
  2. Kolor ładny, ale nietrafiony produkt :(

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor piękny, ale 5 warstw? przesada...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie to ściąganie hybrydy brzmi jak piłowanie zębów pilnikiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybrydy nie powinno się piłować, ale te nie chcą schodzić i trzeba się wspomagać pilnikiem :/

      Usuń
  5. Jakoś nie przekonują mnie wersje 3w1, wolę standardową opcję z topem i baza oddzielnie. Ale kolorek prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem idea jest dobra, w praktyce nie wyszło do końca tak jak trzeba, ale gdyby dobrze kryły i łatwo się ściągały takie 3w1 byłoby super rozwiązaniem jak dla mnie :)

      Usuń
  6. Szkoda, że tak slabo z kryciem. Lubię jak hybrydy wyglądają jak zwykły lakier a nie takie "gluty" na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdyby nie strona techniczna, to bym rzekła, że ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor ładny, szkoda że taka lipa z jakością :(

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kolor, szkoda, że nic poza tym

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor jest piękny, szkoda tylko że tak słabo kryje

    OdpowiedzUsuń
  11. przyjemny,ciepły kolorek,a do tego delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Już myślałam, że tylko ja nie mam wprawy w hybrydach i dlatego nie idzie mi ściąganie La Femme . Dlatego używam ich teraz tylko na paznokciach u stóp , zdjęcie ich to dla mnie tragedia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wprawa nie ma tu niestety nic do rzeczy, inne hybrydy łatwo się odmaczają. La Famme niestety ma takie, które kiepsko schodzą :/

      Usuń
  13. 5 warstw to faktycznie słaby wynik. Myślałam nad tymi lakierami ale usuwanie mnie zniechęca, bo dopiero niedawno udało mi się doprowadzić moje paznokcie do akceptowalnego stanu. Niestety poprzednie nałożenie hybryd bardzo je osłabiło i musiałam dać im odpocząć. Zdecydowanie wolę takie, co łatwo schodzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A które to hybrydy tak Ci osłabiły płytkę? U mnie te, które łatwo się ściągają wcale nie szkodzą paznokciom :)

      Usuń
    2. Co dziwne ale Tifton. Przyczyną mogło być też to, że ściągałam i robiłam na nowo kilkakrotnie a moje pazurki niestety nie lubią takiego niedelikatnego traktowania. W międzyczasie byłam też dość mocno chora i osłabiona.

      Usuń
    3. O nie przypuszczałam, że to Tifton Cię tak załatwił! Ale on też nie zawsze idealnie schodzi, zdarza mi się że muszę go dłużej przetrzymać w acetonie, albo nawet zawinąć jeszcze na nowo, żeby nie robił problemów.

      Usuń
    4. Ja zazwyczaj nie mam cierpliwości do czekania i zrywam. To też moja wada :P obecnie jestem na etapie szukania idealnego szarego lakieru, kremowego bez żadnych drobinek, bo wymyśliłam sobie mani z naklejkami wodnymi a nie mam szarego lakieru :c i nic mi nie wpadło w oko...

      Usuń
    5. Ajć, rozumiem :D. Z hybryd świetny jest Stylish Grey, a ze zwykłych lakierów to szukałabym w Golden Rose, z Rich Color jest zdaje się 113, 102, 124 i 125 z szarości :)

      Usuń
    6. No w tygodniu zamierzam wybrać się do sklepu i obmacać jakieś z GR ;) w sumie liczę, że tam coś ładnego znajdę :)

      Usuń
  14. Aż pięć warstw? Nie mam żadnego doświadczenia z hybrydami, ale zawsze mi się wydawało, że mają one lepsze krycie niż zwykłe lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor mi się podoba. Mam jednak pytanie ponieważ, pewna osoba opisywała mi pewien problem przy hybrydach. Otóż lakier odchodzi bokami jakby się odklejał od płytki... na początku tego nie było. Jak myślisz co może być tego przyczyną??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybrydy czasem zaczynają się tak podważać jeśli długo się je już nosi na paznokciach. A jeśli nie minęło jeszcze wcale dużo czasu to przyczyną może być zbyt tłusta płytka paznokciowa (przy takiej trzeba porządniej zmatowić paznokcie, ja stosuję jeszcze primer bezkwasowy jeśli jest tłusta). Może być to także kwestia nie dokładnego odtłuszczenia paznokci. Często podobnie się dzieje jeśli zaleje się hybrydą skórki. I ostatecznie może być to też wina konkretnych hybryd, marki.

      Usuń
    2. Serdeczne dzięki, również myślę, że może to być zbyt słabe zmatowienie czy też odtłuszczenie płytki paznokcia.

      Usuń
  16. Kolor cudowny, ale widać, że produkt kiepski :/ 5 warstw, to nie na moją małą cierpliwość:P

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor świetny, ale dla mnie już dwie warstwy to a waste of time;).

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj nie :(
    Tyle warstw i tyle problemów ze ściągnięciem :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Masakra zeby tak plytke niszczyc i kolor sredni jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety jak się samemu nie sprawdzi to ciężko przewidzieć. Nie wszystkie hybrydy tak kiepsko się ściągają..

      Usuń
  20. Kolor wygląda pięknie, ale to, co piszesz, zupełnie zniechęca :/ 5 warstw, ciężko ściągnąć, trzeba piłować, masakra... Nie ma to jak Semilac :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnie zdjęcie jest piękne! Ale szkoda, że taki słabiak...

    OdpowiedzUsuń