poniedziałek, 23 lutego 2015

Tutorial: Peacock Dream

Od kilku dni chodził za mną mocny, kolorowy makijaż. Wiem, że średnio pasuje do aktualnej pory roku, ale chwilowo miałam dość ciemnych czy przygaszonych kolorów ;). To typ makijażu, w którym najjaśniejszy punkt przypada na środek ruchomej powieki i optycznie mocno ją uwypukla. Pamiętam, że kiedyś padła prośba o makijaż tego typu, zdaje się że dotyczyła makijażu w zieleniach, ale żaden problem dowolnie pozamieniać kolory cieni.

q2

q7

Wszystkie makijaże w podobnym typie, w ciemnych odcieniach albo kolorowych i błyszczących, warto wykonywać na ciemnej lub czarnej bazie. Dzięki temu łatwiej i szybciej się pracuje, a kolory nabierają głębi : ). Ja lubię założyć całą powiekę czarną kredką albo czarnym cieniem w kremie Color Tattoo MNY.

q5

  1. Ruchomą powiekę i powiekę dolną pokrywam czarną kredką.
  2. Załamanie i obszar nad nim wykańczam ciepłym brązem. Dobrze rozcieram.
  3. Dokładam czarny cień na granicach powieki ruchomej i bardzo dokładnie go rozcieram.
  4. Następnie nakładam połyskujące cienie. Zaczynam od zewnętrznego i wewnętrznego kącika w stronę środka. Na zewnętrzne granice przypada fiolet i błękit, a bliżej środka jasna zieleń.
  5. Na sam środek powieki nakładam złoty cień. Dolną powiekę wykańczam połyskującymi cieniami: granatowym, bordowym, miedzianym.
  6. Tuszuję rzęsy, doklejam paski sztucznych rzęs.

q4

q1

Bezpieczną opcją byłyby delikatne, neutralne usta, ale miałam ochotę na całkowicie kolorowy makijaż ; ). Mam nadzieję, że taka propozycja przypadnie Wam do gustu : ).

DSCN5445

Lista użytych kosmetyków:

  • TWARZ: Pharmaceris podkład kryjący (01), Dermacol, prasowany puder transparentny Kobo, bronzer Makeup Revolution – Chocolate Shimmer
  • BRWI: farbka Makeup Revolution, puder do brwi Golden Rose
  • OCZY: czarna kredka Jelly Pong Pong, brązowy cień Sensique Pearl Glow 204, cienie z paletki Makeup Revolution – Eyes like angels (głównie Peacock Dream, Green Dream, Green Envy, Copper Dream, Sophisticated Pink, Aqua Dream), złoty cień z paletki Etre Belle, czarny matowy cień Diadem, tusz Revitalash Volumizing Mascara, sztuczne rzęsy Ardell Demi Wispies
  • USTA: pomadka Kobo – Rose Petal + połyskujący pyłek

54 komentarze:

  1. O matko przepięknie! No i biżuteria jak zawsze zgrana z make-upem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D. Hah tak, właściwie to makijaż był pod naszyjnik wymyślony :D

      Usuń
  2. Świetny makijaż, uwielbiam czarną kredkę na dolnej powiece i linii wodnej - ale tylko u innych:)

    P.S. Jaki masz na brwiach kolor farbki ? Chciałabym sobie taką sprawić, ale nie wiem czy najciemniejszy nie będzie dawał upiornego efektu, a brąz w ogóle mi nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten najjaśniejszy kolor, ale brwi wykończone są ciemnym cieniem, dlatego ogólnie są ciemne. Fajne są te farbki, ale kolory kitowe :/. Mój jest bardzo jasny, a pozostałe albo za czerwone albo jakieś brzydkie. Oj z tym czarnym to bym się bała, może jedynie przy naprawdę czarnych brwiach! One są dobrze kryjące, więc dają z automatu mocniejszy efekt.

      Usuń
  3. piękny makijaż. mi też powoli nudzą się cięższe dymki i nabieram ochoty na brzoskwinki i rose gold na oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Choć nie przepadam za połyskiem na ustach, Twoim mówię 'tak', bo doskonale współgrają z ( świetnym!) makijażem oczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, to był całkowity eksperyment :D

      Usuń
  5. Ten zloty akcent jest swietny... chyab zgapie.

    OdpowiedzUsuń
  6. no kurde, no doskonałe no. co tu dużo gadać ;p bardzo mi się usta podobają :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie jestem całkiem do nich przekonana, jakieś nie w moim stylu :D

      Usuń
  7. Rewelacja! I jaki piękny naszyjnik.

    Przepiękny makijaż, naprawdę cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny efekt! Idealnie komponuje się z Twoimi oczami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW! NIC WIĘCEJ NIE POTRAFIĘ POWIEDZIEĆ NA TEN TEMAT! :D
    naszyjnik pięknie komponuje się z Twoim cudownym makijażem. Pozdrawiam!

    [[[ http://yakshablog.blogspot.com ]]]

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze całkowita perfekcja :) śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudoooownie :)
    Usta wyszły Ci cudowne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten lśniący akcent na środku powieki opalizujący na różne odcienie jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy nie bede potrafila sie tak umalowac :( szkoda!
    makijaz przepiekny! wszystko tak ladnie dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny! Moją uwagę zwróciły też usta, piękny połysk :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy ten makijaz,usta pomalowalabym jednak inaczej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie do samego końca nie byłam do nich przekonana ;)

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  17. wow! Jak zawsze robisz piorunujące wrażenie, świetny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  18. wow! genialny, a do tego bardzo precyzyjny! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow prześliczny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne! Uwielbiam takie zestawienie kolorów. I muszę też kiedyś wypróbować ten rodzaj makijażu oka, bo rozświetlenia środkowej części powieki jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny makijaż, piękne kolory, och jak ja bym chciała omieć robić tak dobre zdjęcia, zazdroszczę :* pozdrawiam i zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Prze prze przepiękny makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  23. tez mi sie bardzo podoba :) bardzo rozwinelas sie pod wzgledem makijazu :):) super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo, bardzooo miło to usłyszeć, dziękuję :)!

      Usuń
  24. a gdzie kupie taki naszyjnik? :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Magiczny. Nie mogę oderwać oczu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Podziwiałam już go na fb, a teraz wracam do Ciebie i podziwiam raz jeszcze... i jeszcze raz, i jeszcze raz! CUDO! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowny makijaż ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń