niedziela, 8 lutego 2015

Walentynkowy makijaż we fioletach ♥

Z okazji zbliżających się Walentynek przygotowałam propozycję makijażu – wieczorowego, przydymionego, w odcieniach fioletów. Taki makijaż podbije brązowe i zielone tęczówki. Jeśli tak jak ja, macie brązowe oczy to warto się z fioletami zaprzyjaźnić. Wiele osób unika tego koloru w cieniach, bo obawia się o efekt podbitych czy podkrążonych oczu. Fioletowe makijaże często potrafią wyglądać też trochę tandetnie, szczególnie jeśli nieumiejętnie używa się jaśniejszych, intensywnych odcieni. Za to bardzo ciemne, nasycone fiolety prawie zawsze wyglądają świetnie :).

WWNowy-4

WWNowy-6

Makijaż nie jest bardzo trudny do wykonania – opiera się na prostym schemacie gdzie od wewnętrznych kącików robimy gradient od najjaśniejszego do najciemniejszego cienia. Dolna powieka jest mocno podkreślona ciemnym fioletem i czarną kredką. Za ostateczny efekt odpowiada migocząca folia z Makeup Revolution i oczywiście sztuczne rzęsy.

WWNowy-5

WWNowy-2

W tym makijażu eksperymentem okazały się… usta! Do takich mocniejszych oczu bez zastanowienia użyłabym jasnej, cielistej pomadki, bądź neutralnego, matowego koloru np. zgaszonego różu czy beżu. Chciałam jednak uzyskać trochę inny efekt niż zwykle, więc matową pomadkę pokryłam połyskującym błyszczykiem. Efekt z początku wydał mi się trochę kiczowaty, nie do końca w moim guście, ale ostatecznie stwierdziłam, że do ogólnego zamysłu pasuje :).

Mam nadzieję, że moja propozycja przypadnie Wam do gustu :). Lubicie fioletowe makijaże? Jeśli wolicie delikatniejsze makijaże to tutaj możecie zobaczyć walentynkowy makijaż z zeszłego roku, w bardziej romantycznym klimacie.

DSCN5030

Lista użytych kosmetyków:

  • TWARZ: puder mineralny Paese o2, korektor Kobo, puder matujący prasowany My Secret, uniwersalny róż So Susan, perełki rozświetlające Glazel
  • BRWI: czarna kredka Glazel, puder do brwi Golden Rose
  • OCZY: paletka cieni Makeup Revolution Iconic 3, cień Makeup Revolution Insomnia, paletka Sleek Bad Girl, folia Rose Gold Makeup Revolution, czarna kredka Jelly Pong Pong, tusz Gosh Catchy Eyes, sztuczne rzęsy Ardell Demi Wispies
  • USTA: pomadka Golden Rose Velvet Matte 02 + błyszczyk Inglot Sleeks VLC 46

67 komentarzy:

  1. Makijaż wygląda nieziemsko ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz przepięknie, szczególnie na dwóch ostatnich fotach ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny efekt! Taki miękki i kobiecy mimo użytych ciemnych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  4. meeega! chyba zmaluję coś podobnego!

    OdpowiedzUsuń
  5. jest przepiekny :) tez mam brazowe oczy a fiolet jest do nich swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. boże jak można być tak ślicznym:)

    OdpowiedzUsuń
  7. najcudowniejszy jaki widziałam , wzdycham do ekranu :P piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny makijaż! Fioletowe cienie według mnie wyglądają nieziemsko w połączeniu z brązowymi tęczówkami ♥.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Genialnie je podkręcają :). Granaty i błękity też bardzo fajnie!

      Usuń
  9. Świetny make-up, nie spodziewałam się, że fiolety mogą tak fajne wyglądać na oku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny makijaż! Zdecydowanie w moim guście! :))) Czy ten ciemny fiolet na powiece jest z palety Iconic 3?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm miksowałam różne odcienie, ale wydaje mi się, że ten o który pytasz był akurat z palety Bad Girl :)

      Usuń
  11. Jak zwykle cudnie, kurczę no gdybym tylko tak potrafiła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale makijaż! A jakie zdjęcia! Pięknie (i Piękna ;-) ) jak zawsze :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny jest. Także mam brązowe oczy, ale jakoś rzadko stosowałam fiolety, raczej niebieskości i zielenie szmaragdowe. Ale nabrałam ochoty na fiolecik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam duży problem z tą folią z MUR bo nie umiem jej jakoś tak fajnie nałożyć :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona jest troszkę problemowa :/. Mi z początku źle się z nią pracowało, ale teraz ją polubiłam - nakładam w minimalnej ilości lekko wklepując :)

      Usuń
  15. Przepiękny! Kocham fioletowe makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny make up ! :)
    Masz śliczną twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zawsze zjawiskowo :) ja generalnie nie ufam fioletom ;) mam kilka ciekawych odcieni ale nie są czysto fioletowe. Bardziej jakaś mieszanka liliowo - różowa. Może kiedyś wplotę fiolet w jakiś makijaż ;) ostatnio jestem zauroczona bardzo jasnymi, zimowymi makijażami z mocnym akcentem na usta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie rzadziej używam tych liliowych fioletów, bo uważam że są wbrew pozorom trudniejsze ;).
      Uwielbiam takie jasne makijaże i jak wiesz - mocne usta :D. Jakie masz typy szminkowe jak chodzi o intwnsywne odcienie ?

      Usuń
    2. Obecnie przeżywam drugie zauroczenie eliksirami z Wibo ;) nie pamiętam dokładnie czy mam 1 czy 6 numerek, bo są dość podobne. Z pomadek mam niewiele, bo nie za często ich używam. Z mocnych odcieni mam też lakiery z Rimmela i z Paese Manifesto. Mam też jedną czerwoną pomadkę chyba z oriflame. Całkiem fajna ale słabo z trwałością. Nakładam ją jedynie na krótkie wyjścia, najlepiej tam gdzie nie będzie styczności z jedzeniem czy piciem, bo nieestetycznie się ściera niestety :c A poza tym raczej nie mam za wiele intensywnych odcieni pomadek. Do codziennych makijaży preferuję raczej jakieś lekkie róże, brązy i nude.

      Usuń
  18. Zachwycający makijaż, usta wyglądają fenomenalnie, piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny! I muszę wreszcie upolować te rzęsy, bo są nieziemskie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zdecydowanie warto je mieć w zanadrzu :D

      Usuń
  20. Przepiękny jest! Muszę w końcu skusić się na tą Iconic 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny, naprawdę boski :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny makijaz jak zawsze :) !
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowny makijaż naprawdę wyglądasz ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjny makijaż :) Pięknie podkreślone brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wygląda :) Ja mam spory problem z przyklejeniem sztucznych rzęs, a jak już się uda, to i tak wydaje mi się, że wyglądam w nich komicznie i natychmiast się ich pozbywam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zakupiłaś zbyt dramatyczny model :)? Albo cały makijaż był jasny/lekki i rzęsy mocno się odznaczały :)?

      Usuń
  26. Rewelacyjny makijaż!
    Zapraszam do mnie :))http://ksiezniczkaweroniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnio fiolet to mój ulubiony kolor, jeśli chodzi o makijaż oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle bardzo lubię fiolet :D

      Usuń
  28. Rewelacyjny makijaż! :) Cudny po prostu:) Bardzo lubię takie kolorki na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygląda przepięknie. Chciałabym zobaczyć siebie w takim makijażu. Niestety umiejętności brak.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. o kurczę,piękny! moje kolory ;) Ja właśnie poluję na folię z MUR Rose Gold, może wiesz gdzie można ją zamówić? bo na większość stronach produkt ten jest niedostępny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba na nią chyba polować ;/. Jak ja kupowałam też nigdzie nie było, sprawdzałam codziennie drogerie internetowe i kupiłam jak tylko się pojawiła w dostawie ;)

      Usuń
  32. Przepiękny makijaż. Jakiej jakości jest ta czarna kredka z Jelly pong pong? Czy nie rozmywa się z linii wodnej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet ją lubię, daje mocną czerń, ale na linii wodnej nie utrzymuje się zbyt długo.

      Usuń
  33. Makijaż rewelacyjny ;) wyglądasz przepięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. wow, wyglądasz fenomenalnie! piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowny makijaż. Bardzo lubię fiolety na powiekach.

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądasz pięknie w tym makijażu! Ostatnie zdjęcie po lewej - cudo! Strrrrasznie mnie zachwycił ten miakijaż. Bajka.

    OdpowiedzUsuń
  37. Pewnie się powtarzam i pisałam to samo gdzieś indziej na temat tego makijażu, ale cóż - cudowny jest! Chyba nie ma takiego mejkapu który by mi się nie podobał, takie cuda <3 No i brawa za perfekcję raz jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  38. cudowny! szkoda ze nie ma tutorialu, bo chce zrobic taki na studniowke, lecz mam tylko Day to night palette z MUR.

    OdpowiedzUsuń