sobota, 7 marca 2015

Kobo – Endless Ocean

Jak wiecie bardzo lubię niebieskie i zielone lakiery do paznokci. Nie są to kolory dla każdego, ale jeśli też chętnie je nosicie to może przypadnie Wam do gustu ten lakier od Kobo – Endless Ocean. To ciemniejsza wersja czystego, podstawowego niebieskiego koloru. Na zdjęciach wyszedł na trochę jaśniejszy niż w rzeczywistości. Moim zdaniem to po prostu błękit pruski.

Lakier dobrze się rozprowadza, ładnie kryje (dwie warstwy), ogólnie nie sprawia problemów. Lubię lakiery Kobo i ten też mnie nie rozczarował, nawet nie zafarbował płytki paznokci! Ma zupełnie kremowe wykończenie. Fajnie wygląda solo, ale jest też dobrym lakierem do wzorków :).

DSCN5295

DSCN5292

DSCN5291

DSCN5297

31 komentarzy:

  1. cudowny odcień :) uwielbiam odcienie niebieskiego na pazurkach, właśnie sama mam granatowe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny odcień, taki spokojny, wakacyjny, jednak na moich dłoniach podobają mi się jedynie pastelowe odcienie niebieskiego :) A błyszczyki GR, o których wspomniałam w komentarzu pod ulubieńcami lutego, a o które pytałaś to błyszczyki Color Sensation Lipgloss :) Uwielbiam je i gorąco polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam ich, dają mocny kolor czy bardzo delikatny :)?

      Usuń
    2. Dają raczej średnie krycie, chociaż to zależy od odcienia. Są całkiem trwałe i mają ciekawą, jakby maślaną konsystencję, jak odżywczy balsam.

      Usuń
  3. Błekit pruski jest ciemniejszy ale plus za porównanie, moje chemiczne serce jest zachwycone :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle, że właśnie on na żywo jest ciemniejszy :D coś właśnie jak z tego zdjęcia http://pl.wikipedia.org/wiki/B%C5%82%C4%99kit_pruski#mediaviewer/File:Prussian_blue.jpg

      Usuń
  4. To ten niebieski, ktory bardzo lubie :) No i fakt blekit pruski jest trochę ciemniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ten lakier w rzeczywistości też wypada ciemniej :). Aparat lubi trochę przekłamać :))

      Usuń
  5. Szukam właśnie czegoś świeżego i wiosennego :) chyba muszę mu się bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to on akurat nie jest wiosenny, raczej zimowo mi się kojarzy :D

      Usuń
    2. Moje pierwsze skojarzenie to był głęboki kolor nieba wczesną wiosną :) stąd taka myśl ;)

      Usuń
  6. Podoba mi się. Uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny odcień, wyglada genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolorek, chciałabym go:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo przyjemny. lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem sympatyczny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczny odcien ;) ja mam teraz ogromną fazę na niebieski *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko w lakierach czy ogólnie :D?

      Usuń
  12. Przepiękny kolor, idealny na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U Ciebie jak zwykle doskonale można zobaczyć kolor, jestem zachwycona zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolorek :) Latem lubię takie mocne i wyraziste kolory.

    OdpowiedzUsuń