niedziela, 29 marca 2015

Nowe, wiosenne kolory pomadek Vision Lipstick od GOLDEN ROSE

Golden Rose poszerzyło ostatnio gamę odcieni pomadek Vision Lipstick – z tego co zauważyłam, wiele z Was bardzo je lubi, więc możliwe, że przydadzą się moje swatche :). Nowych kolorów jest sporo, jest w czym wybierać! Same pomadki są godne uwagi, dobre jakościowo i naprawdę niedrogie (niecałe 10zł), więc łatwo się skusić na nowy odcień. O właściwościach nie będę się zbytnio rozpisywać, bo już je kiedyś opisywałam (link do wpisu), także nie ma sensu się powtarzać. Moim zdaniem są dobre, trwałe, nie wysuszają ust, nie podkreślają suchych skórek, łatwo się nakładają i po prostu dobrze wyglądają na ustach. Jedne z najlepszych pomadek w tak niskiej cenie o klasycznym, lekko połyskującym wykończeniu.

x5

DSCN6281

Jedyne co zauważyłam w przypadku nowych odcieni to niewielka różnica w pigmentacji. Mam wrażenie, że te nowsze są nieco słabiej napigmentowane, ale możliwe, że akurat trafiłam na takie kolory, a inne są mocniejsze. Nie jest to jednak znacząca wada, bo krycie można budować do stuprocentowego, wystarczy po prostu dołożyć dodatkową warstwę.

DSCN6283

Mam cztery odcienie, każdy świetny :).

x1

126 – jasny, ale nie “korektorowy” nudziak. Z cielistymi odcieniami ciężko utrafić, więc nie zapewnię, że każdemu będzie pasował – trzeba po prostu to sprawdzić. Ja go bardzo polubiłam, bo na moich ustach wygląda w sam raz, nie za jasny, nie za ciemny, o ładnym wyważonym odcieniu. Chyba mój ulubiony z tej czwórki :).

x31

132 – wygląda trochę przerażająco w opakowaniu, bo wydaje się strasznie perłowa… ale na ustach gdzieś ten efekt znika. Oczywiście lekko połyskuje, ale w moim odczuciu nie wygląda nachalnie czy tandetnie, zresztą wszystko widać na zdjęciu. To taki średni, chłodny róż, bardzo fajny.

x22

135 – lekko rozbielony pomarańcz czy koral, jak kto woli. Jaskrawy kolor, bardzo popularny i lubiany :). Ja świetnie czuję się w takich kolorach szczególnie latem i zauważyłam, że wiele dziewczyn też lubi właśnie takie kolory. Do opalonej cery najlepszy.

x4

137 – żywa, klasyczna czerwień. Ani nie zbyt pomarańczowa, ani też nie bordowa, coś pomiędzy. To ten typ czerwieni, który wygląda lekko na ustach, delikatnie transparentnie.

Bardzo lubię te pomadki i cieszy mnie, że poszerzyli gamę :). Są dobre i bardzo tanie, więc szczerze je Wam polecam! Ja mam cichą nadzieję, że za jakiś czas rozszerzą Velvet Matte o jeszcze jakieś kolory, jestem uzależniona od matowej serii :D.

x7

x8

Która najlepsza?

58 komentarzy:

  1. Mnie najbardziej urzekła 137, kocham czerwienie :) Sama skusiłam się na 140, ciemniejszą i bardziej różową czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, że w ogóle kilka takich ciemniejszych odcieni weszło :)

      Usuń
  2. 135 przepięknie wygląda i moja dusza maziajkomaniaczki mówi mi, że muszę go sobie kupić ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. 135 mi się podoba :) W cieplejsze miesiące ciągnie mnie do takich kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 135 podoba mi się najbardziej, najmniej- 132 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jak zwykle uważam, ze czerwona chce i potrzebuje!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, ja już mam zdecydowanie zbyt dużo czerwieni :D

      Usuń
  6. 135 cudo! Muszę ją mieć. Bardzo lubię pomadki z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają soczyście na ustach :). Najbardziej mi się spodobał nr 126!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, jest idealny na co dzień : )

      Usuń
  8. Pretty swatches!!! these lippies has great colors. Every color has its own beauty. But for me...personally, I would like 137. It looks so sexy on lips!

    OdpowiedzUsuń
  9. Najjaśniejszy chyba byłby najlepszy dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż chce się je wszystkie mieć ;) Czerwień jest zachwycająca.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolory. Sama nie wiem która najładniejsza

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kolory! Nigdy nie wiem, którą kupić jak już jestem przy stoisku :( Mimo wszystko, dla mnie ulubiona wersja to Lipstick 2000. Mega kremowe, nawilżają i wytrzymują cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odcienie przecudne! Ale mam ban na pomadki - za dużo ich już :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Koralowa strasznie mi się spodobała :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooooooh koral <3 i ten ciemniejszy róż tez niczego sobie :3

    OdpowiedzUsuń
  16. najbardziej podoba mi się 132 i 126... <3

    OdpowiedzUsuń
  17. 135 przepiękny, ciekawe czy by mi pasował taki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że ten kolor na wielu osobach wygląda bardzo dobrze : )

      Usuń
  18. wszystkie wyglądają znakomicie <3 na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie najładniejszy jest nr 135 :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Każdy mi się u Ciebie podoba. ;) A seria jest wspaniała! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seria naprawdę bardzo dobra i przystępna cenowo :)

      Usuń
  21. Nie lubię korali ale ta 135 ładna jest :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Chcę wszystkie :) Koniecznie muszę się wybrać do Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja powinnam omijać ich stoisko szerokim łukiem ;)

      Usuń
  23. Kolor 135 jest przecudny! Bardzo kobiecy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam jedną z nich, jakiś fiolet, fajnie wygląda na ustach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się przyjrzeć fioletom :)!

      Usuń
  25. Uwielbiam te pomadki ;) są tanie, ładnie prezentują się na ustach i są trwałe ;) Muszę się zaopatrzyć w 132 i 135 ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale boskie!! Szczerze przyznaję, że nie sądziłam żeby można było wymyślić jakieś nowe ciekawe kolory, a te takie właśnie są! Jedynie czerwień wydaje mi się dość klasyczna, ale reszte z chęcią wypróbuje na własnych ustach. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam tę serię! Faktycznie, nieźle się prezentuje ten nudziak - ten 127 jest od niego zdecydowanie chłodniejszy, nieco trupi wręcz dla niektórych ;) Hmm, jednak ta perła aż tak źle nie wygląda - bałam się jej strasznie, jak patrzę na te pomadki na stoisku to mnie aż mrozi na widok tej perły, a tu takie zaskoczenie! :D 132 zapisuję - będzie moja! W planach mam jeszcze na pewno 138 - to taka lekka jagoda? różo-jagoda? coś lżelszego niż 125 ;>

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne są te kolory! Nie mam jeszcze żadnej pomadki z tej serii ale chyba czas to zmienić :) Mam słabość do czerwonych pomadek, ale ten koral również bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam 135 jest śliczna ale po kilkunastu minutach wygląda jakby sie zwarzyła czy ja robię coś nie tak bo widzę generalnie same pochwały może sprzedano mi egzemplarz po terminie ?ratujcie odpowiedzią bo ten kolor jest bajeczny i ciężko będzie mi z niego zrezygnować

    OdpowiedzUsuń