czwartek, 19 marca 2015

Sensique Art Nails – Pink Frost

Sensique wypuściło trochę piaskowych lakierów w sezonie zimowym, między innymi księżniczkowy Pink Frost. Lakier może budzić mieszane uczucia, bo mimo piaskowej faktury ma domieszkę znienawidzonej przez większość perły. Ja też nie przepadam za perłowymi lakierami, ale w wersji piaskowej całkowicie mnie przekonuje :). Pink Frost jest nieco kiczowaty, ale za to właśnie go tak lubię :).

Baza lakieru to jasno-różowa perła, a w niej srebrny drobny brokat w różnych wielkościach. Wykończenie oczywiście piaskowe, co widać na pierwszy rzut oka. Pełne krycie uzyskałam przy dwóch warstwach, więc to dobry wynik na tak jasny odcień. Oczywiście błyskawicznie schnie, więc sprawdza się w ekstremalnych sytuacjach. Na moich paznokciach trzymał się dobrze, nie mogłam narzekać. Jedyne czego nie lubię w jasnych piaskach to faktu, że łatwo się brudzą i nie chcą potem doczyścić. Mimo to bardzo polubiłam Pink Frost i polecam go jeśli lubicie takie słodkie kolory.

DSCN5693

DSCN5691

DSCN5688

DSCN5698

41 komentarzy:

  1. Ojej jakie cukierkowe paznokcie, jak dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się! Mam nawet podobny lakier piaskowy, ale nieco jaśniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki slodziaczek! Ja bym go z czernia nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na duet z czernią bym nie wpadła :D

      Usuń
  4. Z Golden Rose sa bardzo fajne lakiery piaskowe. Kolory bardzo ciekawe :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam z tej serii "violet crushed ice" i uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. wow jakie cukieraśny :) ale nawet fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o matko jakie cudo <3 muszę go mieć!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardo mi się podoba, uwielbiam takie wykończenie i fakturę

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogólnie nie lubię różowego, ale ten lakier jest piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie do końca moje klimaty ale myślę, że obłędnie wyglądałby na jednym palcu w połączeniu z białym lakierem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja! Trzeba będzie spróbować :)

      Usuń
  11. Zakochałam się w nim :O

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię takie cukierkowe odcienie lakierów piaskowych. Mam podobny z Rimmela (kolekca Sweetie Crush), ale wydaje mi się, że twój Sensique jest bardziej błyszczący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, są totalnie słodkie ;). Tego Rimmelka nie kojarzę!

      Usuń
  13. Podobny ale bez perły ma Golden Rose. To tak na wypadek gdybyś szukała czegoś mniej dosłownego. A kolor całkiem fajny ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobny ale bez perły ma Golden Rose. To tak na wypadek gdybyś szukała czegoś mniej dosłownego. A kolor całkiem fajny ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tego cukieraska z GR, lubię obydwa!

      Usuń
  15. Nie lubię zbytnio perłowych lakierów, ale takie wydanie podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. chętnie skusze sie na ten lakier

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba mimo, iż nie przepadam za takimi "słodkościami" ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny różowy piaseczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różowe piaski zawsze mile widziane :D

      Usuń
  19. pięknie, szczególnie z tym brokatowym wykończeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny jest :-)
    no tak piaski niedość że się brudzą to jeszcze ciężko się je zmywa :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny kolorek. Ja też piaski lubię właśnie za to, że bardzo szybko schną . No i nie znać tak na nich jak na zwykłych lakierach każdego odgniecenia.

    OdpowiedzUsuń