piątek, 6 marca 2015

Wild Berries

Dziś zapraszam na makijażowe eksperymenty z fioletem w roli głównej. Makijaż z gatunku typowo dla zabawy, choć oczko nadawałoby się do wyjścia, oczywiście dla odważnych :).

p1

Co zostało użyte i w jaki sposób? Na oku oczywiście fioletowy, połyskujący cień, roztarty z użyciem różowego matu. Namalowanie jasnej, na dodatek cieniowanej kreski na ciemniejszym tle uważam za dość trudne, bo na przeszkodzie stoją zazwyczaj właściwości kosmetyków. Ja użyłam białego eyelinera w żelu z Inglota, ale ciężko się nim pracuje a uzyskanie białej kreski na innym cieniu jest problematyczne, bo biel zawsze w jakimś stopniu miesza się z bazowym cieniem. Na kreskę nałożyłam kolorowe cienie prasowane (Sleek), ale eyeliner z Inglota ma to do siebie, że nie lubi już nosić na sobie żadnych cieni. Dużo lepiej w takiej roli sprawdza się biała kredka np. Milk z Nyx, ale nie na ciemnym tle.

Na ustach mix pomadek oprószonych pigmentami, głównie z Inglota.

p3

p2

Makijaż zainspirowany jednym z żeli pod prysznic Original Source – Wild Berries, a dokładniej jego opakowaniem. Żel właśnie zużyłam, jeśli nie znacie a macie na niego ochotę to polecam, bo jest teraz w promocji w Rossmannie za niecałe 5zł. Pachnie jagodowymi żelkami!

DSCN5209

DSCN5206

42 komentarze:

  1. Wyszło rewelacyjne! Miałaś genialny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oko obłędne, kreska świetnie Ci wyszła!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygląda! Akurat dzisiaj w Rossmannie też zwróciłam uwagę na tę butelkę od żelu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez go wlasnie skończyłam, a makijaż cos cudnego! I nie widać, ze mialas jakies problemy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa inspiracja, a mejkap mi się podoba, szczególnie usta;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż jest super ;) ale żeli z Original Source używać nie mogę, bo mnie uczulają :/

    OdpowiedzUsuń
  7. precyzyjna i piękna praca !!!! WOW ! jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kreska na powiece po prostu miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żelkowy żel pod prysznic? Czuje, że byłaby to moja miłość ;) oczko super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) W takim razie polecam Ci go, pachnie świetnie a w promocji wychodzi tanio :)

      Usuń
  10. Przepiękne oko! Kocham fiolety - pytanie dlaczego tak rzadko je noszę... Usta wymiatają - ogólnie całość jest po prostu świetna!
    Mam ciekawskie pytanko... o ile minut dłużej zajmuje Ci wykonanie takich ,,eksperymentalnych" makijaży względem tych bardziej standardowych ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam fiolety, nie tylko w makijażu :)!
      Nigdy nie umiem odpowiedzieć :). Wynika to z prostej przyczyny - mój codzienny makijaż wykonuję zwykle szybko, z ręką na zegarku więc wiem ile mi zajmuje. Jeśli maluję moje klientki to tak samo, kontroluję czas :). A takie zabawy makijażowe to zawsze u mnie serial/film, więc malowanie z przerwami i ciężko sprawdzić czas :D

      Usuń
    2. No tak rozumiem... to tak jak ja maluję paznokcie - zawsze z długimi przerwami technicznymi np. na zrobienie prania ;-)

      Usuń
  11. Nie mogę wyjść z podziwu dla Twojej kreatywności! Masz naprawdę duży talent i na dodatek ciągle potrafisz zaskoczyć czymś nowym.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oko jest przepiękne! Usta też niczego sobie, ale jednak oko mi się bardziej podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny, bardzo artystyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oko super, a usta jeszcze lepsze! ;) Uwielbiam twoje pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rany, aż zaparło mi dech! Makijaż wygląda niesamowicie, świetna robota :). Lecę dziś do Rossmanna po żel OS, może jeszcze będą.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow jestem pod mega wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudeńka stworzyłaś! Jestem pod wrażeniem. szczególnie usta mnie zafascynowały!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudeńka stworzyłaś! Jestem pod wrażeniem. szczególnie usta mnie zafascynowały!

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczena opada...
    jak zwykle! Perfekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jesteś genialna!!! ale piękne

    OdpowiedzUsuń
  21. usta wyglądają jak jesienny liść, coś niesamowitego... :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Powiem to raz jeszcze - jak Ty pięknie szalejesz <333

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie :) Chyba piękniej niż zazwyczaj :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny makijaż. Nie widać, że kosmetyki tak bardzo nie chciały ze sobą współpracować, wyszło idealnie.

    OdpowiedzUsuń