czwartek, 9 kwietnia 2015

Manicure: Tęczowa zebra

Zawsze bardzo mi się podobały tęczowe wzorki na paznokciach. Co prawda po takim mani mam ochotę przez miesiąc nosić same super spokojne cieliste lakiery, ale to nie zmienia faktu, że raz na jakiś czas najdzie mnie na taki krzykliwy wzór. Tym razem postawiłam na zebrę, którą miałam na paznokciach jedynie raz czy dwa. Przyznam nieskromnie, że takie paznokcie strasznie mi się podobały i świetnie mi się je nosiło! Na pewno zrobię w niedługim czasie powtórkę, w nieco innej odsłonie.

Wykonanie nie jest trudne, ale zabiera sporo czasu. Zaczęłam od pomalowania paznokci białym lakierem. Potem zrobiłam tęczowy gradient, ale stwierdziłam, że zabawa w cieniowanie gąbeczkami zajęłaby po prostu mnóstwo czasu, a nie wiadomo czy ładne przejście byłoby i tak widoczne pod wzorem zebry. Dlatego namalowałam po prostu kolorowe paski, trochę je rozmazując pomiędzy kolorami pędzelkami od lakierów. Na końcu, po wyschnięciu, zrobiłam czarny wzór używając lakieru z cienkim pędzelkiem.

DSCN6173

DSCN6167

DSCN6171

DSCN6175

49 komentarzy:

  1. Świetne!! Zawsze podobało mi się takie kolorowe mani na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, ja nie mam tyle cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja bardzo to lubię także się nie niecierpliwię :)

      Usuń
  3. Świetne! Spróbuję z jednym kolorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulalala, piękne mani, uwielbiam tęczowe połączenia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. dużo drapieżnej energii jest w tych paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło naprawdę bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne!!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  8. znakomite ! :D prezentują się bombowo :D !

    OdpowiedzUsuń
  9. Czaderskie! Bardzo podoba mi się to, że kolory nie przechodzą w tej samej kolejności na każdym paznokciu :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. I to się nazywa odlotowy pomysł na manicure!

    OdpowiedzUsuń
  11. tez kkiedys taka sobie robilam, bardzo misie podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie mam ręki do takich rzeczy, ale bardzo podziwiam to co zrobiłaś :) W ogóle nie widać, że to "kolorowe paski" ciut rozmazane, na początku byłam pewna, że zrobiłaś gąbeczką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zebra jest troszkę przykryła i w efekcie przejście wydaje się nawet płynne :)

      Usuń
  13. Kojarzą mi się z egzotycznymi wakacjami :) Śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne :D ja też od czasu do czasu lubię zaszaleć z kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czo tam żebra ! To teczek tygryssss!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Tęczowy tygrys :)
      Pięknie ci wyszło to zdobienie.

      Usuń
    2. Hehe może być i tygrys :)!

      Usuń
  16. Super to wygląda, chyba spróbuje go odtworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie to wygląda :D Choć ja w sumie nie jestem fanką zwierzęcych wzorów, ale chętnie tęczę na pazurach bym nosiła <33

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne! Lubię takie kolorowe, rzucające się w oczy zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :). Później dla odmiany noszę jakiś spokojny, gładki kolor, ale czasem mam ochotę na coś rzucającego się w oczy :)

      Usuń
  19. Pięknie Ci wyszło! Podziwiam za robienie gradientu pędzelkami, wygląda bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny efekt! Bardzo przyciągający uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ekstra!

    I te długie rękawy - uwielbiam takie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. wyszło odlotowo :))) super, extra, zajefajnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne, widziałam je na fb :)

    OdpowiedzUsuń