środa, 15 kwietnia 2015

My Secret Chalky Matt – PINK

Ten lakier to dla mnie prawdziwe zaskoczenie. Bardzo lubię matowe lakiery, ale praktycznie każdy taki lakier ma te same, wkurzające cechy. Właśnie dlatego nie spodziewałam się cudów po niedawno wprowadzonej serii “kredowych matów” przez My Secret. Kolory były fajne, ale błędnie założyłam, że to kolejne matowe lakiery, które wybłyszczają się po dniu noszenia.

Pink to po prostu odcień średniego różu, czysty ale nie żarówiasty. Zaskoczyło mnie, że po wyschnięciu lakier był znacznie bardziej matowy niż większość lakierów o tym wykończeniu z jakimi miałam do czynienia. Najczęściej matowe lakiery są lekko satynowe i szybko tracą swoje wykończenie, bo wybłyszczają się pod wpływem np. kremów. Chalky Matt daje 100% matowego efektu, w dotyku jest właśnie wręcz taki ‘suchy’ i co najlepsze – trzyma mat praktycznie przez cały czas noszenia! Dopiero pod sam koniec (a trochę go na paznokciach miałam) lekko stracił na macie. Matowe lakiery zazwyczaj krócej trzymają się na paznokciach, u mnie dość szybko odpryskują, ale nie ten! Okazał się naprawdę trwały. Jestem pozytywnie zaskoczona, bo jeszcze nie miałam matowego lakieru o takich właściwościach :).

DSCN5890

DSCN5891

DSCN5894

DSCN5899

45 komentarzy:

  1. Śliczny odcień :) moja gama kolorystyczna i mój styl, bo uwielbiam matowe lakiery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak samo i kolor i wykończenie <3

      Usuń
  2. piękny jest ten mat szkoda że mi nie podchodzą

    OdpowiedzUsuń
  3. O ile pamiętam właśnie tak wyglądały pierwsze maty dostępne na naszym rynku. Dopiero potem się zepsuły. Interesująco wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też z początku trafilam ma dobry mat, taki mocny. Potem ciągle były te satynowe :/

      Usuń
  4. O ile pamiętam właśnie tak wyglądały pierwsze maty dostępne na naszym rynku. Dopiero potem się zepsuły. Interesująco wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, coś mi się wydaje, ze musze go miec :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Szukałam takiego lakieru, muszę po drodze wstąpić do drogerii i zakupić go.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny odcień. Nie miałam matowego lakieru ale teraz nabrałam ochoty :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny odcień. Nie miałam matowego lakieru ale teraz nabrałam ochoty :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto kiedyś wypróbować matowe wykonczenie :). Nie każdy się do niego przekona, ale jest to coś innego :)

      Usuń
  9. Piękny kolor :) Nie mogę znaleźć w sieci jego ceny, ile kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  10. Od siebie dodam, że biały i róż świetnie nadają się do stemplowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wygląda ;) a gdzie go można dostać i ile kosztuje? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosztuje 6,99zł i do kupienia jest w Naturach :)

      Usuń
  12. Uroczy aczkolwiek fiolet z tej serii bardziej mi się podoba :]

    OdpowiedzUsuń
  13. Uch, nie podoba mi się. Zdecydowanie wole błysk na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest tak matowy, że aż dziwny, ale podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak a zdjęcia jeszcze podkręciły ten efekt :)

      Usuń
  15. Kolor jest powalający, w sam raz na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jaki piękny... idę jutro do natury :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie że tak długo trzyma mat :-) kolor super.

    OdpowiedzUsuń
  18. wygląda BOSKO !!!! Zakochałam się :D !

    OdpowiedzUsuń
  19. Extra :) podoba mi się to kredowe wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam fioletowy. Przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię matowe paznokcie, i też denerwuje mnie to, że mat mam właściwie jeden, góra dwa dni. Ten róż jest piękny. A w buteleczce nie wygląda tak ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Koniecznie muszę wypróbować! :D


    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy mat, który mi się tak podoba na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  24. Matowe lakiery lubię u kogoś, dlatego zachwycam się Twoim kolorem i estetycznym manicure. Przepiękny.

    OdpowiedzUsuń