piątek, 3 kwietnia 2015

SILCARE The Garden of Colour 72

Dziś jeden z tych kolorów, który można kochać albo nienawidzić ;). Limonkowa zieleń z lekko zgniłą nutą od Silcare z serii The Garden of Colour nr 72. Jak wiecie, uwielbiam zielone, zgniłe odcienie lakierów. Ten też przypadł mi do gustu, bardzo lubię nosić takie kolory i świetnie się w nich czuję. Nie są jednak najłatwiejsze do noszenia, bo lubią podkreślać wszelkie zaczerwienienia skóry.

Co do jakości lakieru to naprawdę nie można się przyczepić. Dobrze się rozprowadzał, nie robił smug, a dwie warstwy okazały się wystarczające do pełnego krycia. Nie zabarwił mi też płytki paznokci, a przy takich kolorach niestety lubi się to zdarzać. Ma dobry połysk i długo wytrzymał na moich paznokciach. Jedyny problem może być z dostępnością. Wiem, że niektóre z Was mają dostęp do lakierów Silcare, ale na ogół nie są one jednak bardzo łatwo dostępne, więc zostają zakupy przez internet (link).

DSCN5460

DSCN5467

DSCN5462

40 komentarzy:

  1. ładna trawka. rzeczywiście, lekko zgniła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafne określenie, taka przygniła trawa :D

      Usuń
  2. Ale sliczny! Kojarzy mi się z małymi barankami, kurczakami i kaczkami w trawie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się z zielenią nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  4. od razu po zobaczeniu miniaturki w blogrollu pomyślałam, ze to taki "Twój" kolor :D mnie też się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, no sporo mam takich lakierów :D

      Usuń
  5. Kiedyś kupiłam podobny kolor z Wibo, aczkolwiek krycie jest dramatyczne. 4 warstwy i dalej prześwitują końcówki. Ten to kurczę złoty medalista przy tamtym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam kiedyś podobny chyba jeszcze ze starej serii Express Growth, kiepski był strasznie. Ciekawa jestem czy mówimy o tym samym lakierze :)

      Usuń
  6. Zajefajny kolor! Na pewno rzuca się w oczy :D bardzo wiosenny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę ostry jak dla mnie, ale na kimś wyglada super ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy kolor ale na swoich paznokciach go nie widzę raczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko to kolor, którego dużo osób u siebie nie lubi :)

      Usuń
  9. Z opisu wyobraziłam sobie faktycznie zgniłą zieleń, ale na paznokciach wyszedł całkiem fajnie. Na wiosnę i lato pasuje z powodzeniem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niby lekki zgniłek, ale mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie zgniły kolor, nie podoba mi się :P Ciekawie by wyglądał u osób z rudymi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe a dla mnie tylko lekko zgniły :D

      Usuń
  12. Podobnie jak Ty lubię takie odcienie, ale do tej pory miałam problem ze znalezieniem limonkowego lakieru, który kryłby po nałożeniu dwóch warstw.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor jest śliczny, w sumie to czegoś takiego szukam!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajowy :) jak lubisz zgniłki to zobacz sobie lakier z Paese - 335 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam za zielonymi lakierami. Ciekawy kolor, a połysk ma naprawdę śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pracowałam kiedyś w tej firmie. Lakiery rzeczywiście są fajne, ogromny wybór ciekawych kolorów, całkiem dobra jakość. Polecam też odżywki i oliwki do skórek.

    OdpowiedzUsuń