piątek, 15 maja 2015

Manicure: Różowe groszki

Prosty wzorek, który jednak świetnie mi się nosiło :). Czasem najprostsze rozwiązania są najlepsze. Cały mani był oczywiście mocno przesłodzony, więc na pewno nie spodobałby się każdemu, ale ja akurat bardzo lubię takie cukierkowe paznokcie.

Bazą w tym mani był różowy lakier My Secret Chalky Matt, a groszki zrobiłam sondą przy użyciu jakiegoś metalicznego różu… być może z Color Club. Bardzo lubię połączenie matowej bazy i błyszczącego wzoru :).

DSCN5906

DSCN5911

DSCN5915

65 komentarzy:

  1. Przez długie lata nie tolerowałam w swoim otoczeniu różowego. ;D teraz dopiero włączam go do mojego makijażu, choć i tak z pewną taką nieśmiałością. Ale takie paznokcie mnie przekonują, zwłaszcza ten matowy lakier... Chyba się skuszę na któryś z tej serii. Miałaś może kontakt z czerwonym lub białym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze ich nie wypróbowałam :). Dawno temu też nie cierpiałam różowego, ale teraz bardzo go lubię ^ ^

      Usuń
  2. Przebosko przesłodki <3 już wiem co jutro zmaluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no, wręcz kocham czytac te Twoje wpisy :) Sa swietne, jedne z najlepszych jakie zdarzyło mi się czytac w polskiej sieci, serio :)Fajnie jest czytac Twoje teksty, ponieważ są naprawdę bardzo wartosciowe, cos czuje, ze niedlugo Twoj blog będzie bardzo, ale to bardzo znany :) Pozdrawiam Cie ciepło i czekam na coś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda słodkooooo!!!!
    Cudny ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne mani. Lubię takie różowe kolory na paznokciach, a i kropeczkami nie pogardzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię groszki na paznokciach :)

      Usuń
  6. Prześliczne! Uwielbiam takie połączenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie to wygląda, super są takie słodkie paznokcie; )
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  8. cudny; ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny efekt, podoba mi się! Powiało walentynkami :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie wyszły takie walentynkowe ;)

      Usuń
  10. ale super :) połączenie matu z błyszczącymi kropeczkami - genialne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki słodziaszny ! A ten matowo - połyskujący efekt - geniusz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam matowo-błyszczące efekty ^ ^

      Usuń
  12. U siebie bym takiego nie zrobiła, ale na kimś podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kradnę pomysł i wykorzystam go na moich paznokciach! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. jest przecudowny! ach! chyba sama taki zrobię :D no genialny! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. no faktycznie słodko ale bardzo mi się podoba :)
    chyba się pokuszę o takie zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kleopatre, w Naturze podobno są dostępne produkty do makijażu W7. Mogłabyś zrobić post o tym, które z kosmetyków i w jakich cenach można tam znaleźć? :)

    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Właśnie widziałam :). Postaram się zrobić :)

      Usuń
  17. Przesłodkie :) Ja do niedawna pozostawiałam przy klasyce, ale ostatnio lubię zaszaleć ;) I chyba odtworzę Twoje pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. o jejku jakie to przesłodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacyjne ,słodkie i romantyczne ☺

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny. Też lubię takie słodkie róże.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uroczy, dziewczęcy manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie wiedzialam, ze blyszczace + matowe lakiery moga wspolgrac w taki sposob :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To połączenie zawsze się sprawdza :)

      Usuń
  23. Muszę powiedzieć, że bardzo seksownie wygląda ten manicure. Uwielbiam kobiety, które mają, na sobie tak cukierkowe kolory. Bardzo zwracam uwagę, na ręce i paznokcie u kobiet, ponieważ po tym widać, czy kobieta dba, o siebie, czy też nie jest tak. Ten manicure mi się strasznie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie urocze:) sam optymizm:)

    OdpowiedzUsuń
  25. proste, ale bardzo ciekawy efekt :) mokre kropki to jest to ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zainspiruję się tym deseniem/wykończeniem, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  27. właśnie mam w planach takiego zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale ładny kształt! :) Chociaz i tak jestem zwolenniczka Twoich paznokci w wersji prostokatnej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne! Podoba mi się szczególnie ten matowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądają przepięknie. Ciekawe jak z ich trwałością?

    OdpowiedzUsuń
  31. Cukierkowe śliczne paznokietki ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. No widzę, że wreszcie jakiś normalny kobiecy manicure. Ja szczerze lubię jak kobieta wygląda seksi, a kolor różowy to wasz kolor i z pewnością nawet jak teraz widzę, że mężczyźni próbują przejąć ten kolor od was to mi się wydaje, że on od zawsze kojarzy się każdemu bardziej kobieco niż męsko.

    OdpowiedzUsuń
  33. Muszę w końcu zakupić sondę - cudowne jest to mani! <3

    OdpowiedzUsuń