sobota, 9 maja 2015

SHINYBOX Viosenna Metamorfoza

Hej! Wracam dziś do Was z zaległym Shinyboxem – Viosenna Metamorfoza. Kwietniowe pudełko wyszło w typowo wiosennej oprawie i jest efektem współpracy Shinybox & Vitalia. Jak wypadła zawartość?

DSCN6836

DSCN6837

  • PHARMACY LABORATORIES Antyperspirant roll-on | kosmetyk dołączony został do 1000 pierwszych pudełek kwietniowej edycji. Nigdy nie jestem przekonana to produktów typu dezodorant czy pasta do zębów w pudełkach, ale nie jest to zwykły drogeryjny tani dezodorant tylko dermokosmetyk, który ma działać bardziej jak bloker. Moim zdaniem na plus, ciekawa jestem czy się sprawdzi.
  • DOVE Odżywczy żel pod prysznic Purely Pampering | żel Dove to taki kosmetyk bez szału, ale z drugiej strony wiadomo, że się przyda. Ja w ogóle bardzo lubię Dove, zarówno kostki, dezodoranty jak i właśnie żele. Ten jest w wersji z kokosem.
  • BIOLAVEN Żel do mycia twarzy | marki nie znam, ale mnie zaciekawiła, bo oferuje naturalne, organiczne kosmetyki, a bardzo takie lubię. Żel do mycia twarzy to podobnie jak żel pod prysznic, ten typ kosmetyku, który na pewno zużyję.
  • THEO MARVEE Tonik CAVIARISTE PERLIQUE | mieniący się tonik, który ma między innymi zwężać pory (liczę na to!). Z opisu brzmi dobrze, ale ja bardzo niesystematycznie używam toników, wiecznie o nich zapominam i nie jest to typ kosmetyku, który lubię w pudełkach ; ).
  • GLAZEL Kamuflaż Perfect Skin | jest też kolorówka! Kamuflaż z Glazel mocno mnie zainteresował, ale ma bardzo różowy odcień… nie wiem czy znajdę dla niego zastosowanie. Może sprawdzi się na bardziej zielonkawe cienie pod oczami.
  • GLAZEL Cień sypki cappucino | drugi kosmetyk z kolorówki też marki Glazel. To sypki cień, w jasnym połyskującym kolorze. Uniwersalny kolor, jeśli tylko ktoś lubi błysk na pewno będzie zadowolony. Ja akurat lubię :).

Dodatkowo do pudełka został dołączony plan diety i program treningowy na 7 dni – na plus!

DSCN6840

DSCN6841

Shinybox wystartował z nowym projektem InspiredBy – pudełka tworzone przez znane osoby, dostępne na www.inspiredby.pl. Pudełka kosztują więcej, ale i mają znacznie wyższą wartość. Nie wiadomo co dokładnie kryje się w środku, ale został zdradzony jeden produkt z każdego wariantu. Na chwilę obecną najbardziej ciekawi mnie pudełko od Kasi Tusk.

autorzy_info_1

28 komentarzy:

  1. Widziałam właśnie te pudełka. Mi jako jedyne podoba się od Kasi Tusk także wyboru nie mam :> Ja dopiero teraz na majową edycję się przemogłam z wystartowaniem subskrypcji na shiny - mam nadzieje, że będzie fajne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko przewidzieć jaka będzie cała zawartość, ale w pudełku Kasi Tusk kuszą perfumy :)

      Usuń
    2. dokładnie :) Nie widziałam podanej ilości kosmetyków nigdzie na stronie, jest gdzieś może w internecie jakiś przeciek?

      Usuń
  2. Też przeglądałam te pudelka, niby tylko po 1 produkcie zaprezentowano, ale są podpowiedzi co do marek. I szczerze mówiąc nie zachwycają mnie, w większości nie są takie "luksusowe" jakby reklama chciała, te zaprezentowane kosmetyki są chyba tymi najlepszymi. I pudełko od Kasi też w moim odczuciu ma szansę wypaść najciekawiej.
    A żel Biolaven używam i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie wariant od Kasi jest właśnie najciekawszy, pozostałe mogą wypaść trochę gorzej w moim odczuciu, ale to jeszcze nie wiadomo ;)

      Usuń
  3. Cień Glazel bardzo polubiłam ;) żel Biolaven zresztą też... za to tonik mnie podrażnia... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, będę w takim razie na niego uważać!

      Usuń
  4. Też mam to pudełko i jestem z niego zadowolona;)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Biolaven to nowa linia Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam, że to coś zupełnie innego :D

      Usuń
  6. Hmm jakoś szczególnie nie powaliła mnie zawartość tego pudełka. Jedyne co to kolorówka wpadła mi w oko. Z racji wykształcenia bardziej zaciekawiłby mnie plan diety i treningu :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że powstała także męska wersja pudełeczka, rozumiem, że będzie ono dedykowane dla mężczyzn? Moja kobieta zastanawiała się nad zakupem tych pudełeczek, jednak mnie ciekawi czy się to opłąca, w sensie czy zawartość, która jest w środku jest warta ceny całego zestawu. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zadowolona z pudełka. Szczególnie z żelu Bolaven. Co do inspired by to jestem ciekawa ich zawartości, jednak sama się na pewno nie skuszę. Pudełko jak na zakup kota w worku są za drogie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz sporo racji, cena jest wysoka więc ryzyko duże!

      Usuń
  9. wow! Całkiem podoba mi się zawartość!

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem fajne :)
    nathaliexthere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Moją uwagę przykuły paznokcie, piękne! ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem fajne to pudełko :) Ten projekt InspiredBy prześladuje mnie na facebooku, non stop jestem zasypywana ich reklamami, do tego stopnia że jestem już mocno zniechęcona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, a do mnie jakoś te ich reklamy nawet nie dotarły za bardzo albo przeoczyłam ;)

      Usuń
  13. zamówiłam 3 pudełka następne :D a pomyślałam, że sobie spróbuję, tym bardziej, że te kwietniowe wg mnie dobrze wypadło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne zdanie, fajne jest to pudełko :)

      Usuń
  14. Ten kamuflaż faktycznie w niezbyt fajnym kolorze, ale może sprawdzi się jako baza pod cienie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawartość bardzo fajna. Żeli pod prysznic i do mycia twarzy nigdy nie za wiele.

    OdpowiedzUsuń