środa, 13 maja 2015

TANIE I DOBRE: paletki cieni My Secret Natural Beauty

Na dziś wpis z cyklu o naprawdę tanich a przy tym bardzo dobrych kosmetykach. W moim odczuciu właśnie takie są paletki czwórki od My Secret z serii Natural Beauty. Cienie wyglądają niepozornie, ale zaskakują jakością, więc jeśli tylko opakowanie Wam nie przeszkadza to warto przyjrzeć się zawartości. Paletki dostępne są w czterech wariantach kolorystycznych, cena każdej to tylko 12,99zł, ale Night Out i Party Time są dodatkowo na wyprzedaży po 6,99zł co jest już zupełnie śmieszną kwotą za taką jakość.

My Secret to marka dostępna tylko w Drogeriach Natura i niestety nie wiem jak jest z dostępnością tych paletek. Po prostu rzadko tam bywam, ale cienie są cały czas na stronie producenta, więc teoretycznie powinny być w sprzedaży.

DSCN3837

Cienie w paletkach to same maty, z jednym małym wyjątkiem. Wszystkie są mocno napigmentowane co jest największą zaletą tych czwórek. Jedynym minusem jest bardzo sucha formuła cieni, przez co trochę pylą, ale nie jest to dla mnie jakaś duża wada. Ładnie się blendują i nie robią prześwitów. O dziwo nawet jasne odcienie mają wysoki poziom krycia!

Co do trwałości to kwestia w dużej mierze indywidualna. Na moich oczach są bardzo trwałe, ale na ogół nie mam problemu ze słabą trwałością cieni. Moim zdaniem warte zakupu :).

DSCN3838

Nude Look – neutralny zestaw, typowy do dziennych makijaży, praktycznie dla każdego. Każdy cień jest matowy. Ten wariant ma same dość jasne odcienie, które sprawdzą się dobrze do wymodelowania powieki. Dla mnie to taki pewniak do makijażu z czarną kreską :). Jasne kolory są mocno kryjące, a brąz nie zbyt ciemny. Nude Look to zestaw neutralny, ale lekko ciepły.

DSCN3839

N1

Romantic Date – nieco podobna, też nudziakowa paletka, ale w trochę chłodniejszej wersji. Jasne cienie są bardziej różowe, a brąz  ciemniejszy i zimniejszy. Paletka jest trochę bardziej kontrastowa, ale generalnie to podobna bajka do Nude Look, dobre cienie na co dzień, fajna baza do makijażu z kreską.

DSCN3842

N2

Night Out – tę wersję lubię najmniej, choć wcale nie ustępuje jakością pozostałym paletkom. Choć lubię fiolety to nie przepadam za takimi chłodnymi i dość jasnymi, rzadko ich używam. Brakuje mi tu trochę zdecydowanie ciemniejszego fioletu. Jeśli jednak dobrze czujecie się w takich liliowych i fioletowych kolorach to coś dla Was.

DSCN3845

N4

Party Time – jest nieco inna, bo zawiera błyszczące cienie. Ten zestaw to moje kolory, bardzo podoba mi się ten ciepły, śliwkowy fiolet, a miedź jest świetna – kremowa i bardzo dobrze kryjąca. Dla brązowookich i zielonookich to trafione odcienie.

DSCN3848

N5

Bardzo lubię dwie nudziakowe paletki, są dobre do wszystkich szybkich, dziennych makijaży. Uwielbiam też ostatnią Party Time – za piękny fiolet i świetną miedź. Najmniej polubiłam zestaw liliowych fioletów, choć jakościowo wypada tak samo dobrze.

Znacie te paletki? Można je jeszcze upolować w Naturze?

67 komentarzy:

  1. dwie ostatnie są świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  2. My Secret to ta sama firma co Hean, miałam bardzo podobną paletkę do Nude Look tylko o nazwie Hot Chocolate, nieznacznie tylko pozmieniali kolory w paletkach. Jakościowo są świetne, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My Secret to Pierre René, a Sensique to Hean ;)

      Usuń
    2. Tak, Hean też stoi za Kobo :-)

      Usuń
    3. Tak, te paletki Hean są bardzo podobne, ja mam do smokey i bardzo lubię :)

      Usuń
    4. Hean robi lakiery dla kobo, my seacret i sensique a Piere Rene calą kolorówkę dla tych marek.

      Usuń
    5. Niestety Diunay, ale Sensique i Kobo to Hean, My Secret to Pierre Rene. Rację mają Asia i Natalia. Wszystko jest na etykietach produktów.

      Usuń
  3. bardzo ładne makijaże, ja nie mam żadnej palety cieni. ani pojedynczych

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te paletki :) Nieraz się nad nimi zastanawiałam, ale mam dużo cieni w tych samych odcieniach, więc ostatecznie ich nie zakupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sensu się dublować, aczkolwiek są fajne :D

      Usuń
  5. Mam 2 takie aletki z My Secret - zeszłoroczną Hot colors oraz taką nudziakową z początku roku. Świetna jakość w stosunku do ceny ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hot Colors też była super, mega moc * . *

      Usuń
  6. Przepiękne kolory, a ja nie kupiłam żadnej paletki jak byłam w Polsce :P Makijaże są cudne w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. te cienie są bardzo fajne :) jednak mam bardzo duzo paletek w takich brązach i beżach wiec niestety ich nie wypróbuję :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta ostatnia paletka najfajniejsza. Ja nie mam dostepu do tej firmy. Tak czy siak najbardziej mi odpowiadaja cienie MAC, chociaz chcialabym pomacac te z Kobo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MAC jest super, tyle że cenowo to zupełnie inna półka :)

      Usuń
  9. Mam romantic date i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne makijaże :) Najbardziej podoba mi się druga paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnia jest moim faworytem - ta miedź i ten fiolet :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, że to twoje kolory :D

      Usuń
  12. Oj tam paletki, te makijaże to cuda :D Gdy mi się udaje pomalować rzęsy bez robienia śladów tuż pod brwiami to już jest szał ciał D:

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam paletki tej firmy ;) Są naprawdę dobre a do tego kolorki są boskie, czego chcieć więcej za taką cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaż fantastyczne, aż chce się mieć te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ta ostatnia przypadła mi do gustu, kolory na co dzień idealne i ta cena.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne makijaże nimi zmalowałaś ;)
    Żałuję, że online nie można paletek dostać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :). Opcja online bardzo by się przydała :)

      Usuń
  17. podobają mi się Twoje makijażowe propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Neutralnych nie mam, za to zakochałam się w Hot Color- Shake Colors. Jeżeli te są równie przyjemne w użytkowaniu, a z Twoje opinii tak właśnie wnioskuję, to być może niedługo się zaopatrzę ;) Party Time wygląda prześlicznie, jak dla mnie ten makijaż wygrywa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shake Colors jest piękna, jeszcze jej dokładnie nie wypróbowałam ale zapowiada się tak samo dobrze :)

      Usuń
  19. Ten fiolet z ostatniej paletki wygląda bosko :D

    OdpowiedzUsuń
  20. I znów kusisz miedzią ;) paletki fajne jako set wyjazdowy gdzie można zabrać minimalistyczną ilość kosmetyków. Jak będę w Naturze to ich poszukam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta miedź jest świetna :D. Zresztą ciemny fiolet z tego zestwu też bardzo mi się podoba. Za 6,99zł warto brać :)!

      Usuń
  21. Mam takie czwóreczki z hean ;) Niby fajne, ale i tak jak sięgam po paletę, to zazwyczaj po tą, którą sama skomponowałam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je lubię, np. tą do smokey :). A widzisz, a ja wcale nie używam częściej tych palet, które skomponowałam :D

      Usuń
  22. fajne te paletki, ja mam dwie HOT COLORS i też są ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnia jest śliczna! I piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe te paletki, może się kiedyś na nie skuszę bo super na oku wyglądają :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam wszystkie cztery. Najbardziej lubię Romantic Date i Patry Time. Dobra jakość i cena. No i polski producent 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, tanio i dobrze a przy tym polski producent :)!!

      Usuń
  26. Pierwsza paletka ma najbardziej moje kolory :)
    Śliczne makijaże! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam paletkę Party Time, Night Out czeka na ruszenie :) ale rownież uważam, że paletki są dobre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie tej Night Out nie bardzo używam, bo wolę inne kolory :)

      Usuń
  28. Nie miałam żadnej z tych paletek, ale widuję je w mojej Naturze. Ostatnia podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeszcze nie miałam ale w przyszłości na pewno się na nie skuszę :)
    PS: Piękna kreska!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! Piękne, pójdę obejrzeć w Naturze! Czym kreska? Idealna!

    OdpowiedzUsuń
  31. Makijaże zrobiłaś nimi wspaniałe ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne makijaże. Bardzo ładne paletki!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ta ostatnia jest śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  34. jak zawsze nawet klasyczne makijaże- pięknie! Paletek nie znam, rzadko używam cieni, bo nie potrafię po prostu ..

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne makijaże :) Bardzo podoba mi się paletka tych liliowych cieni <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne makijaże kobieto!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ostatnia najpiękniejsza! Ale reszta też super wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Ostatni makijaż najbardziej mi się podoba <3 A tak z ciekawości, jakiego eyelinera używasz, bo ma bardzo głęboki odcień czerni? :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Czeeesc :) Rzadko kiedy spotyka się az tak utalentowana pod wzgledem pisarskim osobe, szczegolnie rzadko wsrod blogerow, którzy bądź co bądź, ale swoje teksty udostepniaja w sieci za darmo :) szczerze muszę przyznac, ze już jestem jego stałym czytelnikiem :p A to dlaczego? Juz spieszę Ci z odpowiedzia, mianowicie właśnie dlatego, ze Twoje teksty są naprawdę bardzo wartosciowe :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale ładne makijaże. Jak ja bym chciała potrafić się tak pomalować...niby kilka prostych kolorów a wychodzi cudeńko. Eyeliner po prostu super, takie wyrazisty kolor i do tego precyzyjnie wykonane te podkreślenia...ehhhh zostaje mi podziwiać i próbować tworzyć swoje malunki i starac się nie wystraszyć ludzi....hihihi;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Sliczne kolory tych paletek!

    OdpowiedzUsuń
  42. Fantastyczne te kolory, naprawde

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten ostatni- pięęęękny:) Idealny na wieczorne wyjście na imprezę lub randkę. Musze je gdzieś dorwać!

    OdpowiedzUsuń
  44. Te z fioletami są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  45. przesliczne kolorki, ale ta firma nie charakteryzuje sie trwaloscia kosmetykow;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepiękne makijaże, szczególnie ostatni. Chyba się skuszę na tę paletkę przy najbliższym odwiedzeniu natury ;)

    OdpowiedzUsuń