wtorek, 12 maja 2015

Trendy w makijażu na sezon wiosna/lato 2015

Co sezon przygotowuję przegląd najbardziej wybijających się trendów w makijażu. W tym roku nieco spóźniony, ale oczywiście aktualny. Jak zawsze pojawiają się nieśmiertelne czerwone usta, smokey które króluje od lat i modny od wielu sezonów makeup no makeup. Oprócz klasyków nie mogło także zabraknąć czegoś bardziej szalonego, co większość z nas potraktuje pewnie tylko jako makijażową ciekawostkę albo co najwyżej luźną inspirację :). Wszystkie zdjęcia pochodzą ze style.com.

Nowy-1

Nowy-5

Nowy-9

Nowy-7

Nowy-20

Nowy-4

Nowy-2

Nowy-8

Nowy-6

Nowy-12

Nowy-10

Nowy-13

Nowy-15

Nowy-18

Nowy-19

Nowy-16

I kilka nietypowych makijaży, które pojawiły się na wybiegach:

Nowy-11

Nowy-14

Nowy-17

W mój gust najbardziej trafiło połączenie połyskującego srebra i matowych lub lekko błyszczących brązów. Zawsze uważałam, że te dwa kolory się ze sobą gryzą i nie mogą fajnie zagrać razem w makijażu, a dopiero niedawno uświadomiłam sobie w jak dużym byłam błędzie! Z pewnością wypróbuję.

Myślę, że ciekawym trendem są graficzne, pastelowe kreski, które pojawiły się na pokazie Diora. W oryginalnej wersji to naklejane paseczki, ale podobny styl można uzyskać pastelowym, matowym eyelinerem.

Nowy-3

26 komentarzy:

  1. czerwone usta są nieśmiertelnym trendem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Srebro i brązy świetnie ze sobą współgrają - jestem mile zaskoczona :-D Nie spodziewałabym się niczego spektakularnego po takim połączeniu ;-) Postaram się je w najbliższym czasie przetestować, choć u mnie może to nie najlepiej wyglądać... szarości wyglądają na moim oku jak błękity z racji na kontrast z włosami ;-/ Mam nadzieję że nie uzyskam srebrno-błękitnego bazarowego ,,looku" ;-P
    Moim drugim typem jest makijaż w odcieniach miedzi i złota... tutaj już nie będzie żadnych kolorystycznych niespodzianek ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też! Nigdy nie lubiłam połączenia brązu i szarości albo brązu i srebra, ale teraz zmieniłam zdanie :).
      Wiem o czym mówisz! Ja na sobie praktycznie lubię każdy kolor w makijażu, ale są dwa wyjątki - srebro i szarość. Mam wrażenie, że zawsze wyglądają zbyt chłodno :/.

      Usuń
  3. miedziane złoto i pastelowe kreski są moim zdaniem najciekawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie polubiłam jasne kreski i kupiłam eyeliner Golden Rose w jasnym, srebrnym kolorze :)

      Usuń
  4. Mam wrażenie, że ciągle są modne bardzo podobne rzeczy :P Chociaż te złote i srebrne akcenty wyglądają na prawdę super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam takie wrażenie, ale nie tylko odnośnie makijażu - wydaje mi się, że z ubraniami jest to samo!

      Usuń
  5. Mam wrażenie, że co sezon modne są prawie identyczne makijaże. Dobrze, że klasyki nie wychodzą z mody:)

    OdpowiedzUsuń
  6. smokey zawsze nieśmiertelny :) jednak ja osobiście nie traktuję serio tych całych makijaży z wybiegów, dla mnie często są one jakąś parodią i mało która dziewczyna pokazała by się w tym ludziom...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba je inaczej traktować niż makijaże na co dzień, niektóre są zupełnie "niewyjściowe" :))

      Usuń
  7. patrząc na zdjęcia mam wrażenie, że najsilniejszym trendem są krzaczaste, niechlujnie wyregulowane brwi ale w makijażu nie jestem specjalistką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz w modzie naturalne brwi nie poddane żadnej regulacji :). Na modelkach często to wygląda fajnie, ale na zwykłych śmiertelnikach zazwyczaj się nie sprawdza ;)

      Usuń
  8. Masz rację Żanetko teraz takie niechlujnie zrobione rzęsy to prawdziwy hit tego sezonu. Sama widuję wiele dziewczyn, które tak sobie robią rzęsy. Mnie się to osobiście to nie podoba, ale wiadomo kto co woli. Ciekawi mnie tylko co będzie następne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaneta mówiła o brwiach :)

      Usuń
    2. nawet gdybym chciała mieć modne brwi to nie bardzo by mi się to udało bo moje są mizerne.

      Usuń
  9. Pierrot bardzo mi się podoba. Chyba kiedyś się odważę i sobie zrobię kropeczki na imprezę :D Widziałam też ostatnio tatuaże wodne wykonane na twarzy lub oczach i też ciekawie to wyglądało.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam pytanie w sprawie zakupów na http://www.bornprettystore.com/
    Czy ich przesyłki trafiają prosto do skrzynki jak zwykły list czy przychodzi jakis polecony czy coś?

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam wrażenie, że wszystkie ta prace, choć pewnie są dziełem najlepszych makijażystów, sa jakieś takie byle jakie, niechlujne, jakby nie dokończone, tak jakby wyszły spod ręki osoby, która nigdy z makijażem nic wspólnego nie miała... Jakoś to wszystko do mnie nie przemawia :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Większość obecnych trendów trafia w mój gust. Mam wrażenie, że są mocno zbliżone do klasyków, które lubię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak patrzę na te zdjęcia to stwierdzam, że żaden z trendów mi się nie podoba. A przecież kiedy widzę je u kogoś innego, np. smokey, zachwycam się nim.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeglądałam ostatnio zdjęcia z wybiegów i wpadło mi w oko kilka zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czesc :) Nie wiem czy zdajesz sobie sprawe z tego, ale jestes jednym z niewielu blogerow w polskim internecie, na których wpisach można zawsze polegac? :) Mam nadzieje, ze niedlugo na Twoim blogu będzie pojawialo się coraz więcej swietnych wpisow :) W sumie niemal kazdy jest swietny, a wszystkie trzymaja rownie wysoki poziom :) Hehe, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam chciałbym napisać, że jakoś nie widzę zbyt wiele kobiet, które tak właśnie robią sobie makijaż. Na jednym ze zdjęć kobieta ma pomalowane usta, na krwisty czerwony kolor, a taki muszę przyznać w ogóle się już nie sprawdza. Tak dla wiadomości to kobiety teraz chcą, żeby ich usta były podkreślone jak najłagodniej i nie stosują takich mocnych kolorów.

    OdpowiedzUsuń