wtorek, 16 czerwca 2015

beGLOSSY by HEBE

Jeszcze jedno z zaległych pudełek – beGlossy tym razem przy współpracy z …Hebe! Szczerze mówiąc takiego połączenia bym się nie spodziewała, ale trzeba przyznać, że wyszło całkiem ciekawie. Wygląd pudełka też nawiązywał kolorem do sieci drogerii, a każdy z kosmetyków jest możliwy do kupienia oczywiście w Hebe.

DSCN7009

DSCN7008

W pudełku pojawiło się sześć kosmetyków oraz prezent. Jeden z produktów różnił się w zależności od pudełka. W majowej edycji pojawiły się aż dwa kosmetyki do stóp i dwie maski do włosów!

  • GOSH Pomadka do ust – kolorówka zawsze chętnie, a w szczególności pomadki :). Mi trafiła się intensywna czerwień, która na ustach okazała się jednak dużo delikatniejsza. | pełny produkt | 31,99zł |
  • PHYTO Maska do włosów – regenerująca maseczka, która po pierwszych testach wypadła bardzo dobrze. Już dawno żadna maska tak nie poprawiła moich włosów, choć wiadomo, że to tylko chwilowy efekt. | miniatura | 106,99zł –200ml |
  • PROSALON Maska do włosów z olejkiem arganowym – znacznie tańsza maska o regenerującym i nawilżającym działaniu. Jeszcze jej nie wypróbowałam, a marki jakoś nie kojarzę. | miniatura | 28,99zł-1000g |
  • SHEFOOT Serum ultra regeneracyjne – intensywne serum do zniszczonych i szorstkich stóp. Na pewno trafione na obecną porę roku, w końcu trwa już sezon na sandały ;). | pełny produkt | 21,99zł |
  • PUREDERM Plastry na zniszczone pięty – kolejny kosmetyk do stóp, tym razem w formie plastrów. Były już złuszczające skarpetki, ale o plastrach jeszcze nie słyszałam. Ten produkt dość mocno mnie zaciekawił. | pełny produkt | 19,99zł |
  • BANDI Stymulator wzrostu rzęs i brwi – to produkt VIP, zamiast niego mógł pojawić się preparat do twarzy z Bandi lub krem na kwasach również tej samej marki.

Jako prezent pojawiły się kolczyki CAT&CAT, ja miałam farta, bo trafił mi się bardzo ładny wzór!

DSCN7010

DSCN7011

DSCN7012

Z zawartości jestem naprawdę zadowolona, fajnie że jest coś z kolorówki (szminka w ładnym odcieniu), bardzo ciekawią mnie plastry, a maska już się sprawdziła. Odżywka do rzęs z Bandi to również w moim przypadku strzał w dziesiątkę – uwielbiam testować takie specyfiki! Dodatek w postaci drobnych, dziewczęcych kolczyków także na plus. Jedynie wolałabym żeby produkty były bardziej zróżnicowane, wolę w jednym pudełku np. maskę do włosów i coś do ciała, a nie aż dwie maski ;).

A Wy co sądzicie?

35 komentarzy:

  1. Fajne to pudełko :) czekam na recenzję tych plastrów do stóp ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno je wypróbuję :)
      A w ogóle to udało mi się dorwać ten suchy olejek :D! Tak mnie skusiłaś, że kupiłam "w ciemno"! Ale niestety jest oznaczony jako 'cena na do widzenia', tańszy ale zniknie z Rossmannów :(. Mówię o wersji pistacjowej oczywiście :). Po pierwszym użyciu jestem mega zadowolona, faktycznie nie tłusty a zapach na skórze boski! Także dziękuję za polecenie, bo to naprawdę perełka ^ ^. Jeśli się skusisz na drugą wersję daj znać czy pachnie równie ładnie :)

      Usuń
    2. W następnym tygodniu jadę do Rossmana ;) jak go dorwę to dam znać czy fajny :)

      Usuń
  2. Twoja szminka ma cudowny kolor, u mnie niestety był pomarańcz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomarańcz.. faktycznie mało kto go lubi :/

      Usuń
  3. Bardzo fajna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna zawartość, choć spodziewałam się większego szału ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szał to może nie jest :) ale generalnie jestem zadowolona :)

      Usuń
  5. Witaj!

    całkiem przyjemny ten Twój blog - jak na faceta muszę przyznać, ze całkiem dobrze się czyta i nie nudzę się. Zestaw całkiem fajny = myślę,że moja dziewczyna by go polubila od razu. Mi jako factowi który lubi dbać o swoje stopy i wygląd przypadł wyjątkowo krem do stop - muszę go koniecznie zaraz kupic

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie, zawartość świetna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne pudełko ;) pomadka urzekła mnie swoim opakowaniem ;) bardzo lubię matowe wykończenia opakowań, no i oczywiście śliczny kolorek ;) ciekawa jestem też tej maski arganowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. trafiłaś z pomadką i kolczyki ujdą, no i serum bandi, heh no lepiej niż u mnie hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć inne kolory pomadek nie były tak fajne

      Usuń
  9. Mi się to pudełko bardzo podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem fajna zawartość :) Maska do włosów mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny kolor szminki, uwielbiam Twoje znów migdałkowe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ostatnio uwielbiam ten kształt :D

      Usuń
  12. Cieszę się, że w tym miesiącu nie kupiłam tego pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mi się wydaje, że bardziej zróżnicowany pudełko byłoby lepsze, ale i tak czekam na Twoją opinię na temat plastrów i kremu do stóp- nie mogę się z nimi uporać ostatnio... A te kolczyki takie... dziewczęce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to samo.. wiecznie przesuszone stopy! Także plastry się przydadzą :D

      Usuń
  15. Produkty nie dla mnie, ale dobrze, że Ty jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. faktycznie - kolczyki są super, ale masz również ładniejszy kolor pomadki;) niż ja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam chyba farta do tej pomadki :)

      Usuń
  17. dla mnie szczerze mówiąc to tak no średnio. Nie najgorzej, no ale szału też nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz szczęście, bo jako jedna z niewielu dostałaś ładny kolor pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo przyjemne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej, nominowałam Twój blog w zabawie Liebster Awards. Zapraszam na mojego bloga, gdzie znajdziesz pytania, na które chciałabym, żebyś odpowiedziała. Będzie mi bardzo miło, jeżeli znajdziesz czas i odpowiesz na kilka pytań :)
    http://make-up-miss.blogspot.com/2015/06/nominacja-do-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Plastry są spoko, znam je i polecam ! :) Oprócz nich jeszcze allpresane fuss w piance i nie mam problmów od służszego czasu już ze stopami, nawet jak zapomnę użyć któregoś z nich to efekt się trzyma, także to raczej nie jest powierzchowny efekt ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uzywalam go raz czy dwa ale zdecydowanie bardziej do gustu przypadl mi callusan, wlasciwie to nie tyle mi co moim stopkom :) nie pozostawia uczucia lepkosci, mozna od razu po aplikacji nalozyc skarpety lub rajstopy. Stopy gladkie i przyjemne az chce sie dotykac :)

      Usuń
  22. Fajne pudełko, Jestem ciekawa jak się sprawdzi u Ciebie ta odżywka do rzęs. ;)

    OdpowiedzUsuń