piątek, 19 czerwca 2015

Maybelline Colorama 321 Tangy

Jeden z nowych, letnich odcieni lakierów Maybelline – jaskrawoczerwony Tangy. To ten typ ostrej, rażącej czerwieni, niby klasyk, ale dla mnie klasyczna czerwień jest ciemniejsza i chłodniejsza. Taki odcień jak Tangy zaliczam do jej bardziej wiosenno-letniej, weselszej wersji. Nad kolorem nie ma się w sumie co rozwodzić, taką czerwień ma praktycznie każda marka w swojej ofercie ;).

Od strony technicznej nie mogłam narzekać, ale miałam akurat położony żel na naturalną płytkę paznokci, więc wiadomo, że lakier lepiej się rozprowadzał i automatycznie dłużej trzymał. Czas schnięcia bez zarzutu. W tej nowej letniej kolekcji jest jeszcze kilka delikatniejszych kolorów i jeden fajny glitter :).

DSCN6951

DSCN6947

DSCN6953

36 komentarzy:

  1. Twoje paznokcie są piękne! Jak sztuczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny kolor!
    http://swiat-niezaleznej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor :) Uwielbiam takie odcienie i mam ich aż za dużo w swoich zbiorach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię lakiery Colorama, mam chyba ze 3 kolory i wszystkie są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je lubię, poza tym ta nowa kolekcja trafia w mój gust!

      Usuń
  5. Kolor super, ale przy mojej pracy nie ma sensu malować paznokci... Co to za organizer jeśli mogę zapytać?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki żel masz nałożony na paznokcie ? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cover z Satin, tak dla utwardzenia :)

      Usuń
  7. A ja nietypowo zapytam: cóż to za planner w tle? Poszukuję, więc chętnie się dowiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na takich paznokciach chyba każdy kolor świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny, ładny ;) zastanawiam się, czy wytrzymałby u mnie trochę dłużej niż dobę. Moje ręce są jakieś felerne, mało który lakier wygląda na nich dobrze po całym dniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz szpoooony :D Ja właśnie "hoduję" moje pazurki do takiej długości i mam nadzieję, że (jak to często bywa) nie zahaczę się gdzieś i nie będę musiała zaczynać od nowa.... Taka czerwień to wg mnie właśnie na długich paznokciach wygląda najlepiej! Powiedz proszę, ile warstw lakieru masz na paznokciach na zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh fakt, teraz są naprawdę szponiaste ;). Zapomniałam napisać w notce - dwie warstwy :)

      Usuń
  11. Kolor wygląda świetnie na paznokciach.Szukałam podobnego odcienia;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny odcień, takiej czerwieni brakuje w mojej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie musisz koniecznie skusić się na podobny odcień :)

      Usuń
  13. Piękny kolor, chyba się skuszę. ;) www.refleksjologia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ale masz ostre migdałki teraz :)
    sexy w tej czerwieni

    OdpowiedzUsuń