wtorek, 23 czerwca 2015

SHINYBOX Inspired By: Kasia Tusk

Pewnie słyszeliście o projekcie Shinybox Inspired By – zestawy stworzone przez znane osoby. Boxy nie należą do regularnej edycji, to nowy projekt, a pudełka są do zamówienia z osobnej strony. Shiny wpadło na całkiem fajny pomysł, bo tego typu zestawy w regularnej edycji nie zawsze są trafione (w końcu nie ma gwarancji, że lubimy osobę, która je tworzyła i już na wstępie się zniechęcimy), a możliwość zakupu takiego pudełka dodatkowo, wydaje mi się bardzo sensowną opcją.

W Inspired By było siedem wariantów do wyboru, a ich zawartość była tajemnicą oprócz jednego produktu. Nie sugerowałam się tak naprawdę osobą, która je tworzyła, ale właśnie tym jednym ujawnionym kosmetykiem – myślę, że większość osób wybierała na podobnej zasadzie. Bez większego namysłu zdecydowałam się na zestaw od Kasi Tusk, bo miał zawierać wodę toaletową Daisy Dream!

DSCN7027

DSCN7034

  • MARC JACOBS Daisy Dream – delikatny, dziewczęcy zapach, dla mnie świetny na wiosnę i lato. Lubię klasyczne Daisy, więc przypuszczałam, że nowa wersja też mi się spodoba i się nie pomyliłam! Mają ze sobą dużo wspólnego. | 30 ml, 199zł |
  • LOVE ME GREEN Peeling do twarzy – miałam już kiedyś ten peeling i miło go wspominam, więc ucieszył mnie w zestawie. Jest rzadki i działa bardzo lekko ale pięknie pachnie pomarańczami. | 75ml, 39,90zł |
  • GOLDWELL Pianka zwiększająca objętość – kolejny plus. Lubię markę i chętnie testuję z niej nowe produkty, także pianka na pewno znajdzie u mnie zastosowanie. | 200ml, 63zł |
  • ASTOR Tusz Big & Beautiful Eternal Muse – nowa maskara od Astor. Jak wiecie na tusze do rzęs w pudełkach nigdy nie narzekam. Uważam, że są super uniwersalne i zawsze się przydają! | 12ml, 38zł |
  • ASTOR Szminka w kredce Soft Sensation Lipcolor Butter – pomadka w formie kredki w ładnym brzoskwiniowym kolorze. Kolejny kosmetyk, który od razu przypadł mi do gustu. Podoba mi się zarówno forma jak i odcień. | 25zł |
  • CARMEX Balsam do ust – wersja w słoiczku. Carmex po prostu uwielbiam i choć nie jest drogi ucieszył mnie. Zawsze się przyda! | 10zł |
  • Książka “Lekcje Madame Chic” Jennifer L. Scott – pomysł na dodanie książki do zestawu jest naprawdę fajny, ale tę propozycję już znam i akurat nie podobała mi się kompletnie.

DSCN7029

Pudełko od Kasi Tusk wybrałam ze względu na wodę Daisy Dream, ale muszę przyznać, że cała zawartość bardzo mi się spodobała i uważam je za niezwykle udane! Edycja była znacznie droższa, bo cena wynosiła 169zł, ale patrząc na zawartość uważam, że wychodzi opłacalnie. Nie wszystkie zestawy kosztowały tyle samo, niektóre były znacznie tańsze. Jednak przeglądając ich zawartość sądzę, że box Kasi Tusk był zdecydowanie najlepszy i cieszę się, że wybrałam właśnie ten wariant. Inne już mi się tak bardzo nie podobały. Do zamówienia jest na inspiredby.pl/kasia-tusk.html.

DSCN7038

52 komentarze:

  1. Myśle nad nim, właśnie z racji tych perfum *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Ci się podobają to warto ^ ^

      Usuń
    2. Pudełko nie należy do najtańszych jednak trzeba przyznać, ze zawartosć jest bogata. Sama nie przepadam za tak drogimi kosmetykami - owszem stawiam na jakość jednak staram sie też kupować je wtedy gdy drogerie oferują jakieś ciekawe promocje! Perfumy cudowne - miałam i polecam każdemu kto lubi takie nuty!

      Usuń
  2. Jeżeli ktoś lubi te perfumy to na pewno się opłaca :) Dla mnie pudełko jest jednak zbyt drogie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna zawartość, sama bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie kusząca ta zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zestaw, ciekawie sprzedane. Dla mnie ten Carmex to jest hit - używam praktycznie codziennie!

    OdpowiedzUsuń
  6. no rzeczywiście, dla samych perfum warto biorac pod uwagę cenę :) ja niestety w tym miesiącu i tak za dużo wydałam, więc żadnego z tych boxów nie kupiłam, chociaż kusiły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dla mnie to najlepsza rzecz w pudełku, zdecydowanie!

      Usuń
  8. Ten box ze względu na Daisy jest chyba najciekawszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi daisy dream w ogóle się nie podoba, za to klasyczną daisy lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh to dziwne, bo dla mnie są nieco podobne i lubię te i te :D

      Usuń
  10. Miałam ogromną ochotę na to pudełeczko, właśnie ze względu na perfumy. Wcześniejsze edycje Daisy nie specjalnie mi się podobały, ale tą jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo podobają choć nie jest to w 100% mój zapach :)

      Usuń
  11. Faktycznie ciekawe pudełko, szkoda, że cena aż taka wysoka, trochę nie mój budżet niestety... A ta mała Daisy wygląda przeuroczo <3

    OdpowiedzUsuń
  12. najbardziej ze wszystkich skomponowanych przez gwiazdy podoba mi się właśnie to pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę iść obwąchać tą Daisy Dream :) Brzmi pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są, choć na ogól gustuję w słodszych zapachach :))
      A co do podkładu to powiem Ci, że w Skin Balance ciężko będzie o coś zbliżonego do Sand Beige, który jest fajnie zgaszony i żółty. Minus SB Pierre Rene jest taki, że ma mały wybór a kolory są zbyt różowo-brzoskwiniowe. Ja wolałabym coś dużo bardziej żółtego.

      Usuń
  14. Całkiem fajna zawartość ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wooow, całkiem niezły zestawik :) Choć przyznam szczerze, że zapachu nie kojarzę, ale teraz jestem go mega ciekawa!:)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na nowego bloga www.makeuphomie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zestaw bardzo dobrze wybrany. Z pewnością kupię w najbliższym czasie

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawi mnie ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie wszystko skomponowane - naprawdę cieszy oko! Fajna sprawa, że nie wiadomo co się kupuje, a w środku czeka miłe zaskoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne pudełko. Daisy Dream bardzo lubie. Jest to jeden z moich ulubionych zapachów.
    http://teenaboutbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesli ktos poluje konkretnie na te perfumy to oczywiscie warto! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna sprawa, chociaż nie przepadam za niespodziankami i wolałabym wiedzieć, co jest w środku :) Ale zestaw okazał sie fajny jak widzę, pokaźny nawet! No i te perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Całkiem niezłe pudełko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super sprawa! Dobrze do tego pasuje też zestaw kosmetyków do wygrania w konkursie - http://bit.ly/diamentowekosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie najfajniejszy zestaw, te perfumy wygrywają wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam pudełko Charlize Mystery :) Gdyby to było tańsze to bym się na nie zdecydowała, bo marzą mi się te perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam szczerze mówiąc zdziwiona, że pudełka tak mocno różniły się cenami!

      Usuń
  26. Faktycznie, zawartość innych pudełek wypada blado przy tym :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurcze... Chyba się skuszę na to pudełko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli podobają Ci się perfumy to moim zdaniem warto :)

      Usuń
  28. Super sprawa - zawartość jest świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Twoj blog jest naprawdę swietny :) Dawno się tak dobrze nie bawiłem jak wtedy, gdy czytałem wszystkie Twoje wpisy :) Oczywiscie jest to komplement, masz wielki talent do pisania, a mi dobra literatura czy teksty sprawiają naprawdę ogrom radosci.Naprawde masz wielki talent pismienniczy :) Pozdrawiam serdecznie w ten chłodny, zimowy wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej :) podglądam Twojego bloga od jakiegoś czasu i widzę, że miałaś już różne kolory na głowie, może mi pomożesz :) Lubię zmieniać kolory, ostatnio miałam robione gencjaną i pianką fioletowo-granatowe włosy, zakryłam tym poprzedni sprany turkus (który przypominał zgniłą zieleń, więc dodatkowo lekko to rozjaśniłam, ale zieleni nie było wcale). No i po dzisiejszym myciu i lekkiej kąpieli rozjaśniającej zrobiły mi się szmaragdowe pasemka, a chciałam całość włosów potraktować ciemną wiśnią (farba)! Czy dałoby radę zakryć ten szmaragd na tyle, by połysk był minimalny? Zamierzam szukać normalnej pracy, a z taką zielenią raczej szanse mam marne ;)
    Dzięki wielkie z góry za odpowiedź! ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Super takie pudełko - też chcę :) Ostatnio lubuję się w mniej znanych kosmetykach bardziej ekskluzywnych firm i stwierdzam, że czasami warto zapłacić wiecej, bo efekty są lepsze od popularnych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  32. Czesc :) Dopiero dzisiaj wpadłem na Twojego bloga, ale od razu przeczytalem kilka ostatnich wpisow, są naprawdę swietne :) Niestety nie wiedzialem. Szczerze Ci dziś muszę przyznac, ze naprawdę swietnie piszesz ;) Lubie czytac Twoje wpisy, ponieważ czuc w nich szczerosc, prawde i pasje, co jest bardzo wazne, no i oczywiscie talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zbieram się już od jakiegoś czasu do zakupu pudełka Inspired By i przyznam, że nie mogę się zdecydować :D
    Cena faktycznie jest nie mała, ale przeglądając zawartości pudełek naprawdę się to opłaca.
    Daisy Dream miałam próbkę - przecudowny zapach! Carmexa balsam w mojej torebce zawsze jest przez cały rok obowiązkowo ;)
    Serdecznie Was pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Kasi Tusk shinybox najbardziej zachwyca ! :D Moja siostra ma tą książkę :D Koniecznie muszę od niej pożyczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Żałuję, że to pudełeczko już jet niedostępne:( Bo zawartość na prawdę świetna!

    OdpowiedzUsuń