poniedziałek, 15 czerwca 2015

SHINYBOX Kobiecy Szyk | maj 2015

Lecimy z zaległym, majowym Shiny, które powstało we współpracy z Venezią. Tym razem zawartość wypadła całkiem obficie, a większą część stanowią produkty pełnowymiarowe. Jak zwykle niektóre kosmetyki od razu mi się spodobały, a inne po prostu nie przypadły mi z pewnych względów do gustu. Rzadko kiedy jestem zadowolona naprawdę w 100%, tak jak nie bywam też raczej totalnie rozczarowana ;).

DSCN6994

DSCN6993

A w środku cztery kosmetyki pełnowymiarowe, jedna miniatura, dwa prezenty. Możliwe były także jeszcze dodatkowe produkty w prezencie przy zamówieniach w ramach subskrypcji lub pakietów. Mnie się trafiły właśnie dwa dodatki dla zamówień subskrypcji.

DSCN7001

  • THALION Krem nawilżający z Oceosomami – miniatura lekkiego kremu nawilżającego o neutralnym, kosmetycznym zapachu. Tu nie mogę nic więcej powiedzieć, bo kremu nie używałam, jedynie spróbowałam jaką ma formułę na dłoni. | miniatura | 160zł – 50ml |
  • YASUMI Konjac – gąbeczka konjac, którą miałam już kilka razy i bardzo ją lubiłam :). Mimo, że nie jest to dla mnie nowość to ucieszyła mnie jej obecność w Shiny, bo te gąbki nie są wieczne i od jakiegoś czasu już tej mojej ostatniej nie mam. Lubię ich używać do mycia twarzy. Moim zdaniem ta z Yasumi nie różni się wiele od odpowiedników no name z ebaya, które są znacznie tańsze. | pełny wymiar | 19,90zł |
  • INDIGO Lakier do paznokci – lakiery zawsze na tak. Mi trafiła się malinowa czerwień, bardzo ładna. Fajnie, że marka to Indigo, bo nie próbowałam jeszcze z niej lakierów. | pełny wymiar | 16zł |
  • MARIZA Pomadka do ust – wiecie jak lubię kolorówkę, a w szczególności szminki. Niestety ta jakoś mnie nie zachwyciła po pierwszej próbie, ale dam jej jeszcze szansę. Kolor to dość jasny, przygaszony róż. Na moim zdjęciu (poniżej) wyszedł jakiś strasznie nasycony. | pełny wymiar | 16,60zł |
  • BEAUTY NATURALIS Aronia balsam do ciała – balsam, który ma za zadanie wzmacniać naczynka. Pod tym względem na cuda nie liczę, ale balsam okazał się całkiem fajny na co dzień. Bardzo lekki, delikatnie nawilżający o nie zbyt mocnym, nie męczącym zapachu. Nic nadzwyczajnego, taki dość przyjemny po prostu. | pełny wymiar | 18zł |
  • BARWA Maseczka siarkowa – kiedyś chciałam ją wypróbować, więc jestem na tak. Zobaczymy czy się sprawdzi. | gratis | 3,99zł |
  • VENEZIA Lusterko – siedem lat nieszczęścia, moje niestety przyszło pęknięte ;). Oczywiście bez problemu mogłabym je wymienić, ale to tyle małe lusterko.

DSCN7002

DSCN7003

Z dodatkowych produktów w pudełku znalazłam jedwab w sprayu do stóp, który chętnie wypróbuję i antyperspirant w formie tabletek, którego trochę się boję i nie wiem czy zdecyduję się używać.

DSCN7005

Co sądzicie o majowym ShinyBoxie?

18 komentarzy:

  1. dla mnie pudełko super :) ja jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie się zapowiada antyperspirant w tabletkach, ciekawe czy działa :D Piękny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy jest ale zastanawiam się czy oby to na pewno jest zdrowe :(

      Usuń
  3. Fajne rzeczy, ładny kolor pomadki ;) jednak z tymi tabletkami bym nie ryzykowała, jestem zwolenniczką tradycyjnych metod walki z potem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie podobnie, może jeśli ktoś ma spory problem to faktycznie dobre wyjście, ale raczej nie przy małym problemie.

      Usuń
  4. Ciekawi mnie, czy te tabletki w ogóle coś dają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, ale trochę się ich boję!

      Usuń
    2. Wydają się być zwykłymi ziółkami, więc raczej nie powinny zrobić krzywdy ;) jeśli przetestujesz, daj koniecznie znać! Lato nie jest dla mnie zbyt łaskawe w tym temacie.

      Usuń
  5. Już się nie mogę doczekać czerwcowej edycji :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Wygląda fajnie, ale jakością nie powala..

      Usuń
  7. Kiedyś używała Perspiblocku w tabletkach i byłam zadowolona, bo ograniczył pocenie się pleców czy dłoni, a ja mam z tym spory problem ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że to działa. To w sumie dobry patent o tyle, że ogranicza pocenie tam gdzie nie da się użyć antyperspirantu ;)

      Usuń
  8. Mnie to pudełeczko bardzo rozczarowało...niestety. Czekam bardziej na joyboxa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A co masz na pazurkach? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomadka na zdjęciu wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń