poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Czerwień idealna: SEMILAC My Love

Muszę się z Wami podzielić odkryciem mojej nowej ulubionej czerwieni! Ostatnio noszę ciągle lakiery hybrydowe, a że kończyła mi się inna czerwień (swoją drogą też bardzo ładna – Deep Red z Semilaca) rozglądałam się za innym typem czerwieni. Kupiłam My Love i to była miłość od pierwszego wejrzenia ;)!

To typ intensywnej, ale nie żarówiastej czerwieni. Dla mnie to idealnie wyważony odcień, po prostu czysta, lśniąca czerwień bez domieszek. Najlepsze w My Love jest jednak to, że hybryda mieni się maleńkimi, czerwonymi drobinkami. Moim zdaniem wygląda to rewelacyjnie! To coś w typie bardzo drobnego brokatu. Jeśli lubicie iskrzące czerwienie to ten lakier musi być wasz. Co do właściwości to już nie będę się powtarzać: Semilac to moja ulubiona marka lakierów hybrydowych i ciężko mi się do czegokolwiek doczepić. Teraz mają je w drogerii Jasmin (Pigment) na Długiej w Krakowie, a do tego mają też próbniki co dla mnie jest świetną opcją :).

DSCN7203

DSCN7205

DSCN7207

DSCN7208

46 komentarzy:

  1. jejku uwielbiam semilaca a juz ten kolor to mistrz!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale długie paznokcie heh śliczny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czerwień na paznokciach. A na Twoich prezentuje się niezwykle seksownie i kobieco. Zresztą paznokcie robią ogromne wrażenie. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie masz super długie paznokcie! Naturalne czy przedłużane? Już myślałam o tym kolorze, jak tylko kupię lampę to będzie to pierwszy który zakupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalne, ale jeden musiałam przedłużyć bo złamałam :)

      Usuń
  6. Rzeczywiście - czerwień przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany, zakochałam się - przecież to idealny odcień czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - jest doskonały, a na żywo lepszy :)

      Usuń
  8. Kolor śliczny i te długie paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. semilaki są cudowne, piękne paznokcie, odkąd używam hybryd moje też są w lepszej kondycji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybrydy jednak fajnie je utwardzają :)

      Usuń
  10. Kolor jest przepiękny nosiłam go na walentynki ozdobiony delikatnym serduszkiem :) możesz zobaczyć u mnie jak to wyglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna! Choć ja chyba wolę kremowe wykończenie i bardziej koralowo-pomarańczowy odcień, bardziej mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kremowe też lubię, ale jednak drobinkowe zawsze bardziej do mnie trafia :D

      Usuń
  12. Bardzo ładny kolor chociaż nie podoba mi się taki kształt paznokci

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny kolor chociaż nie podoba mi się taki kształt paznokci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kto lubi, ja akurat u siebie takie najbardziej lubię :)

      Usuń
  14. Bardzo ładna czerwień, kojarzy mi się ze świętami ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi się podoba ten odcień!
    muszę sobie go zakupić!
    buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak przedłużane żelem, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za czerwienią, więc nie dla mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja uwielbiam z Semilaca Legendary Red 063, ale ten Twój jest też piękny. Jakoś wcześniej nie zwróciłam na niego uwagi, ale jak mi się skończy 063, to kupuję My love ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny kształt paznokci a o odcieniu lakieru to już nie wspomnę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam tą czerwień, jest cudowna! :) Super wygląda z białym zdobieniem ♥

    OdpowiedzUsuń