piątek, 2 października 2015

beGLOSSY wrzesień 2015

Oczywiście przyszła też pora na wrześniowe beGlossy, które pojawiło się pod hasłem przewodnim The Beautiful One. Tym razem to po prostu miks różnych kosmetyków, bez jakiegoś konkretnego motywu przewodniego, pielęgnacja pół na pół z kolorówką. Tej kolorówki zawsze mi trochę brakuje w pudełkach (i pewnie nie tylko mi), więc aż trzy kosmetyki kolorowe na pewno było miło zobaczyć.

DSCN7462

W środku znalazło się sześć produktów z czego dwa pełnowymiarowe. Dodatkiem są dwie saszetki: chusteczka samoopalająca i balsam brązujący Efektima.

DSCN7463

  • BEAVER PROFESSIONAL Regenerująca odżywka do włosów | marka już pojawiła się w beGlossy, ale miło ją wspominam dlatego chętnie wypróbuję kolejny produkt. Odżywki poza tym zawsze się przydają. | miniatura 40ml | pełny produkt 210ml – 41,90zł |
  • CLARENA Boracay Body Cream | Clarena ma wielu zwolenników, ale na wszystkie produkty, które miałam okazję wypróbować mało który przypadł mi do gustu. Może po prostu mojej skórze nie pasują? Ciekawe jak będzie z tym kremem do ciała. | miniatura 30ml | pełny produkt 200ml – 49zł |
  • LAMBRE Lakier do paznokci | Lambre też już znamy z Glossy, ale lakieru jeszcze nie było. Akurat lakiery bardzo lubię i zawsze chętnie widzę je w pudełkach. Mi trafił się jasny, przygaszony odcień. | pełny wymiar 12,90zł |
  • ISADORA Nude Sensation | próbka podkładu, która umknęła mi gdzieś ze zdjęcia, bo zaplątała się w pudełku. Maleństwo, ale wystarczy na wypróbowanie. | miniatura 3,5ml | pełny produkt 30ml – 105zł |
  • LORD&BERRY 20100 Crayon Lipstick | szminka w ołówku, która też już kiedyś się pojawiła. Ja miałam wtedy malinowy odcień, teraz trafił mi się pomarańczowo-czerwony. Polubiłam tą poprzednią, więc pewnie i polubię się z tą, bo ma fajną, aksamitną formułę i świetną pigmentację, ale nie ukrywam, że wolałabym coś z innej marki dla odmiany. | pełny produkt 80zł |
  • SILCARE Krem do rąk Unique | poręczny krem do rąk z pompką. Ma ciekawą, bardzo lekką formułę o perłowym połysku. Momentalnie się wchłania. Mam wersję Sweet Mango, nawet przyjemnie pachnie, ale nie jakoś mega owocowo. | miniatura 30ml | pełny produkt 200ml – 9,99zł |

DSCN7465

DSCN7456

Jestem z tego pudełka umiarkowanie zadowolona, podoba mi się, że znalazły się aż trzy produkty z kolorówki, ale kilka marek się powtórzyło i przyznam, że z chęcią poznałabym jakieś nowe marki kosmetyczne. Krem do rąk i odżywka do włosów są bardzo uniwersalne, więc na pewno każdemu się przydadzą. Kredka do ust, choć już była w innym odcieniu, jest na tyle fajnym kosmetykiem, że nie zamieniłabym jej na inny. Za to jakoś nie przepadam za kosmetykami Clareny.. lubicie tę markę?

Jeśli chcecie zamówić takie pudełko to zawsze możecie to zrobić na www.beglossy.pl. Ciekawa jestem październikowej edycji, bo ma być w stylu “domowe spa”, a zwykle takie pudełka fajnie wypadają. Co sądzicie o wrześniowym beGlossy?

24 komentarze:

  1. Też byłabym umiarkowanie zadowolona a nawet trochę mniej…

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi bardziej podoba się zawartość wrześniowego ShinyBoxa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem całkiem, choć te boxy coraz cześciej mnie rozczarowują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz lepiej, raz gorzej, ciężko przewidzieć :/

      Usuń
  4. Szału nie ma, zaciekawił mnie jedynie krem do rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem do rąk akurat wygląda na przeciętniaczka ;D

      Usuń
  5. Moja wersja z próbkami Shiseido wydaje mi się ciekawsza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja wersja z próbkami Shiseido wydaje mi się ciekawsza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja wersja z próbkami Shiseido wydaje mi się ciekawsza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie jakoś nie zachwyca te pudełeczko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem daleka od zachwytów, ale też nie narzekam :)

      Usuń
  9. Ja właśnie zamówiłam 3 pudełka w promocji w tym jest też i to. Ciekawość w końcu wzięła w górę i będę mogła co nieco przekonać się o tych pudełkach. Może i to głupio zabrzmi ale same pudełka w sobie mi się przydadzą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh skąd ja to znam, rzadko je wyrzucam - służą mi do przechowywania przeróżnych rzeczy :)

      Usuń
  10. Szminka wygląda fajnie, ciekawe czy pobiłaby mojego nowego ulubieńca z GR ;) Krem do rąk też niezły, bo w praktycznym opakowaniu, jednak raczej nie zamówiłabym dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest na pewno inna a czy by go pobiła.. pewnie niedługo się przekonam bo dostałam w prezecie ostatnio tę pomadkę w kredce z GR :D

      Usuń
    2. Ciekawe, czy polubisz ją tak jak ja ^^

      Usuń
  11. Też nie przepadam za Clareną, a gdy pisałam to innym blogerkom w postach, firma mnie odnalazła i napisali do mnie maila, dlaczego tak uważam :P no cóż... Są po prostu kiepskie jak dla mnie, nie działają w ogole, a większość produktów do twarzy sie roluje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh nie przypuszczałabym :). Ja zawsze myślałam, że Clarena to naprawdę niezła jakość, ale wypróbowałam ileś kosmetyków i są dla mnie mocno średnie. Jednak mam jeszcze kilka do przetestowania.. więc może jeszcze zmienię zdanie :D

      Usuń
    2. Opinia klientów jest dla nas bardzo ważna, dlatego interesujemy się również negatywnymi komentarzami na temat naszych produktów :) Zdajemy sobie sprawę, że nie każdy kosmetyk będzie odpowiadał wymaganiom danego rodzaju skóry. Dlatego w ofercie mamy szeroki wachlarz produktów i zachęcamy klientów do skorzystania z porad naszych ekspertów, aby dobrać pielęgnację odpowiednią dla cery :)

      Usuń
  12. Zawartość pudełka jak dla mnie średnia. Jedynie co mi się spodobało to krem do rąk ;)

    OdpowiedzUsuń