piątek, 16 października 2015

Golden Rose GALAXY 33 | Rzuć cień!

Golden Rose ma chyba najładniejsze glittery z łatwo dostępnych i nie kosmicznie drogich marek ;). Podoba mi się większość lakierów z serii Galaxy, więc jakiś czas temu skusiłam się na kilka kolorów – między innymi na różowy numer 33. Jest to zdecydowanie nawierzchniowy top, nie będzie się nadawał do malowania solo, bo jest zbyt przezroczysty. Ja nałożyłam go na intensywnie różowy mat też z Golden Rose (Matte 28).

Galaxy 33 składa się z przezroczystej bazy z mnóstwem drobnego różowego shimmeru, drobnego brokatu i ciut większych sześciokątów w kolorze pastelowego różu. Dla mnie to taki typowo cukierkowy top, a że lubię taki typ lakierów od razu trafił w mój gust. Na moich paznokciach widzicie jedną warstwę. Schnie raz dwa!

DSCN7616

DSCN7618

c2

Przy okazji wpisu chciałabym jeszcze krótko wspomnieć o pewnej kampanii społecznej – Golden Rose wspiera Organizację Kwiat Kobiecości i akcję “Rzuć cień podejrzenia na swoje jajniki”. Generalnie cała akcja ma na celu przekonanie do badań profilaktycznych i sprawdzania rodzinnych obciążeń nowotworowych. Nie chcę powtarzać tego co możecie dowiedzieć się ze strony kampanii, dlatego odsyłam Was bezpośrednio na stronę organizacji: www.kwiatkobiecosci.pl. Co my możemy zrobić z tym dalej? Oczywiście “podać dalej”! Moim zdaniem bezpośrednia rozmowa może zachęcić do profilaktycznych badań dużo bardziej niż hasło z gazety czy bilboardu.

cien

23 komentarze:

  1. ślicznie wygląda na tym różu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że na ciemnej bazie mógłby też fajnie wyglądać :)

      Usuń
  2. Faktycznie przepiękny jest ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojaaa jaki piękny!! Ale i kształt paznokcia... ja też coś podobnego zachodowałam przed ślubem, ale w tygodniu poprzedzającym go połamały mi się aż 4 :D więc wyszły prawie łyse... cóż.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolor, wspaniale wygląda na twoich paznokciach, a przy okazji golden rose-świetne lakiery robi więc dobry zakup :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobry :). Lakiery i pomadki GR ma rewelacyjne :)

      Usuń
  5. Świetna akcja, warto się badać! Lakier słodziutki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, jak różowiutko <3 Ja mam problem z topami z większymi drobinkami, bo często niechcący "zrywam" je z paznokcia robiąc dziur w lakierze ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kładziesz na niedoschnięty lakier albo zbyt wiele razy przeciągasz w jednym miejscu :/?

      Usuń
  7. Uwielbiam serię Galaxy i jedyna wada to mnogość kolorów. Każdy jeden mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Na maksa cukierkowo, ale mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny lakier! Wnoszący troszkę koloru w smutne jesienne dni.

    OdpowiedzUsuń