poniedziałek, 26 października 2015

Makijaż na dzień z ICONIC 2 | recenzja i swatche cieni

Dzisiaj pokażę Wam mój dość prosty makijaż na dzień, który podkreśla oko, ale nie jest zbyt ciemny żeby źle wyglądał w ciągu dnia. Moim zdaniem taki typ makijażu, w którym wewnątrzne kąciki oczu są rozświetlone, miejsce nad załamaniem powieki wymodelowane, zewnętrzne kąciki przyciemnione, a kreska jest rozmyta, pasuje do 90% kobiet (wyjątki zawsze się zdarzają!) i warto się go nauczyć jeśli nawet nie mamy wprawy z cieniami :).

Neutralne połyskujące cienie też pasują do większości, ważna jest jednak odpowiednia kolorystyka. W dzisiejszym makijażu używałam paletki Makeup Revolution Iconic 2, którą mam już dłuższy czas i co do której ciągle mam nieco mieszane odczucia, ale o tym w dalszej części wpisu.

IC2

Ostatnio bardzo często używam miedzianych odcieni i ciepłych czekoladowych brązów. Zawsze byłam zdania, że fajnie wyglądają z brązową tęczówką! Tym razem również użyłam przede wszystkim miedzianego cienia z paletki.

DSCN7723

IC23

Na paletki z serii Iconic był prawdziwy szał kiedy Makeup Revolution dopiero się pojawiało – paletki szybko okrzyknięto idealnymi odpowiednikami bardzo popularnych (i drogich) palet Naked od Urban Decay. Kolory cieni są niemalże identyczne, oczywiście drobne różnice będą, ale na pierwszy rzut oka oczywiste jest skojarzenie z Naked. I pewnie przez zestawianie tych palet Iconic wiele tracą, bo same w sobie są dobre jak na spore paletki za 20zł, ale już w porównaniu do słynnych Naked wypadają słabo, wiadomo. Kolory to odpowiedniki, ale jakość jest bez porównania, co zresztą mnie wcale nie dziwi patrząc na różnice cenowe.

Jeśli nie jesteście bardzo wymagające, nie oczekujecie super formuły i niezwykłej pigmentacji, większość cieni Wam odpowiada, to prawdopodobnie będziecie zadowolone z Iconic od MUR. Jeśli jednak zachwyciłyście się zestawieniem kolorów w Naked i liczycie na świetną jakość to…tylko Naked :). Ja paletki Iconic lubię umiarkowanie, są dobre na co dzień, ale nie powalają pigmentacją, więc do mocniejszych makijaży, na wyjścia czy nawet do fajnych zdjęć nie bardzo się nadają.

DSCN7743

Iconic 2 to zestaw dwunastu głównie połyskujących cieni w neutralnej kolorystyce, zahaczającej o odcienie złota. Odcienie dobre tak naprawdę dla każdego koloru oczu. Mamy tutaj kolejno:

  • matowy krem– dobra pod łuk brwiowy i na wewnętrzne kąciki oczu
  • jasne, perłowe złoto
  • połyskująca wanilia – do rozświetlania
  • dosyć jasna miedź
  • chłodny odcień średniego brązu, nieco różowawy, mat
  • połyskujące stare złoto
  • chłodny błyszczący brąz
  • metaliczne srebro lekko przełamane brązowym tonem
  • satynowy chłodny beż
  • mocno błyszczący ciekawy odcień brązu
  • śliwkowy brąz, lekko połyskujący
  • matowa, dość dobrze napigmentowana czerń

DSCN7750

Taki zestaw pozwoli nam wykonać szybko rozświetlający makijaż, smokey z nutą srebra czy złota, połyskujące makijaże w brązach, miedziano-złote czy bardziej srebrne makeupy.

Moje ulubione cienie z Iconic 2 to z pewnością trzeci od końca błyszczący niezidentyfikowany cień (najładniejszy!), miedź i uniwersalny matowy brąz. Skusiłyście się na tę paletkę? Ja oprócz Iconic 2, mam jeszcze Iconic 3, ale na pewno na tej serii już poprzestanę (bo wolę inne cienie z Makeup Revolution np. paletki czekoladki). Paletkę mam z Ladymakeup, polecam – mają bogatą ofertę i świetną obsługę :).

DSCN7751

42 komentarze:

  1. Wykonałaś tą paletą śliczny makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kleo, Ty nawet ze średnich jakościowo cieni potrafisz cudny makijaż zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się zawsze wyciągnąć z nich co najlepsze na maxa :D

      Usuń
  3. Tak z nie kosmetycznej beczki - czy do zrobienia zdjęć zbliżenia oka uzyłaś ringu oświetleniowego? A jeśli tak, to czy możesz zdradzić, jakiego używasz? Chyba, że blask w źrenicy dodawałaś w postprodukcji.
    A co do samego makijażu - bardzo ładny, wyrazisty ale nie przytłaczający.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to efekt ringu - to jakiś chiński najtańszy ring z małą mocą. Drugi raz bym go nie kupiła :)

      Usuń
  4. A czym nakladasz te cienie? bo moimi pędzlami sie srednio nabierają, najlepiej wychdozi palcem, ale nie zawsze chce sie cała paprać w cieniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej było mi używać dość sztywnych i płaskich, puchacze słabo by je nabierały :/

      Usuń
  5. Kolorki na paletce śliczne,choć ja szukam cieni matowych z mocną pigmentacją,ale ta paletka mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda z Iconic jest błyszcząca, ale Makeup Revolution ma też całkiem matowe, niedrogie paletki :)

      Usuń
  6. Śliczny makijaż zrobiłaś.Ja mam Iconic 3 ale też wolę czekoladkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją mam i też wolę czekoladkę :D

      Usuń
  7. prosty i klasyczny, lubię takie makijaże

    OdpowiedzUsuń
  8. makijaż bardzo przyjemny, jak i sama paleta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny makijaż.Zaczynam żałować, że nie mam Iconic 2. Mam tylko paletki Iconic 1 i Iconic 3 (tą lubię najbardziej i najczęściej po nią sięgam). Można zapytać co masz na ustach na tych zdjęciach? Bo bardzo mi się podoba ten kolor. Używałaś jakiejś bazy pod cienie? Bo kolor i pigmentacja wypadły na tych zdjęciach wyjątkowo korzystnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie tak średnio lubię te paletki, są ok na co dzień, ale wolę np. czekoladki :). Na ustach pomadka w kredce Kiko (numer 10). Bazy jakiejś użyłam, ale niestety już pamiętam z jakiej firmy :)

      Usuń
  10. Robi wrażenie. Masz piękne oczy:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam 3, całkiem przyjemna na dzień, ale czekoladowa lepsza;) ładny makijaż, często się ostatnio tak maluję, to takie ładne, jesienne kolory...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam trójkę, ale wolę czekoladki:)!

      Usuń
  12. Fantastyczny makijaż ;) Cienie z tej palety też są prześliczne ech

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaż świetny, bardzo ładnie Ci w nim :) Mam również te paletki i i myślę, że za ta cenę są super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :). Za dwie dyszki są bardzo fajne :)

      Usuń
  14. śliczny makijaż, uwielbiam takie kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny makijaż, no i warto wiedzieć, że to jednak Naked nie jest. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładnie- jak zawsze! :) Ja mam jutro w planach pokombinować z makijażem. Ostatnio sporo się ciekawych konkursów pojawia, gdzie trzeba wykonać make-up- warto spróbować :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem dlaczego, ale po Iconic 2 sięgam jakoś rzadziej. Ostatnio rozkochała mnie w sobie paletka Freedom Audacious Mattes, idealna na co dzień i jestem z nią strasznie monotematyczna od zakupu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zwróciłam na nią do tej pory uwagi, pewnie niesłusznie :)

      Usuń
  18. Ja mam Iconic 3 i jestem zadowolona, wlasnie dzisiaj jej uzyje :) Jak slicznie wygladasz! *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz w tym makijażu. Bardzo lubię taką kolorystykę, ale tych cieni nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, zdecydowanie bym się tak pomalowała :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny makijaż. Mi brakuje akurat Naked 2 no i smokey ;) Jak na 2 może jeszcze bym się skusiła tak na Smokey już nie, zaś 3 leży w zasadzie nie używana :(

    OdpowiedzUsuń