wtorek, 20 października 2015

ORLY Intergalactic Space

Lakier, który chodził za mną od długiego czasu – świetny Intergalactic Space od Orly, z kolekcji Galaxy FX. Cała kolekcja mi się podobała, bo gustuję w takich ciekawych glitterach, ale akurat ten spodobał mi się najbardziej (patrząc oczywiście na znalezione w internecie swatche).

Baza lakieru jest bardzo ciemna, ale nie czysto czarna. Najlepsze jest oczywiście to co w niej pływa: różnokolorowy ultra drobny shimmer, bardzo drobny miedziany brokat, nieco grubszy miedziany i różowy brokat i chyba najciekawsze dosyć spore białe kółeczka. Kojarzą mi się z planetami i z pewnością sprawiają, że lakier jest wyjątkowo oryginalny, ale zawsze opadają na dno buteleczki i trzeba je “łowić” ;). Moim zdaniem Intergalactic Space to prawdziwy unikat, nie znam niczego podobnego! Na paznokciach widzicie dwie warstwy.

DSCN7676

DSCN7677

DSCN7678

Bardzo lubię lakiery Orly, mają mnóstwo niespotykanych kolorów. Jeśli nie miałyście z nimi styczności, a lubicie ciekawe lakiery to z pewnością warto się skusić. Szukać trzeba na polskiej stronie Orly, często można je też dostać na targach kosmetycznych :).

orly1

31 komentarzy:

  1. Hm... w pierwszej chwili jakoś nie szczególnie mi się spodobał, ale z bliska wygląda fajnie. I choć nie jestem zwolenniczką lakierów z takimi drobinkami to ten wygląda naprawdę interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde, te białe kółka wrzucili do niego niepotrzebnie, bez nich podoba mi się dużo bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi te kółka się w nim bardzo spodobały :)

      Usuń
  3. Miałam kupić na targach, ale nie znalazłam w koszu z przecenionymi lakierami. Ta edycja targów była jak dla mnie wyjątkowo uboga "lakierowo" :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie już dawno nie było na żadnych targach i póki co chyba się nie wybiorę na najbliższe w Krakowie..

      Usuń
  4. mnie się podobają takie błyszczące lakiery i gdy na paznokciach coś się dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt ciekawy jednak u siebie najbardziej lubię czerwień na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt ciekawy jednak u siebie najbardziej lubię czerwień na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt ciekawy jednak u siebie najbardziej lubię czerwień na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasyka :). Ja lubię dziwne, kolorowe glittery ale czasem wolę po prostu jeden zwykły, klasyczny kolor :)

      Usuń
  8. Kocham ten lakier! Natomiast te białe kółka mogłyby dla mnie nie istnieć ;-) Całe szczęście przy ostatnim malowaniu na pędzel nabrało mi się tylko jedno więc bez problemu je zrzuciłam ;-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe a ja specjalnie je wybierałam :D. Mi się podobają :D

      Usuń
  9. bardzo ładny ten lakier :) :) ale pewnie ciężko się zmywa ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Raczej nie dla mnie, choć sam efekt ciekawy, zdecydowanie lubię brokat. Ja ostatnio pokochałam lakier z Wibo- z limitowanej kolekcji Royal wybrałam ten, który z daleka wygląda na złoty, ale z bliska dostrzegam w nim też srebrne drobinki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyglądałam się tym lakierom ale w końcu żadnego nie kupiłam :)

      Usuń
  11. przepiękny, choć podejrzewam, że ciężki do zmycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie się podoba, ale te białe 'talerze' nie bardzo mi pasują :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, kolejnej osobie się nie podobają a mnie to właśnie one tak zwabiły do tego lakieru :D

      Usuń
  13. faktycznie jest oryginalny :) cała ta seria jest fajna, ale ten akurat nie do końca mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny, ale ja bym wolała bez tych kółek :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny i faktycznie unikatowy.. Mam i bardzo się cieszę, że go wybrałam, bo to naprawdę cudny odcień..

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię lakiery z duża ilością dodatków, bo wtedy łatwiej zatuszować nieprecyzyjne malowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny lakier.Choć nigdy nie byłam przekonana do brokatowych lakierów,bo zawsze każdy paznokieć wyglądał inaczej.

    OdpowiedzUsuń