poniedziałek, 5 października 2015

SENSIQUE Color | Crimson

W lakierach do paznokci zawsze unikałam brązu, bo po prostu za nim nie przepadam i uważam, że to “nie mój” kolor. Jednak dzisiejszy lakier to wyjątek, jest świetny! Wygląda jak czekolada deserowa albo kasztany. To taki ciepły, ciemny, kremowy brąz. Lakier to oczywiście Sensique – nowa seria Color. Mają wizualnie dużo lepsze buteleczki i bardzo wygodne pędzelki.

DSCN7473

Crimson idealnie komponuje się z jesiennymi ciuchami.. szybko doszłam do wniosku, że chciałabym mieć hybrydę w takim odcieniu. Ciekawe czy Semilac ma coś podobnego ;). Jakościowo jest bez zarzutu i kryje przy dwóch warstwach. Cena, wiadomo jak to Sensique, niska – 6,99zł.

DSCN7474

DSCN7477

30 komentarzy:

  1. Nie wybrałabym go dla siebie, chyba nie czułabym się komfortowo, ale kolor sam w sobie jest ładny, mega jesienny ;) Porównanie do kasztanka bardzo trafne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ładny, mogłabym go nosić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Te lakiery trzymają się u mnie znacznie dłużej niż Catrice, Essence, Bell... :) Kolorek dla mnie całkiem do noszenia, szczególnie do bieli i jesiennych odcieni.

    OdpowiedzUsuń
  4. od niedzieli mam na paznokciach semilac stylish brown, jest chłodniejszy i ma brazowo-fioletowe tony, moim zdaniem jest przepiękny. do tego na 2 paznokciach efekty syrenki w zielonkawo-złotej tonacji, wyszedł mi typowo jesienny manicure :) zerknij na ten kolor, może Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepiękny <3 Ja mam chyba Chocolte Brown czy jakoś tak, ale ten który polecasz jest świetny :)

      Usuń
  5. Cudowny odcień na jesień :)) Taka czekoladka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie kolor, który uwielbiam. Przepiękny. Ja jestem nim zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, ten kolor jest szałowy , piękny jesienny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, dziś widziałam że są złotówkę taniej :)

      Usuń
  8. Bardzo mi się podoba!
    Twoje paznokcie też!
    A mój uszkodzony mógłby się już zagoić. Tęsknię za malowaniem paznokci... ;-P

    OdpowiedzUsuń
  9. czuję, że ten kolor będzie hitem sezonu <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne paznokcie, a kolor obłędny! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny jest! Kocham ten kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. łał kolor niesamowity :) piękny ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny kolor, w sam raz na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  14. Też nie przepadam za brązem, ale ten kolor jest znakomity. Na jesień idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny, muszę obadać na żywo :D

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo bardzo ładny! :) sama brązów nie noszę, ale chyba zacznę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię takie kolory, takie jesienne. :) Piękne paznokcie masz.
    Ostatnio nie mam kiedy malować swoich :P

    OdpowiedzUsuń