czwartek, 1 października 2015

SHINYBOX: Beauty & The Box

Wrześniowa edycja Shiny pojawiła się pod hasłem Beauty & The Box. Zawartość wypadła tym razem bardzo obficie w porównaniu do poprzednich pudełek – wewnątrz znaleźliśmy aż siedem produktów pełnowymiarowych, to niezły wynik! W tym miesiącu jestem naprawdę zadowolona, moim zdaniem było warto :).

DSCN7467

  • VEDARA Złoty peeling do ciała | Bardzo lubię peelingi, te do ciała i te do twarzy, więc zawsze mnie cieszą w pudełkach. Ten zawiera złote drobinki, jest w fajnej metalowej puszce i ma świetny, kadzidlany zapach – w sam raz na jesień. Zdecydowanie na tak! | pełny produkt | 48zł |
  • ORIENTANA Olejek do twarzy drzewo sandałowe i kurkuma | Różnego rodzaju olejki to kolejny typ kosmetyków, który zawsze chętnie wypróbowuję. Podoba mi się tym bardziej, że jest to olejek to twarzy i ma dobry skład. Na plus również fakt, że to Orientana – miałam ochotę wypróbować znów coś z tej marki. | pełny produkt | 21zł |
  • SYIS Krem pod oczy | Tutaj tak pół na pół. Krem pod oczy zawsze się przyda każdemu, ale mam wrażenie, że przewijają się dość często… albo to tylko złudzenie, bo strasznie wolno się zużywają. | pełny produkt | 29zł |
  • VASELINE Balsam do ciała w sprayu Cocoa Radiant | Fajny balsam w ciekawej formie, który zrobił na mnie dobre pierwsze wrażenie. Lubię balsamy w sprayu czy w piance, jakoś przyjemniej mi się ich używa. W przypadku balsamu Vaseline plusem jest też zapach. | pełny produkt | 26zł |
  • EVREE Serum do paznokci | To serum akurat mi się zdublowało, ale gdyby nie ten fakt na pewno byłabym zadowolona, bo jest to produkt dość uniwersalny i ma wygodny pędzelek. Trochę taki bajer, ale myślę że ciekawy do wypróbowania. Pewnie napiszę o nim co nieco za jakiś czas na blogu. | pełny produkt | 15zł |
  • BIAŁY JELEŃ Emulsja do higieny intymnej | Niby nic specjalnego, ale za to praktycznie, bo każdy zużyje. | pełny produkt | 8zł |
  • EFEKTIMA PHARMACARE Peeling + maska + krem myjący | Dwie saszetki, więc traktuję je raczej jako dodatek do zawartości niż pełnowymiarowy kosmetyk. | 2,50zł |

DSCN7468

DSCN7469

Najbardziej mnie ciekawi peeling Vedara, bardzo spodobał mi się jego zapach podobny do ciężkich, kadzidlanych perfum. Trzeba będzie sprawdzić czy działanie jest równie fajne co zapach ;).

DSCN7470

Ja jestem w tym miesiącu zadowolona, zawartość wypadła obficie a większość z kosmetyków trafiła w mój gust :). A Wy co sądzicie o wrześniowym Shiny?

14 komentarzy:

  1. Fajną zawartość ma to pudełko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem w tym miesiącu bardzo zadowolona :)

      Usuń
  2. Świetna zawartość pudełka ;) Ciekawi mnie ten peeling.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie najbardziej ze wszystkich rzeczy :)

      Usuń
  3. Doskonała recenzja, aż zaczynam się zastanawiać, czy też sobie nie sprawić :)
    Robisz bardzo ciekawe zdjęcia, ze świetną aranżacją :) Te łańcuchy potęgują wrażenie luksusu na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym się chyba nie zdecydowała na zakup pudełka, jednak brakuje mi kolorówki ;) Niemniej peeling i olejek wyglądają obiecująco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba lubić niespodzianki i zawsze być nastawionym, że coś nam się może nie spodobać... ;). Kolorówki zawsze jest mało, a trochę szkoda!

      Usuń
  5. Już od dłuższego czasu nie kupuję żadnych pudełek, bo zniechęciły mnie powtarzające się rodzaje kosmetyków, ale ten zestaw wygląda całkiem ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda, czasem ciągle przewijają się te same marki, albo bardzo podobne kosmetyki.

      Usuń
  6. Już od dłuższego czasu nie kupuję żadnych pudełek, bo zniechęciły mnie powtarzające się rodzaje kosmetyków, ale ten zestaw wygląda całkiem ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajny zestaw, zwłaszcza olejek i zaciekawił mnie balsam w sprayu bo nigdy nie widziałam tego cuda ;) Ja nie zamawiam pudełek na stałe, ale czasem się skuszę na pojedyncze jeśli dużo produktów mnie zaciekawi i wiem że je (najprawdopodobniej) wykorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety nie zamawiam od nich pudełek,ale fakt że chętnie bym takie przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń