środa, 28 października 2015

SHINYBOX Think Pink

Pora na październikowy ShinyBox, który przyszedł do mnie kilka dni temu :). W tym miesiącu jest to edycja ‘Think Pink’ – październik jest miesiącem walki z rakiem piersi, na co Shiny zwraca naszą uwagę. Zerknijmy na zawartość!

DSCN7685

  • CLARENA Kawiorowy krem do biustu Push Up | Miniatura kremu, który ma za zadanie ujędrnić i nieco powiększyć biust. Z tym powiększaniem to wiadomo jak to jest, ale generalnie w ujędrnienie widoczne gołym okiem wierzę, bo tak dobre efekty dawał u mnie krem Eveline. Ciekawa jestem jak wypada Clarena. | pełny produkt 76zł za 200ml
  • SUMITA Kredka do oczu | Czarna kredka to uniwersalny kosmetyk, który przydać się może prawie każdemu. Ta jest mięciutka, kremowa i świetnie napigmentowana, więc jestem jak najbardziej na tak! Kredka w wersji mini. | pełny produkt 75zł
  • L’OCCITANE Szampon i odżywka Cytrusowa Werbena | miniaturowy zestaw do włosów może wielkiego szału nie robi, ale ja takie kosmetyki odkładam na wyjazdy albo na basen, wtedy idealnie się sprawdzają. | pełny produkt w cenie 59zł i 68zł za 250ml
  • DIADEM Rozświetlający róż | Kolor tego rożu jest przedziwny, z początku uznałam go za okropny (ceglasto-pomarańczowy), ale nawet fajnie wygląda na skórze, więc ostatecznie pozytywnie mnie zaskoczył. Jakościowo średniaczek niestety. | pełny wymiar 14,50zł
  • WIBO Tusz Queen Size | Czy Wam też opakowanie tego tuszu kojarzy się z Masterpiece Max? Tusz jest totalnie uniwersalny, więc myślę że to świetny pomysł na kosmetyk do pudełka, szkoda że marka nie jakaś ciekawsza ;). | pełny wymiar 8zł
  • DELIA Roll-on pod oczy | Roll-on ma za zadanie wygładzać drobne zmarszczki, rozświetlać spojrzenie. Nie jestem zbytnio zadowolona, bo nie przepadam za taką formą kosmetyków pod oczy. | pełny wymiar 12zł

DSCN7686

DSCN7687

Tym razem jestem umiarkowanie zadowolona z zawartości, kosmetyki są bardzo uniwersalne, ale akurat wszystkie pełnowymiarowe nie do końca trafiły w mój gust. Jak na razie najfajniejsza wydaje się kredka Sumita, wygląda mi na dobrą jakościowo, porządną kredkę. Reszta dla mnie taka sobie. Co sądzicie?

24 komentarze:

  1. Kredka najlepsza. Ja brązową mam.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam ten box, to prawda jest średni ale akurat z produktów pełnowymiarowych jestem zadowolona , szczególnie z różu, który trafił mi się piękny , nr 8

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ładniejszy kolor Ci się trafił :)

      Usuń
  3. Kredka jest świetna ja mam biało srebrną. Cudownie rozświetla.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kredka jest świetna ja mam biało srebrną. Cudownie rozświetla.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kredka jest świetna ja mam biało srebrną. Cudownie rozświetla.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używam kredek, więc nawet brązowy, dość standardowy kolor jej nie ratuje w moich oczach.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to już niestety jest, nie ma produktu uniwersalnego absolutnie dla kazdego :(

      Usuń
  7. Faktycznie, bez szału, tusz Wibo możemy sobie kupić za grosze, a kolor różu na pierwszy rzut oka raczej trudny. Rollonu pod oczy jeszcze nie miałam, więc spróbowałabym, powinien fajnie zadziałać, jeżeli potrzyma się go w lodówce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten róż fajnie nawet na mnie wygląda, ale taki specyficzny jest..

      Usuń
  8. Cieszę się, że nie zamówiłam tej wersji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pytanko jakiego serum do biustu z Eveline używałaś? Bo właśnie się rozglądam za czymś ciekawym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tego :) http://www.iperfumy.pl/eveline/slim-extreme-serum-ujdrniajce-na-dekolt-i-biust/?gclid=CjwKEAjw8NaxBRDhiafR-uvkpywSJAAxcl6foIcnavLxaZX34Mx41EuG55zErcRidLz91qHZqik-xBoCAYDw_wcB

      Usuń
  10. zamówiłam właśnie listopadowe pudełko i tak mi smutno ze tyle trzeba czekać ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie średnie to pudełeczko, ale źle nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kredka wydaje się być interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie kredka wydaje się być najlepsza z całego pudełka. Do mnie edycja Think Pink, pudełko wrześniowe oraz listopadowe przyjdzie w połowie listopada ponieważ skorzystałam z promocji 3 za 2, już się nie mogę doczekać!

    OdpowiedzUsuń