sobota, 14 listopada 2015

-49% pudry, podkłady, róże, bronzery w ROSSMANNIE | Co warto kupić?

Dziś w Rossmannie zaczyna się ostatnia część promocji –49% ceny na kolorówkę. Do 20.11 za prawie połowę ceny kupimy wszystkie produkty do twarzy: podkłady, pudry, korektory, bazy, róże, bronzery i rozświetlacze. W poprzedniej obniżce na kosmetyki do oczu na nic się nie skusiłam, ale dziś wybieram się na małe zakupy :).

Co warto kupić? Oczywiście taka obniżka to idealna okazja do zakupu swojego ulubionego podkładu za pół ceny, jeśli oczywiście macie taki z marek dostępnych w Rossmannie. Dobrym pomysłem będzie też kupienie pudru prasowanego do torebki (sypkich jest bardzo mały wybór). Można znaleźć coś ciekawego z róży, ale już z rozświetlaczami i bronzerami jest dość kiepsko, słaby wybór i generalnie nic ciekawego.

DSCN7910

PODKŁADY

Wybór podkładu to całkowicie indywidualna kwestia, ciężko sugerować się ulubieńcami kogoś o innym rodzaju cery i innych preferencjach. Moje typy to:

REVLON Colorstay | Zdecydowanie mój podkład numer jeden. Wybieram wersję dla skóry tłustej i mieszanej i jest u mnie nie do zdarcia. Podkład do którego wracam od lat. Jeśli chcecie wiedzieć więcej to odsyłam do wpisu na blogu. Teraz używam odcienia Golden Beige, zimą wracam do Sand Beige.

L’OREAL True Match | Jeden z ulubionych, lekkich podkładów na co dzień. Ma dobre krycie, nie jest ciężki, ma lejącą, przyjemną formułę. Nie jest jakiś hiper trwały, a na dzień właśnie w sam raz. Najlepszym odcieniem dla mnie jest Golden Beige.

RIMMEL Lasting Finish Nude 25HR | Kiedyś bardzo lubiłam starą wersję tego podkładu, teraz są dwie nowe, a ja szczególnie polubiłam tę w białej tubce. Dobry podkład o niezłym kryciu i bardzo przyzwoitej trwałości! Zbiera różne opinie, ale u mnie fajnie się sprawdza. Mam odcień Soft Beige, który jest ok ale mógłby być odrobinę bardziej żółty.

DSCN7913

PUDRY

MAX FACTOR Creme Puff | Mój ulubiony puder prasowany, zdecydowany numer jeden! Jest świetny, pięknie wygląda na twarzy, jeden z najlepszych. Jeśli jeszcze nie miałyście to polecam wypróbować. Niektórym przeszkadza dość mocny, pudrowy zapach, ale mnie nie drażni. Nie jest to bardzo mocno matujący produkt, nie do zadań specjalnych – za to idealny do poprawek w ciągu dnia. Mam w tej chwili nieco zbyt ciemny Nouveau Beige.

DSCN7914

RÓŻE

MAX FACTOR Creme Puff Blush | Jeśli czaicie się na jakiś róż to bardzo Wam polecam nowe róże Max Factor! Są świetne, mają ładne kolory i ciekawą, lekko kremową formułę. Ja bardzo sobie chwalę odcień Lavish Mauve, delikatny, zgaszony, bardzo uniwersalny kolor. Róże są delikatne, pięknie się rozcierają i bardzo ładnie wyglądają na policzkach.

MAYBELLINE Dream Touch Blush | Mało kto lubi róże w kremie, dlatego nie polecałabym każdemu, ale jeśli tak jak ja gustujecie w takiej formie róży to świetne są kremowe z Maybelline. Dają totalnie naturalny, świeży efekt i nie robią plam. Ja uwielbiam nr 05.

DSCN7915

we2

ROZŚWIETLACZE

DR IRENA ERIS PROVOKE Star Shimmering | W Rossie jest mały wybór rozświetlaczy, niestety. Jeśli szukacie czegoś ładnego to warto zerknąć na Star Shimmering z Provoke, rozświetlacz z pięknym, wytłoczonym wzorem w formie gwiazdy. To taki typowo zimowy rozświetlacz, o chłodnym, mroźnym efekcie. Polecałabym osobom o bardzo jasnej karnacji i chłodnym typie urody :). Jeśli szukacie czegoś waniliowego o efekcie mocno błyszczącej tafli to Star Shimmering Was nie zainteresuje.

DSCN7918

we4

Sama mam w planie kupić rozświetlacz w formie rozświetlającej kostki-pasków Revlon (różową wersję). Rzucę też okiem na róże Bourjois, ale nie wiem czy któryś mnie ostatecznie skusi. Zastanawiam się też nad jaśniejszą wersją pudru Creme Puff, ale co z tego wyjdzie zobaczymy ;).

A Wy na co polujecie?

42 komentarze:

  1. W tej części promocji, tak jak na poprzedniej zresztą, na nic się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może odwiedzę w pon Rossmann i na coś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten puder z maxfactora miałam okazje wypróbować i jest faktycznie super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie numer jeden pośród prasowanych :)

      Usuń
  4. Też nic nie kupiłam na promocji, ale teraz miałam kupić korektor Bourjois i... zonk. W moim Rossmannie znikła szafa owej firmy... ;-/
    Pojawiła się za to szafa Eris, ale jakoś mnie nie pociąga, choć ten rozświetlacz z wytłoczeniami wygląda ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem te szafy właśnie znikają.. też ostatnio z mojego pobliskiego rossa zniknęło Bourjois!

      Usuń
  5. Odpuszczam tę część. Podkładów i pudrów mam dostatek

    OdpowiedzUsuń
  6. kusi mnie ten podklad z loreala ale boje sie ze bedzie wygladal na mojej twarzy tak samo jak jego poprzednia wersja :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One są jak dla mnie prawie identyczne, z tym że na mojej skórze wyglądają dobrze :)

      Usuń
  7. REVLON Colorstay wolę kupować na allegro cena niższa nawet niz ta w rosmannie na promocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raz skusiłam się na Revlona z alegro i okazał się kiepską wersją;) Innym razem kupiłam w Super Pharmie na promocji, cena tak ja ta z all, i była to najlepsza decyzja :)

      Usuń
  8. mam sporo podkładów, więc chyba powiem pas ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Póki co nic nie potrzebuje z tych kategorii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie Revlon Colorstay do tłustej i mieszanej się nie sprawdza. Bardzo słabo kryje, bez utrwalającego pudru, w sensie jakiegoś fixera to efekt marny. No i te świecenie. Mam wrażenie że podkład jest dopełniony jakimś olejem, dosłownie tłuści skórę..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma swoich zwolenników i przeciwników. Dla mnie to jeden z mocniej kryjących podkładów i jedyny aż tak matujący podkład, który utrzymuje moją skórę w idealnym macie od rana do nocy :D. To dziwne jak jeden produkt może różnie się zachwoywać na różnych cerach!

      Usuń
  11. Kleo,a co z korektorami pod oczy? były przecenione w pierwszej części promocji, czy tym razem Rossmann ich nie przecenił?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że były w przecenie razem z podkładami i pudrami, ale nie mówię na 100% bo sama nie kupowałam.

      Usuń
  12. Chociaż w twarzowych propozycjach nie mamy tyle wspólnych typów :D Revlona bardzo lubię, ale zazwyczaj jest dla mnie za ciemny (110 to świnka :( ) True Match też (chwała im za jasny N1). Creme Puff lubiłam, ale ich najjaśniejszy odcień jest dla mnie za ciemny. Podobno transparentny, ale nie do końca się z tym zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy takiej jaśniutkiej skórze dobór podkładu w drogerii to ciężka sprawa!

      Usuń
  13. Ja teraz nie poluję, bo ostatnio dość sporo rzeczy wpadło do mojej kosmetyczki, ale gdybym miała bardzo dużo silnej woli zaczaiłabym się pewnie na któryś z wymienionych przez Ciebie podkładów. Co do rozświetlaczy- wiele osób poleca te z Lovely złoty lub srebrny, ja mam z Wibo Diamond Illuminator i też całkiem go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam je dzisiaj ale dałam sobie z nimi spokój, bo tyle mam już rozświetlaczy że kupuję tylko jakieś wyszukane perełki :D

      Usuń
  14. byłam dzisiaj w Rossmannie i kupiłam tylko korektor do pod oczy z Astora

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Tak czytałam, że poprawnie, ale jak raz napisałam "brązery" to ktoś mnie zjechał, że źle ;)

      Usuń
  16. Dziś na promocji skusiłam się na korektor Lasting Finish Rimmel, sprawdzę czy wart jest polecenia, wcześniej nie miałam okazji go przetestować, gdyż używałam tego z Catrice, który jest rewelacyjny. Zobaczę jak ten nowy będzie się spisywał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jaki on jest, jakoś o korektorze nie myślałam, a serię lubię! Daj znać jak przetestujesz czy warto :)

      Usuń
  17. Zbieram się do Rossmana i dotrzeć nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Promocja zaczęła się już wczoraj :-) ja kupiłam puder Manhattanu i korektor pod oczy wibo, podkład revlon cs kupuję teraz w drogerii internetowej, jest tańszy na stałe :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O serio :D. U mnie na bank dzisiaj, bo były tłumy straszne i słyszałam jak mówiły, że dopiero co pierwsza godzina promocji a już coś tam się wyprzedało :D.
      Ja też Colorstaya raczej przez internet, a który to korektor z Wibo brałaś?

      Usuń
  19. Ja mam chrapkę na podkład Bourjois Healthy Mix, 123 i Luminizer od MAx Factor :) A no i jakiś korektor by się przydało dorwać :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny ten rozświetlacz :)
    Kurczę mi jakoś w tym roku te promocje totalnie umknęły, przynajmniej mój portfel nie ucierpiał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe mi niestety w tym roku właśnie jakoś nie umknęły i kupiłam trochę, ale nie jakieś mega szaleństwo :D

      Usuń
  21. Ja skusiłam się na poprzednie promocje, na ten tydzień raczej nie planuję zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie lubię tych promocji, bo zawsze za dużo kasy wydaję. :) Jednak myślę, że raz można poszaleć.
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja polowałam oczywiście na Bourjois Healthy Mix ale oczywiście zostały same najciemniejsze odcienie :P. Chyba nie pozostaje mi nic innego jak zrobić polowanie internetowe ;).

    Ale w Rossmannie chyba skuszę się na ten podkład z L'Oreala no i czaję się na to trio do konturowania, ale coś chyba go nie dopadnę już nigdzie ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile kosztuje Revlon podkład

      Usuń
    2. Coś w granicach 60zł chyba w Rossie (cena regularna)

      Usuń
  24. Ja kupiłam mój Rimmel Stay Matte-uwielbiam za dobre krycie,oraz po raz pierwszy skusiłam się na True Match-zostawiam na lato,bo wzięłam dosyć ciemny kolorek C3 Rose Beige :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja kupiłam prasowany puder transparentny z manhattanu i taki też odcień z rimmela "stay matte"

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja kupiłam L'Oreal True Match, Bourjois, puder Rimmel Stay Matte i korektor z Astora :)

    OdpowiedzUsuń