środa, 25 listopada 2015

beGLOSSY listopad | WARM UP!

Listopadowe beGlossy jest już u mnie, a w nim aż osiem kosmetyków :). Tym razem pod hasłem “Warm up!” zawartość miała być dobrana specjalnie pod chłodniejsze dni. Pudełko pojawiło się w dwóch wariantach, w każdym znalazły się kosmetyczne nowości :).

DSCN8132

DSCN8133

  • NIVEA Balsam do ciała pod prysznic Cocoa&Milk | Nie miałam tych słynnych balsamów pod prysznic, więc z chęcią wypróbuję jak to działa :). Zapach jest bardzo przyjemny. | miniatura | 17,99zł – 250ml |
  • SANASE Chocolaterapia kompleks nawilżający Bio Shock | Dwie ampułki z ekstraktem z kakao i kwasem hialuronowym. Mają mocno i długotrwale nawilżać skórę. Zapowiadają się ciekawie, wypróbuję. | 2 sztuki | 33zł – 4szt |
  • SYOSS Color Refresher | Nowość od Syoss, którą już udało mi się wypróbować! To coś jak toner w piance tyle, że w naturalnych kolorach. Ciekawy produkt, myślę że szatynkom jakoś strasznie się nie przyda, ale rudo i czerwonowłose farbowane powinny być zadowolone. Dziwne tylko, że nie wypuścili czarnego wariantu. | pełny wymiar | 18,99zł – 75ml |
  • PANTENE Aksamitny krem do włosów | Kolejna nowość tym razem od Pantene. Nawilżający krem do włosów. Sprawdziłam na ręce i co mnie zdziwiło – formuła. Ma rzadką, lekką konsystencję, nie przypomina ani silikonowego serum ani odżywki bez spłukiwania. Zaintrygował mnie! | pełny produkt | 36,99zł – 100ml |
  • VICHY Idealia | Rozświetlający krem wygładzający. Z tym kremem ja już się znam i tak średnio go lubię. Wypróbowałam wersję na dzień i na noc, niestety mam wrażenie że wiele pożytku nie robią i trochę mnie zapychają, choć uwielbiam je nakładać, bo ładnie pachną i mają przyjemną formułę. Wiele osób na pewno ucieszy się na widok znanej i droższej marki. | miniatura | 105zł – 50ml |
  • EFEKTIMA Hydrożelowe płatki pod oczy | Płatki z serii Wine-Therapy pojawiły się jako prezent, ale za to jaki przyjemny :). Lubię różnego rodzaju płatki, więc na pewno je przetestuję. | pełny wymiar | 4,74zł – opakowanie |
  • FEDERICO MAHORA FM 281 | Próbka zapachu, wg producenta kwiatowo-owocowego z przewagą czarnej porzeczki, truskawki, róży i jaśminu. Brzmi bosko, wszystkie nuty zapachowe bardzo lubię, ale sam zapach nie jest dla mnie porywający..choć przyjemny i poprawny. | próbka | 52,50zł – 30ml |
  • NATURALNE AROMATY Olejek zapachowy | O i to jest super dodatek do jesiennego pudełka! Olejek zapachowy bardzo mnie ucieszył, bo po prostu za nimi przepadam, a kompozycja którą dostałam (korzenna) jest idealna na jesień i zimę. Mieszanka cynamonu, goździków i imbiru. | pełny wymiar | 7zł – 12ml |

DSCN8136

Pudełko jest w moim odczuciu bardzo udane, wszystkich produktów (poza kremem Vichy, który znam) jestem bardzo ciekawa i z przyjemnością je wypróbuję! Mam wrażenie, że w tym miesiącu wypadło bardzo obficie. Szczególnie ciekawi mnie nowość do włosów od Pantene, a prezent w postaci olejku zapachowego uważam za strzał w dziesiątkę w okresie jesienno-zimowym (dobrym pomysłem byłby też wosk do kominka!).

Pudełko beGlossy zamówicie w cenie 49zł na beglossy.pl.


Pojawiła się także nowa edycja specjalna (beGlossy raz na jakiś czas takie serie wypuszcza) – BEAVER BEAUTY BOX dla beGLOSSY.

Pudełko można znaleźć w dziale Edycje Specjalne, kosztuje tak samo 49zł, a zawiera oczywiście kosmetyki do włosów Beaver. Fajna opcja jeśli ktoś miał na oku kosmetyki tej marki, bo w zestawie wyjdzie taniej.

DSCN8137

DSCN8138

W boxie mamy sześć produktów: szampon i odżywkę z serii Keratin (zagęszczające włosy), szampon i odżywkę Anti-Oxidant, maskę Anti-Oxidant i maskę Total. Szampon i odżywka keratynowa są w standardowej pojemności 200ml, pozostałe produkty są mniejsze.

Marka pojawiała się już w beGlossy, pamiętam że miniatury wspominałam dobrze. Ciekawe jak te serie, ich jeszcze nie było.

DSCN8139


Korzystając z okazji wrzucam od razu zapowiedź nowości, może coś Was zainteresuje. W okresie świątecznym dużo marek wypuszcza ciekawe zestawy prezentowe, często opłaca się kupić dużo bardziej w zestawie niż pojedynczo. Tutaj zapowiedź takich zestawów od Farmony, ja osobiście uwielbiam serię Tutti Frutti i Sweet Secret <3!

FARMONA Tutti Frutti zestaw Karmel&Cynamon 2el

FARMONA zestaw JANTAR FARMONA Tutti Frutti zestaw Kiwi&Karambola 3el

Zestawów do wyboru jest bardzo dużo, od siebie mogę polecić wersję Karmel & Cynamon z Tutti Frutti (ale uwaga przy wrażliwej skórze!), pachną bosko! Dla przykładu masło do ciała z olejkiem do kąpieli w zestawie kupicie za 25zł, ale są potrójne też z kremem do rąk. W oczy rzucił mi się jeszcze zestaw z moją ulubioną wcierką Jantar (wcierka, mgiełka i szampon) za 27zł.

 

Od jutra pojawiają się też kolejne nowości w Drogeriach Natura, między innymi matowe pomadki Kobo!

 

mySecret 2IN1 BIG EYE PENCIL vOK1KOBO_PROFESSIONAL_BLUR_MAKE_UP_PRIMERKOBO_PROFESSIONAL_POWERFUL_NAILSmySecret 2IN1 BIG EYE PENCIL vOK1KOBO_PROFESSIONAL_INSTANTLY_WHITEmySecret 2IN1 BIG EYE PENCIL vOK1KOBO_MATTE_LIPS_403

Oprócz matowych pomadek wchodzi jeszcze nowa baza Kobo, kredki do ust My Secret i kilka odżywek / baz podkładowych również z Kobo. Ja oczywiście najbardziej ciekawię się matowymi pomadkami.

24 komentarze:

  1. Ciekawa zawartość tego pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że trafił Ci się ten olejek zapachowy :D A krem Vichy Idealia na dzień uwielbiam - gdy go używam nie dość, że skóra jest mięciutka jak u dziecka, to jeszcze znikają mi przebarwienia i nie pojawiają się nowe - nie wiem na jakiej zasadzie to tak u mnie działa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę to czemu u mnie nie działa tak super :D. Może dam mu jeszcze szansę!

      Usuń
  3. Całkiem fajne to pudełko, a ten olejek zapachowy brzmi ekstra, uwielbiam takie ciepłe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszy :)! Ja uwielbiam cynamonowe zapachy:)

      Usuń
  4. Te drugie pudełko mi się bardziej podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Korzenny olejek zapachowy...świetny gadżet akurat na zbliżające sie święta! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealny na takie niskie temperatury :)

      Usuń
  6. Mnie najbardziej zaciekawił oleje zapachowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie niespecjalnie podobała się zawartość pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym pudełku zainteresowała mnie jedynie miniaturka Vichy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Udane Glossy ;) Syoss mnie zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe, ciekawe ;) Ten olejek nadaje się też do użytku kosmetycznego (np. masażu) czy tylko do kominka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na opakowaniu jest informacja o użytku w pomieszczeniach, więc bałabym się go stosować na skórę, bo to nie jest olejek eteryczny tylko kompozycja zapachowa ;)

      Usuń
  11. Ciekawy post, zawartość pudełek również :) Zapraszam do mnie: http://whisperedworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że ta idealia nie sprawdziła się u Ciebie wcześniej najlepiej, dość często vichy pojawia się w boxach .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda... ale dam jej jeszcze szansę.

      Usuń
  13. Tez mam ten color refresh z Syoss ale nie miałam jak na razie okazji użyć, bo nie farbowałam włosów jeszcze po keratynie. Zainteresował mnie ten krem do włosów z Pantene :) czekam na recenzję może się skuszę :) co do Framony to kupiłam w zeszłym roku tą wersję karmel & cynamon i jestem w niej zakochana na zimę :) dobrze wiedzieć, że się znów pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam pytanie, jakie wymiary ma standardowe pudełko beGlossy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam teraz linijki przy sobie, więc nie potrafię odpwoiedzieć..

      Usuń