środa, 25 listopada 2015

MAKEUP: Dive into the ocean

Hej! Dziś zapraszam Was na makijaż z iskrzącym granatem w roli głównej. W moim odczuciu to raczej wieczorowy, mocniejszy makijaż na jakieś okazje, ale wiadomo – co kto lubi :). Granaty i odcienie błękitu idealnie pasują do brązowych tęczówek, bardzo mocno podbijają ich kolor!

GR1

gr5

Przy okazji tego makijażu wypróbowałam moje nowe sztuczne rzęsy (tu akurat czarne przetykane kobaltem). Niestety okazały się kiepskie.. ale napiszę o nich coś więcej innym razem, bo mam jeszcze kilka innych modeli do wypróbowania.

GR53

Do wykonania tego makijażu używałam przeróżnych kosmetyków, różnych cieni i sypkich pyłków. Bazą była paletka My Secret w odcieniach granatu ‘Dive into the ocean’, ale niestety już jej chyba nie ma w sprzedaży. Szkoda, bo granat z prawego dolnego rogu jest super!

DSCN8197

Beznazwy-4

Mam nadzieję, że moja propozycja przypadnie Wam do gustu :). Lubicie takie kolory na oczach? Ja przyznam, że rzadko sięgam po błękity na co dzień. Uważam, że odpowiednio użyte nie wyglądają wcale tandetnie, ale ostatnio jakoś wolę cieplejszą kolorystykę.

49 komentarzy:

  1. bardzo ladny, ale ja bym sie nie odwazyla uzyc takiej kolorystyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie ci w takich kolorach, ja siebie w takich nie widzę, chyba bym się nawet nie odważyła na takie intensywne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Może chociaż na próbę tylko sprawdzić :D?

      Usuń
  3. U Ciebie wygląda bosko! U siebie bym jednak nie ryzykowała :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny! wyglądasz w nim jak syrena :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż jak zawsze obłędny ;) choć przy moich niebieskich oczach jakoś go nie czuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla niebieskich niekoniecznie :D. Dzięki:)!

      Usuń
  6. U ciebie wyszło bosko <3 Przy moich jasnych "niebieskich" oczach pewnie wyszłoby średnio ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ciebie pewnie za to świetnie wyglądają ciemne przydymione makijaże :)

      Usuń
  7. Lubie blekity na powiekach, ale umiejetnie stosowane, np. jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię, ale właśnie nie w każdym makijażu :)

      Usuń
  8. Ostatnio podobny makijaż za mną chodzi :) ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to musisz zrobić coś w takich kolorach :)

      Usuń
  9. Przepiękne kolory, bardzo Ci pasują :) ja w niebieskim na powiekach czuję się okropnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to mało kto dobrze się czuje z takim kolorem na oczach :)

      Usuń
  10. Ja niebieskiego używam oszczędnie i jeśli już to raczej latem, ale u kogoś bardzo mi się podoba. Szkoda, że te rzęsy okazały się kiepskie, bo sam zamysł bardzo ciekawy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze kilka modeli (to zestaw) i są bardzo ciekawe, brązowe, albo czarne z różem, ale Ardell przyzwyczaiły mnie do świetnej jakości i te wydają mi się teraz słabiutkie :(

      Usuń
    2. A mogłabyś mi polecić jakieś rzęsy do nauki? Postanowiłam, że w końcu nauczę się kleić rzęsy na pasku, tylko nie chciałabym wydać na początek za dużo, ani kupić w ciemno byle czego, żeby się nie zrazić... ;)

      Usuń
    3. Ardell :)! Są mięciutkie i wręcz same się przyklejają :). I nie są drogie, bo przez internet kupisz już od około 9zł. Jeśli kiepsko Ci idzie to widziałam też takie specjalne pęsety dla początkujących, podobno fajnie ułatwiają klejenie rzęs. Ja nie miałam takiej pęsety ale chyba i tak sobie kupię na próbę, chodzi o coś w ten deseń : http://www.aliexpress.com/item-img/Beauty-Tools-Multifunctional-False-Eyelashes-Stainless-Auxiliary-Eyelash-Curler-Tweezers-Clip/32305027783.html

      Usuń
    4. Dziękuję za pomoc ;) Dużo dobrego słyszałam o nich, fajnie, że będą ok dla początkujących. Kiedy finanse pozwolą na eksperymenty z pewnością się w nie zaopatrzę. Ta pęsetka też wydaje się sprytnym pomysłem, przyjrzę się jej uważnie!

      Usuń
  11. bardzo ładny, mnie kojarzy się z nocną imprezą na plaży

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeej ten makijaż świetnie podkreślił Twoją tęczówkę, jak ZAWSZE super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż się rozmarzyłam .... pięknie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite jak pięknie wyglądasz w takich kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny :) Bardzo mało ludzi nosi na powiekach błękity i granaty, a przecież można z nich wyczarować piękne makijaże, a nie tylko te w stylu Kleczkowskiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah :D To prawda, ale trzeba się przyłożyć, bo dużo łatwiej o wpadkę niż przy brązach :D

      Usuń
  16. Piękny! *.* Idealnie pasuje do Twoich oczu :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaką pomadke masz na ustach? Kolor/firma? Dziękuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bourjois Rouge Edition Velvet - Beau Brun :)

      Usuń