piątek, 13 listopada 2015

MAKEUP: Jesienny kameleon | TEST nowych pudrów LIRENE

Hej! Dziś zapraszam na mocny makijaż w jesiennym klimacie, z użyciem różnych połyskujących i duochromowych cieni, a także nowości od Lirene – różo-bronzera i mozaikowego rozświetlacza. Test nowych pudrów jest na końcu dzisiejszego wpisu.

Makijaż to mix jesiennych, połyskujących kolorów. Użyłam przeróżnych odcieni, zieleni, bordo, fioletu i miedzi. Postawiłam też na burgundowy eyeliner, sztuczne rzęsy i mocne, wiśniowe usta z użyciem matowej pomadki. Cerę wykończyłam wspomnianymi pudrami, rozświetlacz znalazł się nie tylko na kościach policzkowych ale też pod łukiem browiowym.

Liren2

lirene8

Chciałam żeby makijaż pasował też do aktualnego mani, który możecie kojarzyć z innego wpisu – to manicure hybrydowy z użyciem ciemnych kolorów i efektu syrenki :).

lirene32

 

*             *            *            *            *

Mam nadzieję, że makijaż przypadnie Wam do gustu :). A jak się spisały nowości Lirene? Marka do tej pory nie miała w ofercie żadnych pudrów, więc nie wiedziałam czego się spodziewać. Wszystkie pudry po testach na różnych podkładach i w różnych warunkach okazały się bardzo fajne, w szczególności różo-bronzer i mozaikowy rozświetlacz!

DSCN7921

LIRENE1

Pudry mineralne City Matt są dostępne w trzech odcieniach i wszystkie mają podobne wykończenie. Dają efekt typowego matu, ale z dodatkiem mikroskopijnych drobinek rozświetlających, które w żadnych wypadku nie przypominają tandetnego brokatu i nawet ciężko wypatrzeć je gołym okiem (chyba że przypatrzymy się naprawdę z bliska). Na mojej skórze dobrze trzymają mat, a odcienie są ładne, beżowe, bez domieszki pomarańczowych czy różowych tonów.

Ich największą zaletą jest fakt, że wyglądają na twarzy naturalnie i nie dają takiego typowego, pudrowego wykończenia. Jeśli nałożymy je na lekki bb krem, a na koniec spryskamy twarz wodą termalną, efekt jest bardzo ładny, cera wygląda bardzo naturalnie.

DSCN7928

lirene6

Różo-bronzer Shiny Touch to prasowany puder w formie mozaiki. Większą część stanowi puder brązujący, w ładnym dość ciepłym (ale nie pomarańczowym), biszkoptowym odcieniu. Podoba mi się ten odcień, jest delikatny, dobry na dzień. Na pewno sprawdzi się na jasnej i średniej karnacji, przy ciemniejszej może być zbyt słabo widoczny. To typ bronzera, którym ciężko zrobić sobie krzywdę. Druga część mozaiki to róż w uniwersalnym odcieniu zgaszonego różu. Kolor będzie pasował większości, bo jest akurat dość dobrze wyważony, gdzieś między ciepłą a chłodną tonacją. Nie jest też jakoś mocno napigmentowany, ładnie się rozciera, więc osoby, które nawet nie mają wprawy z nakładaniem różu powinny sobie z nim poradzić bez problemów. Różo-bronzer ma satynowe wykończenie.

Z nowości najbardziej spodobał mi się rozświetlacz Shiny Touch. Podobnie jak różo-bronzer ma formę mozaiki w jasnych odcieniach, które po zmieszaniu dają uniwersalny waniliowy odcień o ciekawym wykończeniu (coś między gładką perłą a bardzo maleńkimi drobinkami). Efekt można stopniować od delikatnego do dość intensywnego. Od razu go polubiłam, wygląda bardzo ładnie na skórze :).

Lirene2

36 komentarzy:

  1. wygląda super ;) nie testowałam lirene jesli chodzi o kosmetyki do makijazu ale bardzo lubię ich kosmetyki do oczyszczania skóry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię kilka ich podkładów/kremó bb, te nowe peelingi do ciała no i zawsze bardzo lubiłam żele pod prysznic z Lirene :)

      Usuń
  2. Przepiękny makijaż, cóż to za bordowy eyeliner? Pudrów na razie mam sporo, ale ładnego wyglądu im nie odmówię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To eyeliner Zoeva, żelowy :). W kolorze Magic Moments ^ ^

      Usuń
    2. Prześliczny! Ale pewnie drogi... No cóż, święta idą, może akurat...^^

      Usuń
  3. genialny makijaż! słyszałam o tych pudrach, ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczywiście ten różo bronzer wygląda ciekawie :) Śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz fenomenalnie, kwintesencja jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pudry wyglądają bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny efekt! Bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przypominasz mi z twarzy moją kuzynkę, muszę jej podesłać link do ciebie żeby zobaczyła jak się ślicnie malujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny makijaż i te usta jaki kolor! ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ogromnie ciekawa tych pudrów Lirene, podkład z tej serii jest świetny. Makijaż przecudny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)! Są naprawdę fajne, mnie najbardziej zauroczył różo-bronzer i rozświetlacz, ale po matujące pudry też będę z chęcią sięgać :)

      Usuń
  11. Przepiękny makijaż! :) jestem bardzo ciekawa tych pudrów z Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no i suuuuuuuper <3 wiedzialam , że u Ciebie mogę liczyć na coś bardziej szalonego ;) ufff ni jestem sama hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny makijaż! Chyba już wiem kto wygra w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaz fantastyczny, jak to robisz, ze we wszystkim tak Ci do twarzy? :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie wyglądają pięknie i zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny makijaż, masz mega zdolności! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Makijaż jest cudowny! <3 Ja osobiście nie skorzystałam z promocji w rossmanie na pudry ale za to tusze do rzęs...obłowiłam się :D

    Zapraszam na mojego nowego bloga głównie testowanie kosmetyków, próbek. www.kobiecy---swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Makijaż piękny, pudry widziałam dziś w Rossmannie, nie zachwyciły mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny makijaż.Uwielbiam twoje makijaże.

    OdpowiedzUsuń