piątek, 6 listopada 2015

Manicure HYBRYDOWY | Jesienne skittles z EFEKTEM SYRENKI

Mnie również totalnie zachwycił tego lata magiczny pyłek od Indigo, zwany “efektem syrenki”. Najczęściej używałam go na jasnych lakierach hybrydowych, na bieli, odcieniach różu i koralu. Teraz sięgam raczej po typowo jesienne odcienie, więc spróbowałam nałożyć “syrenkę” na ciemne kolory. Wyszedł bardzo mocno duochromowy efekt!

DSCN7850

DSCN7851

Kolejno od lewej bazą były lakiery hybrydowe: Cobalt Semilac, czerń z Tifton i Dark Chocolate Semilac.

DSCN7848

w1

29 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wygląda na czarnej bazie ;) próbowałam zrobić efekt syrenki na zwykłym lakierze, ale to już nie to samo (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na czerni najlepiej :). Ja też próbowałam, ale lipnie wychodziło, dlatego używam tylko na hybrydzie :)

      Usuń
  2. Jak dla mnie ten manicure jest cudowny. Uważam, że bardzo w Twoim stylu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a mi jakoś tak coś w nim nie grało w 100%, tzn. sam efekt fajny, ale zestawienie kolorów niezbyt ;)

      Usuń
  3. Cudnie calosc wyszla, bardzo w moim guscie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne paznokcie, kupiłam sobie ten pyłek i już używałam, daje fajny efekt

    OdpowiedzUsuń
  5. Te dwa w środku wyglądają bosko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mi się podoba efekt syrenki - pd razu użyłam go na swoich pierwszych hybrydach (pewnie będą w następnym wpisie). Niedawno Indigo wypuściło ,,efekt szmaragdowy". Jest to taka syrenka tylko, że w zielonych odcieniach ;-)
    Na czerni syrenka wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem, że zakupię i ten szmaragdowy, i drugą syrenkę i nawet na holo się skuszę :D

      Usuń
  7. coś zacofana jestem, bo obijał mi się o uszy "efekt syrenki", ale myślałam, że to po prostu jakiś opalizujący glitter a tu takie cudo! mani obłędny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na czerni wyszedł takie fajny żuczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale lśniące! Uwielbiam dark chocolate z semilaca (własnie akurat go mam na pazurkach), ale bardziej klasycznie, bo w towarzystwie strong white :) ale i tak mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny efekt. Najbardziej podoba mi się połączeniem z niebieskim.

    OdpowiedzUsuń