poniedziałek, 2 listopada 2015

My Secret | WILD RED

Kolejny intensywnie czerwony lakier, który ostatnio przypadł mi do gustu to Wild Red od My Secret. To typ “strażackiej” czystej czerwieni, który bardzo lubię. Lakier ma dobrą formułę i błyskawicznie wysycha. Oczywiście takich czerwieni jest mnóstwo i każda marka mająca w ofercie lakiery do paznokci na pewno ma podobną czerwień, ale jeśli takiej nie posiadacie a chcielibyście kupić to Wild Red można polecić, bo jest po prostu bezproblemowy :).

Na zdjęciach widzicie dwie warstwy, końcówki paznokci trochę prześwitują, ale czerwone lakiery mają to do siebie, że są z reguły nieco przejrzyste. My Secret można kupić tylko w Drogeriach Natura, ale właśnie dziś zobaczyłam, że ruszył sklep internetowy marki co pewnie ucieszy wszystkie osoby, które nie miały u siebie Natury :).

DSCN7805

DSCN7804

Lubię oryginalne lakiery, ale zawsze od czasu do czasu wracam do czerwieni, żywej bądź ciemniejszej klasycznej. Niezależnie od wszystkiego to chyba jeden z najładniejszych odcieni lakierów na paznokciach :).

DSCN7802

MS

26 komentarzy:

  1. piękny! bardzo lubię takie czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście nie przepadam za czerwienią, jedynie w czasie świąt. Na twoich paznokciach wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne paznokcie! :) Kolor lakieru też cudny. Lubię produkty tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny kolor. Czerwień na paznokciach moim zdaniem to taka ponadczasowa klasyka i elegancja. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie :). Od tylu lat to najpopularniejszy kolor na paznokciach :)

      Usuń
  6. Uwielbiam czerwień na paznokciach <3 Jest ponadczasowa :)
    Pozdrawiam,
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwień zawsze będzie modna. Mam dużo lakierów z tej serii MySecret i bardzo sobie chwalę, ale tego kolorku jeszcze nie nabyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ja lubię, tanie i dobre lakiery :)

      Usuń
  8. Czerwień to moja ulubiona opcja na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny kolor. Ja mogę nosić czerwień na okrągło. U mnie nie ma Natury więc sklep internetowy to strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oprócz czerwieni bardzo lubię też róż na paznokciach :)

      Usuń
  10. Cudowny kolor. Ja mogę nosić czerwień na okrągło. U mnie nie ma Natury więc sklep internetowy to strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam czerwień (klasyka) jednak nieco w ciemniejszym odcieniu. Masz przepiękny kształt paznokci! U mnie zaraz się łamią gdy je spiłuje na takie migdałki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i taką i ciemniejszą lubię, ale ciemniejsza jest bardziej klasyczna. Heh a u mnie na odwrót, migdałki trzymają mi się dużo lepiej niż kwadraty.

      Usuń
  12. Ślicznie wygląda. Bardzo podobają mi się czerwone paznokcie, sama jednak nie lubię na taki kolor malować, bo zmywanie ich to istna męczarnia. Żaden kolor tak jak czerwony nie potrafi mi pobrudzić całych dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny kolor :) ja rzadko jednak maluję paznokcie na czerwono...

    OdpowiedzUsuń