piątek, 20 listopada 2015

ORLY | Hot Tropics

Hot Tropics od Orly to jeden z moich najulubieńszych lakierów! Pochodzi z letniej, zeszłorocznej kolekcji Baked, składającej się z intensywnych, soczystych odcieni. Hot Tropics spodobał mi się zdecydowanie najbardziej, ale dopiero na paznokciach naprawdę mnie zachwycił.

Lakier ma kolor różu przełamanego nieco fioletem – uwielbiam ten kolor nie tylko na paznokciach, mam wręcz lekkiego świra na punkcie takiego odcienia ;). Dodatkiem jest grubszy shimmer w ciepłym, złotawym kolorze, który niestety na zdjęciach wydaje się całkiem chłodny. Bardzo lubię lakiery Orly, mają oryginalne odcienie i są świetne jakościowo!

DSCN8097

DSCN8096

Hot Tropics ma dobre krycie, wystarczyły mi dwie warstwy (tyle widzicie na zdjęciach). Ma dość rzadką formułę, ale rozprowadza się znakomicie i szybko schnie. Lakierów Orly możecie szukać na różnych targach kosmetycznych, marka często ma tam swoje stoiska, ale można też kupić przez internet (TU link do tego lakieru).

DSCN8098

Beznazwy-1

35 komentarzy:

  1. ładny, żywy kolor, choć osobiście nie zdecydowałabym się na róz na paznokciach ;) a przynajmniej nie na wszystkich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszyscy lubią, ja akurat uwielbiam róż w różnych odcianich :)

      Usuń
  2. Mam go i też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny kolor :) Nie miałam jeszcze Orly :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci bardzo, mają przepiękne odcienie!

      Usuń
  4. uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny ;) ten shimmerek dodaje mu jeszcze sporo uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Orly jeszcze w mojej kolekcji się nie pojawił. Ten mi się podoba jednak nie widzę go na swoich paznokciach. Jeśli miałabym się zdecydować na lakier od nich to zdecydowanie wybrałabym jakiś neon ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Neony też mają super, co prwda nie mam, ale widziałam świetne swatche!

      Usuń
  7. Świetny, żywiołowy kolor! I pazurki piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolorek ;) bardzo podobają mi się te lakiery Orly :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny, intensywny kolor :) Przypomina i trochę Twoje włosy sprzed kliku lat :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dopiero uczę się nosić róż i raczej nie zdecydowałabym się od razu na taki kolor, ale bardzo lubię błysk na paznokciach, także tutaj ma plusa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :). Ja akurat strasznie lubię róż!

      Usuń
    2. P.S. Pozwoliłam sobie zaprosić Cię do tagu na moim blogu, jeśli tylko masz ochotę, to zapraszam!

      Usuń
  11. Kolor jest super uroczy! Moje doświadczenia z Orly są naprawdę skrajne. Mam dwa odcienie i jeden trzyma się bardzo dobrze, a drugi odpryskuje po kilku godzinach :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie oceniam pod względem trwałości, bo u mnie wszystkie trzymają się podobnie ;)

      Usuń
  12. Łooooł! Jest naprawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor i świetnie prezentuje się na twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne paznokcie, dążę do takiego kształtu jak Twój

    OdpowiedzUsuń
  15. Shimmer go upięknia ;) Bardzo fajny efekt!

    OdpowiedzUsuń