sobota, 28 listopada 2015

SHINYBOX Miss Autumn

Właśnie dobrałam się do nowego, listopadowego Shiny – w jesiennej odsłonie, pod hasłem “Miss Autumn”. ShinyBox jak zawsze z grafiką na pudełku nawiązującą do tematu przewodniego ;). A wewnątrz aż siedem produktów, z czego trzy są pełnowymiarowe.

W tym miesiącu jednak pudełko tak średnio mi się podoba. Ostatnie edycje były moim zdaniem lepsze, a ta nie do końca przypadła mi do gustu. Zerknijmy jednak do środka!

DSCN8306

  • ENKLARE Regenerujące serum | Pełnowymiarowe serum marki Enklare to nowość na rynku. Ma za zadanie szybko odświeżać i regenerować skórę np. po nieprzespanej nocy. | 79zł – 30ml |
  • NOREL Mandelic Acid krem | Krem na noc z kwasem migdałowym. Rozjaśnia przebarwienia, złuszcza skórę i nawilża.  Na pierwszy rzut oka przypadł mi do gustu, bo kwas migdałowy dobrze działa na moją skórę, ale czy się sprawdzi to się dopiero okaże. Miniatura. | 80zł – 50ml |
  • ENKLARE Mydło naturalne | Uwielbiam mydełka, to jest w 100% naturalne i ma pachnieć malinami :). Mydło ucieszyło mnie najbardziej z tego pudełka, z chęcią wypróbuję. | 28zł – szt |
  • DELIA Good Foot krem do stóp | Krem z dodatkiem olejku z drzewa herbacianego, ma wykazywać właściwości antyperspiracyjne. Ja jakoś średnio lubię kremy do stóp w pudełkach, wolno je zużywam. Krem jest pełnowymiarowy. | 7zł – 100ml |
  • AA Oil Essence Kremowy żel do mycia Orchid | Miniatura żelu pod prysznic, przyda się na na wyjazdy albo na basen. | 10zł – 250ml |
  • AA Oil Essence Multi balsam Orchid | Miniatura balsamu z tej samej serii. | 13zł – 250ml |
  • AA Oil Essence Serum do rąk | I miniatura serum, również z AA. | 11zł – 75ml |

DSCN8307

DSCN8310

Mam wrażenie, że to pudełko zdominowały różnego rodzaju kremy. Spodobał mi się Norel z kwasem migdałowym i mydełko, ale jak dla mnie pojawiło się zbyt dużo pielęgnacji podobnego rodzaju. Brakuje mi tym razem czegoś z kolorówki, albo jakiegoś nietypowego kosmetyku, nawiązującego choćby zapachem do motywu przewodniego. Generalnie pudełko Miss Autumn w mojej ocenie wypadło tak sobie, mogłoby lepiej trafić w mój gust, ale nie jest też słabe :).

A Wy jesteście zadowolone?

19 komentarzy:

  1. A mnie ten box podoba się bardziej od poprzedniego bo uwielbiam poznawać nowości pielęgnacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zamówiłabym dla siebie, za dużo pielęgnacji, a w tym temacie raczej pozostaję przy sprawdzonych już dermokosmetykach. Szkoda, że całkowity brak kolorówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię testować balsamy i peelingi, szczególnie jakieś fajnie pachnące, ale już nie przepadam za kremami do twarzy w pudełkach:/

      Usuń
  3. Zawartość jest okej, aczkolwiek w poprzednich miesiącach bywały lepsze pudełka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też jakoś poprzednie bardziej się podobały :)

      Usuń
  4. z sympatii dla AA powiem, że nie jest źle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niespecjalnie znam kosmetyki AA, bardziej ze słyszenia ;)

      Usuń
  5. A mi to pudełko bardzo się podoba i gdybym je zamówiła byłabym zadowolona. Dlaczego? Bo lubię testować wszelkiego rodzaju produkty typowo pielęgnacyjne - jak balsamy, żele czy kremy do rąk :) U mnie rzadko kiedy takie produkty się marnują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, ja często bywam bardzo zadowolona z zawartości a w komentarzach wiele osób pisze, że się rozczarowało i na odwrót :D. Ciężko każdemu dogodzić :).

      Usuń
  6. Mydełko zdecydowanie to mój faworyt w tym pudelku, zwłaszcza że ma pachnieć malinami, ach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mydło najlepsze, uwielbiam takie i glicerynowe :)

      Usuń
  7. Podoba mi się szata graficzna tego pudełka, a z zawartości najbardziej ciekawi mnie to serum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum ciekawe, ale u mnie poczeka na swoją kolej :)

      Usuń
  8. tak srednio podoba mi sie zawartosc ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem całkiem zadowolona z zawartości, choć faktycznie mogłaby być lepsza :) Najbardziej przypadł mi do gustu krem Norel i serum Enklare :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję, że nie pojawiło się nic z kolorówki:)

      Usuń
  10. Krem Norel i serum są dla mnie najciekawsze z pudełka, jednak całość nie zachęciła mnie do kupienia boxu (po ujawnieniu zawartości).

    OdpowiedzUsuń