niedziela, 15 listopada 2015

SWATCHE | Sensique Creative Eyeshadows

Kolejna nowość od Sensique – cienie “trójki” Creative Eyeshadows. Marka miała już taką serię, ta jest odświeżona, nowe kolory i nieco ładniejsze opakowania. Cienie Sensique znam bardzo dobrze, przerobiłam chyba większość z oferty i zawsze nasuwa mi się wniosek, że są po prostu nierówne. Maty zwykle są bardzo dobre, intensywne, mocno napigmentowane, choć trochę suche. Perłowe cienie wypadają trochę gorzej, ale i tu nie ma reguły, bo pamiętam świetne jakościowo serie jak i takie o kiepskiej pigmentacji i zbitej formule.

Podobnie jest z nowymi Creative Eyeshadows, część bardzo fajna i intensywna, a część dużo słabsza. Ogólnie rzecz biorąc są to średnie cienie, na pewno nie dla osób przyzwyczajonych do mocnej pigmentacji i lubiących eksperymenty. Polecałabym je raczej osobom, które wykonują delikatny, szybki makijaż i nie radzą sobie jeszcze z mocno napigmentowanymi cieniami. Takie średniaczki. Sensique dostaniecie oczywiście tylko w Drogeriach Natura (a cienie kosztują 8,99zł).

DSCN8002

DSCN7999

SHADES OF SAND 101 | Satyna | Bardzo neutralna trójka w odcieniach piaskowych, chłodnych beży. Jest tu odcień waniliowy, beżowy i jasnobrązowy. Bardzo delikatne, słabo widoczne. Tego zestawu Wam nie polecam, chyba że chcecie ultra delikatnego efektu.

Oa

VIOLET ORCHID 106 | Satyna/perła | Fioletowy zestaw składający się z opalizującego różu, liliowego cienia i śliwkowego koloru. Wykończenie pomiędzy satyną a perłą, pigmentacja słaba w stronę średniej.

Ob

GREY TONE 112 | Perła | Delikatnie perłowe szarości, biel, jasny popiel i grafit. Podobnie jak w przypadku poprzedniej trójki, pigmentacja jest lekka a kolory dość zbliżone co pozwoli na uzyskanie raczej delikatnej mgiełki koloru niż przejścia kolorystycznego.

Oc

ANCIENT DESERT 115 | Mat | Kremowy mat, jasny brąz i ciepły średni brąz. Ta trójka jest w typowo ciepłej kolorystyce, pigmentacja jest średnia, ale wystarczająca do wymodelowania powieki w dziennym makijażu.

Od

WARM NUDE 119 | Perła | Ten zestaw ma zbliżone odcienie w ciepłej tonacji: waniliowy, złoty beż i karmelowy brąz. Dość fajny, lubię takie kolory i są nawet intensywne.

Oe

DESCENT GREEN 122 | Satyna/perła | Zestaw w lekko oliwkowej tonacji, kolorystycznie mój gust. Najjaśniejszy odcień to taki typowo rozświetlający cień opalizujący na złoto, pośredni to satynowa oliwka, a najciemniejszy czekoladowy brąz. Tutaj cienie są nierówne nawet w obrębie jednej paletki, bo brąz jest fajnie napigmentowany a jasne złoto dużo słabiej.

Of

BLUE NIGHT 135 | Mat | Trio matowych błękitów. Zimna biel, baby blue i ciemny niebieski. Z kolei ta trójka ma mocną pigmentację, zupełnie inną od poprzednich zestawów!

Og

DEEP SMOKY 136 | Mat | Podobna historia jak z błękitami, bardzo mocna pigmentacja i dosyć sucha formuła. Taką trójkę polecam jeśli brakuje Wam takich podstawowych odcieni szarości: biel, popiel, czerń.

Oh

NUGAT 137 | Mat/perła | Ładny zestaw! Waniliowy mat, połyskująca wanilia i ciemny matowy brąz. Bardzo przyjemne kolory, a cienie intensywne! Godne uwagi :).

Oi

NATURAL 138 | Mat | Mocna pigmentacja, neutralne kolory i matowe wykończenie – dobry zestaw do dziennego makijażu. Mamy tu jasny beż, średni beż i średni ciepły brąz. Fajne trio!

Oj

GLEAM 139 | Satyna | Ten zestaw jest strasznie słaby, odcienie bardzo zbliżone do siebie i ledwo widoczne. Jest tu błyszcząca wanilia, coś na kształt jasnego różu i delikatnego, opalizującego brązu. Nie polecam.

Ok

CHIC 140 | Perła/mat | I dla odmiany fajna trójka, z perłową wanilią, błyszczącym cieniem w typie “rose gold” (róż opalizujący na złoto) i matowym, ciemnym brązem. Dobre napigmentowanie.

Oz

Jak widać niektóre paletki to średniaczki, inne są naprawdę niezłe, a jeszcze inne lepiej omijać. Która trójka podoba Wam się najbardziej?

DSCN8003

33 komentarze:

  1. Chic wygrywa, bardzo fajne zestawienie ;) Raczej nie kupię w najbliższym czasie, ale będę mieć na uwadze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W chic najfajniejszy jest ten w typie Golden Rose z Kobo ;)

      Usuń
    2. No właśnie on przyciągnął moją uwagę, chociaż reszta też przyjemna ;)

      Usuń
  2. świetne są wszystkie z brązami, to zdecydowanie moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię brązy, na co dzień są idealne :)

      Usuń
  3. Bardzo podobają mi się zdjęcia :) Są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście matowe lepiej napigmentowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dotyczy to też innych serii Sensique ;)

      Usuń
  5. matowe lepiej napigmentowane i jak dla mnie ładniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardziej podchodzą maty z tych cieni ;)

      Usuń
  6. myśle ze przytulę sobie taki mat gdy skonczy mi sie czekolada muru ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekoladki MUR moim zdaniem dużo lepsze jakościowo :)

      Usuń
  7. Jakoś odnoszę wrażenie, ze te wszystkie cienie są strasznie do siebie podobne :D. Te brązy głównie. Też je dostałam i chyba je zwyczajnie rozdam :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie sporo jest podobnych odcieni, ja raczej wolę mocniejszą pigmentację więc pewnie podzielę się z mamą (ona z kolei lubi takie delikatesy).

      Usuń
  8. 137 i 140 całkiem fajne, ale reszta jakoś do mnie nie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie zestawiania kolorystyczne są świetne. Szkoda tylko, że pigmentacja tych satynowych nie jest najlepsza..

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podoba mi się Warm Nude, bardzo w moim klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie maluję oczu ale najbardziej podoba mi się trio DESCENT GREEN 122

    OdpowiedzUsuń
  13. Wahałabym się pomiędzy Ancient Desert a Warm Nude:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam jakąś starszą paletkę Sensique w odcieniach brązu. To moj pierwszy cień, w którym widzę dno. Do szybkiego dziennego makijażu idealna. Większość z tych trójeczek nawet dla mnie za słaba, mimo że nie potrzebuję mocnej pigmentacji, bo rzadko eksperymentuję z kolorami.

    OdpowiedzUsuń
  15. naj CHIC 140 .....ale VIOLET ORCHID 106 też ok.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chic zdecydowanie najlepszy w całym tym zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. chciałoby się mieć je wszystkie! :)
    pozdrawiam

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam! Jakość mnie zaskoczyła. Świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Brązy mogłabym przygarnąć ;) zaskoczyła mnie jednak słaba pigmentacja tych cieni?

    OdpowiedzUsuń
  20. Chic i Natural całkiem fajnie wypadają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Maty mają świetną pigmentację, a takie trio jest idealne właśnie na jakiś wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam kosmetyki Sensique i te cienie tez są w moich zbiorach. Ostatnio jak w Naturze była wyprzedaż przed dniem matki to się obkupiłam ;) Moje ulubione to DEEP SMOKY 136 <3 A do nakładania używasz może pędzelka z natura accessories czy jednak patyczka?

    OdpowiedzUsuń