poniedziałek, 9 listopada 2015

TOP 10 cieni na jesień | test bazy LUMENE

Na dziś przygotowałam subiektywny przegląd najładniejszych cieni pojedynczych w jesiennych kolorach. Zdecydowanie wolę cienie w paletkach, jakoś poręczniej mieć ładny zestaw kolorów w jednym opakowaniu. Rzadziej kupuję cienie pojedyncze, ale z drugiej strony kiedy już skuszę się na zakup to cień musi być ciekawy, oryginalny i dlatego te cienie u mnie są zazwyczaj dużo bardziej niespotykane niż te z palet. Szczególnie lubię odcienie miedzi, brązu, granatu i fioletu :).

DSCN7875

KOBO Copper | Kobo ma w stałej ofercie genialny miedziany cień Copper, który opalizuje nieco na różowo. Ma nieco “mokrą” formułę, dobrą pigmentację i przede wszystkim wyjątkowy odcień. Świetny jest też oczywiście super znany Golden Rose.

sssd

MAC Blue Brown | Jeden z moich ulubionych pigmentów to cudowny duochrom Blue Brown z MACa. Ciepły, nieco bordowy brąz, mocno opalizujący na zielono. Bardzo oryginalny pigment, który robi za cały makijaż, uwielbiam go!

sssdvw

MAKEUP GEEK Poker Face | Pigment o bardzo mocnej pigmentacji i połysku. Bardzo go lubię ze względu na kolor, to coś między brązem, starym złotem a miedzią. Świetnie wygląda przy brązowych tęczówkach :).

sssdv

MAKEUP REVOLUTION Insomnia | Cienie pojedyncze z MUR nie powalają jakością, mają średnią pigmentację i są trochę zbite, ale niektóre kolory są wyjątkowo udane. Ja szczególnie polubiłam odcień Insomnia, ciepły, śliwkowy fiolet o ciekawym połysku i trochę przymykam oko na nienajlepszą pigmentację ;).

sssdbr

MAKEUP GEEK Flame Thrower | Niestety zdjęcie nie oddało urody tego niesamowitego cienia z foliowej kolekcji MUG. Flame Thrower to extremalnie błyszcząca, metaliczna miedź, na skórze wygląda właśnie wręcz jak błyszcząca folia!

sssd4t

MAYBELLINE Color Tattoo Metallic Pomegranate | Jeden z najładniejszych Color Tattoo, niestety niedostępny w Polsce :(. Zgaszony burgund z dodatkiem złotym drobinek, moim zdaniem rewelacyjny.

sssdb

INGLOT 428 | Niedawno dokupiłam świetny granat z wkładów Inglota. Kolor lepiej oddaje zdjęcie na skórze. Jest dość ciemny i ma przepiękny połysk! Chyba najładniejszy granat jaki można znaleźć w Inglocie.

sssdb4

CATRICE Velvet Matt Al Burgundy | Kolejny ulubieniec to ciemny burgund o świetnej pigmentacji i ciekawym półmatowym wykończeniu z Catrice. Świetnie wygląda w połączeniu z odcieniami różu, fioletu, brzoskwini. Niestety rozbił mi się i pokruszył, ale go odratowałam :).

sssde

ECOLORE Rosetta | Moje ostatnie odkrycie to mineralny cień Rosetta z Ecolore, ulubieniec w dziennym, lekkim makijażu! Jest trochę ciemniejszy od mojej karnacji i bardziej różowy, trochę przyciemnia powieki, ale wygląda bardzo naturalnie.

sssdc

INGLOT 609 | Kolejny cień-wkład z Inglota to nr 609 o wykończeniu double sparkle czyli mat z drobinkami. Ciepły, raczej jaśniejszy brąz z dodatkiem złotych drobinek, świetny na całą powiekę!

sssd5

 

              *         *         *         *          *

Ostatnio wypróbowałam nową bazę pod cienie – Beauty Base z Lumene. Baza jest bardzo popularna i zbiera świetne opinie. Ja bardzo lubię kremowe bazy, te w tubce, bo rozprowadzają się dużo lepiej i nie są tak zbite jak te w słoiczkach. Poza tym nie przepadam za grzebaniem w słoiczku, bo zawsze mam długie paznokcie..

Po lewej nałożyłam cienie na gołą skórę, po prawej na bazę. Różnica jest spora, baza mocno podbija kolory cieni, mam nawet wrażenie, że niektóre (maty) lekko przyciemnia.

sss1

Używam jej już od kilku miesięcy i jestem z niej bardzo zadowolona, to jedna z lepszych baz jakich używałam. Ma świetną formułę, rozprowadza się bez żadnych problemów i nie zbija w grudki. Przedłuża oczywiście też trwałość cieni, na moich powiekach sprawdza się w 100% bez zarzutu. Zauważyłam, że jedynie na bardzo tłustych i problematycznych powiekach trochę nie dawała rady (cienie lekko się zbijały, ale i tak w niewielkim stopniu). Stacjonarnie mogą być problemy z dostępnością, bo Lumene nie jest u nas chyba jakoś szczególnie popularną marką, ja bazę mam z Lady Makeup. Plusem jest też neutralny, beżowy odcień! Godna polecenia baza :).

sss4

41 komentarzy:

  1. Poker Face cudowny ♡
    Ja teraz bazę Joko używam, świetna.. tylko w słoiku trzeba grzebać... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię bazę Joko, miałam kiedyś i dobrze wspominam :)

      Usuń
  2. Piękne kolorki! Zwłaszcza ten Color Tattoo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przymierzam się do zakupu tego cienia z Catrice, jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto go mieć, ja uwielbiam jego wykończenie, nie znam żadnego podobnego cienia o podbnym wykonczeniu :)

      Usuń
  4. Uwielbiam markę Lumene, pewnie zakupię bazę, a co :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobo byłyby fajny bez tego różu ;) Mam też odpowiednik inglotowski tego maca i jakoś nie wiem, ostatnio leży i tęskni. Bazę miałam, ale nie sprawdziła się, mam zbyt wymagające powieki niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe a mi się w nim ten róż właśnie podoba :). Może dlatego, że Blue Brown to taki specyficzny kolor, nie zawsze pasuje.. jest super, ale nie taki uniwersalny jak jakiś beż czy brąz, który można zawsze użyć.
      Zauważyłam, że na bardzo wymagających sobie nie radzi, ale na przeciętnych jest ok :)

      Usuń
  6. bardzo ładne kolory, ja najbardziej lubuję się w brązach i szarościach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szafy z kolorówką Lumene pojawiły się w Super-Pharm :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Flame Thrower - cudeńko! Muszę się zaopatrzyć w Foiled Eyeshadows ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. O też właśnie myślę o tej bazie :) jak na razie używam bazy z Joko i w sumie jest okej. Wcześniej miałam z Paese i miała fantastyczny odcień ale niestety z czasem twardniała i kiepsko się rozprowadzała. To był jej jedyny minus. Zobaczymy jak będzie z tą z Joko ;) co do cieni to ja w sumie nie mam ulubieńców na jesień ale bardzo podoba mi się ten z MACa i oczywiście Color Tattoo. Szkoda, że u nas nie ma tak pięknych odcieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubiłam bazę Joko, miałam kiedyś i była spoko, po długim czasie zrobiła się zbita i wtedy dopiero przestałam jej używać ;). Wiem, wiecznie nad tym ubolewam, że wiele świetnych odcieni Color Tattoo nas omija :/

      Usuń
    2. No właśnie to jest minus słoiczkowych baz, że po czasie twardnieją. Może faktycznie przerzucę się na taką w płynie ;) co do CT to o tyle dobrze, że można je chociaż przez internet zdobyć ;)

      Usuń
  10. Cienie przepiękne! Muszę w końcu się przemóc i zacząć malować nieco odważniejszymi kolorami ;). A bazę z Lumene można zapewne dostać w mniejszych drogeriach, takich osiedlowych ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Miedz z Kobo mam, a z Inglota mam pigment- odpowiednik tego z MAC :) wpadł mi w oko ten granatowy cień z Inglota i byc może sie na niego skuszę :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest jakiś hiper mocny, ale kolor ma super :)

      Usuń
  12. Piękne kolory cieni! *.* Ja jednak szukam dalej takiego mocnego cienia w kolorze czystego burgundu :< Nigdzie niestety nie mogę go znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O burgund o dziwo strasznie ciężko, sama jeszcze nie znalazłam ideału :/. Ciemny burgund to ten cień Catrice z mojego posta, ale bardzooo ciemny. Jaśniejszy i bardziej bordowy ma np. Makeup Geek - Bitten.

      Usuń
  13. te miedziane cienie są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam coś podobnego do Insomni, ale od Golden Rose i to w kredce. Te cienie są genialne na jesień. 10 sekund i makijaż gotowy. Coś dla leniuszków... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dzięki za podowiedź, uwielbiam cienie w kredkach :)

      Usuń
  15. Ten cień Kobo jest piękny, mam coś podobnego z MAC< muszę odkopać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cień Golden Rose z Kobo jest pierwszym cieniem, który wykończyłam do samego denka:) Aż się jutro przejdę do natury i go kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja aż tak często go nie używam ale naprawdę lubię :)!

      Usuń
  17. Któryś raz z kolei kusisz mnie tym przepięknym Pomegranate z Color Tattoo a on nie do kupienia :( Był przez chwile na allegro, ale przegapiłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś czas temu był jeszcze w niektórych drogeriach internetowych, a teraz go wywiało :(

      Usuń
  18. Przecudne zestawienie plus piękne paznokcie na ostatnich zdjęciach. Mam ochotę wypróbować bazę Lumene.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten Color Tatto genialny, będę polować w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bazę Lumene dopisuję do wishlisty, wygląda świetnie. Akurat moja baza Artdeco dobija dna i za jakiś czas będę kupować nową. Z Ardteco jestem średnio zadowolona, więc wybiorę tą z Twojego polecenia, zawsze jestem zadowolona jak kupię coś co polecasz :)
    Dzisiaj wreszcie dorwałam Kobo "Golden Rose" - jest boski <3 A MAC Blue Brown jest zachwycający, mam nadzieję, że kiedyś go będę miała (i pigment Vanilla też) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko nie masz szczególnie problematycznych powiek to jak najbardziej polecam Ci tę bazę :).
      Golden Rose to po prostu cudo :D!
      Zaczaj się na miniaturki pigmentów z Maca, kosztują 40zł a są mega wydajne i zarówno Blue Brown i Vanilla są dostępne w wersji mini :). Baaardzo polecam, bo obydwa są boskie, a Vanilla mega uniwersalna i przepiękna, moim zdaniem cztery dyszki dobrze wydane ;D

      Usuń
  21. na e-kobieca zamówiłam ten boski cień CT :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kobo Copper mam ;) reszty niestety nie :(

    OdpowiedzUsuń
  23. No ładne,ale brakuje mi postów z Twoimi kolorowi włosami ,ubiorem.Jak Twoje prace?Dalej je wystawiasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, to zawsze jest problem od strony technicznej, bo zdjecia juz samego makijazu mi czasem takie slabe wychodza, że sie nie nadaja.. A włosy mam teraz w zwykłym kolorze hehe, musiałam wrócić coś pod naturalny kolor, bo były zbyt zniszczone ;)

      Usuń
  24. Zaciekawiła mnie ta baza, szkoda, że cena jest dość wysoka. Na razie używam w tym celu color tatoo i działa, może jak się skończy to będę się zastanawiać. Piękny, miedziany cień Freedom utrafiłam w Pepco, tylko jeszcze muszę znaleźć sposób, żeby się nie sypał, bo wygląda pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Najciekawszy jest pigment MAC. Świetny jest ten efekt.

    OdpowiedzUsuń