środa, 9 grudnia 2015

Pastelowy róż | SENSIQUE Color: Soft Violet

Ostatnio na moich paznokciach gościł pastelowy róż od Sensique – Soft Violet. Jak wiecie, bardzo lubię wszystkie odcienie różu w lakierach do paznokci, od tych jasnych do bardzo mocnych czy neonowych. Taki super jasny, mocno chłodny pastel kojarzy mi się zimowo i do wszystkiego pasuje :).

Wypróbowałam już trochę odcieni z tej serii lakierów i wszystkie okazały się dobre. Ładnie kryją, bezproblemowo się rozprowadzają, a czas schnięcia jest nienajgorszy. W przypadku tego lakieru lepiej nakładać grubsze warstwy (u mnie wystarczyły dwie) i nie przesuwać pędzelkiem kilka razy w tym samym miejscu. Pastele lubią szybkie malowanie ;).

DSCN8124

DSCN8127

DSCN8129

42 komentarze:

  1. Ale śliczny. Takie kolory lubię używać podczas wiosny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolorek i paznokcie też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie mój typ:) Bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki ładny kolor<3
    Zdecydowanie dla mnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny kolor! i tylko dwie warstwy! Muszę wypróbować ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny kolor! i tylko dwie warstwy! Muszę wypróbować ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię takie rozbielone kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, takie super jasne pastele są świetne :)

      Usuń
  8. Przyjemny, taki subtelny :) Ja jakoś do różów bardziej przekonuję się wiosną.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny kolor! Uwielbiam takie cukierkowe róże i też kolekcjonuje ich różne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubie chyba każdy odcień różu :D

      Usuń
  10. Zdjęcia są tak rozbielone, że trudno cokolwiek powiedzieć o prezentowanym odcieniu ... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt :/ obrabialam w dziwnym świetle i dopiero teraz zobaczylam, że są za jasne ech

      Usuń
  11. Przepiękny!! Muszę go mieć...

    http://inmakeupbag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham pastelowe lakiery <3

    OdpowiedzUsuń
  13. ojaa, jaki piękny kolorek! Super :) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor. Zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolor. Mnie nigdy nie udaje się tak jaksnym różem pomalować idealnie paznocki. U Ciebie wygląda to prawie jak sztuczne paznokcie, żadnych smug.

    OdpowiedzUsuń
  16. oo jaki ładny! a ja mam już trochę takich róży... :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny :) Lubię podobne odcienie - zwłaszcza gdy zależy mi na "czystym" wyglądzie dłoni - żeby było kobieco, elegancko, ale niebanalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię takie delikatne kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow wygląda pięknie! (w tym momencie - spojrzenie na własne paznokcie z proszącą się o ściągnięcie hybrydą... hmmm...)

    OdpowiedzUsuń