wtorek, 15 grudnia 2015

YVES ROCHER | Świąteczne słodkości!

Jeśli zdarza Wam się kupować w Yves Rocher to na pewno wiecie, że co roku w okresie świątecznym marka wypuszcza aromatyczne serie limitowane :). Yves Rocher w dużej mierze lubię właśnie za świetne zapachy i nie mam tutaj na myśli tylko wód toaletowych czy perfumowanych, ale też pielęgnację. Szczególnie podobają mi się zapachy kosmetyków z linii Plaisirs Nature.

Tej zimy Yves Rocher zaserwowało nam oczywiście typowo zimowe, świąteczne kompozycje zapachowe: kandyzowana pomarańcza & migdał, aromatyczna wanilia, kandyzowana pomarańcza & cynamon, jabłko w karmelu. Takie połączenia to całkowicie mój gust!


W świątecznej kolekcji jest wiele kosmetyków do wyboru, więc ciężko się zdecydować na rodzaj i na linię zapachową. Są też oczywiście zestawy prezentowe. Z tych czterech serii pod względem zapachu najbardziej podeszła mi Aromatyczna Wanilia, ale muszę zaznaczyć, że jestem psychofanką wszelakich waniliowych zapachów, więc mogę nie być do końca obiektywna!


ŻEL POD PRYSZNIC | Jabłko w karmelu | Od dawna znam i lubię żele YR, są bardzo gęste i co za tym idzie wydajne! Przebijają pod tym względem wiele drogeryjnych żeli innych marek. Mają też oczywiście świetne zapachy. Jabłko w karmelu pachnie dla mnie bardziej jak jabłko z dodatkiem wanilii. Zapach jest zimowy, przyjemny, ale nie duszący czy typowo cukierkowo słodki. Ładny, ale nie przebija mojej ulubionej wersji ze stałej oferty Organic Vanilla (uwielbiam!). Jabłko z karmelem można też dostać w postaci wody toaletowej, one są fajne małe po 20ml, ale mnie ten zapach aż tak nie uwiódł żebym dała się skusić :). Żel kosztuje 16,90zł, ale wydajność jest mega, znajdziecie go TU.

BALSAM DO CIAŁA | Jabłko w karmelu | Balsam w słoiczku z tej samej serii. Zapach identyczny czyli takie słodkie jabłko. Gęsta formuła dosyć dobrze nawilża skórę, ale nie pozostawia tłustego filmu. Przyjemne smarowidło, po jakimś czasie od użycia czuję, że mam nadal fajnie nawilżoną skórę. Po posmarowaniu zapach jest lekki, aż w końcu zupełnie znika. Na pewno nie pogryzie się z perfumami. Cena 29,90zł, tutaj akurat uważam, że to trochę drogo jak za 150ml, ale zwolenniczki jabłka w karmelu pewnie się skuszą. Balsam kupicie TU.

PERFUMOWANE MLECZKO DO CIAŁA | Kandyzowana pomarańcza & Migdał | Lekkie, dość rzadkie mleczko, które błyskawicznie się wchłania nie pozostawiając warstwy na skórze, więc nadaje się do stosowania rano. Nawilżenie też jest lekkie, więc jeśli macie suchą skórę i potrzebujecie porządnego nawilżenia to pewnie będzie dla Was zbyt słabe. Fajnie pachnie, bardziej pomarańczami niż migdałami, trochę orzeźwiająco. Lubię je, ale wolę bardziej treściwe smarowidła, jak ten balsam w słoiczku :). Mleczko się wyprzedało na sklepie internetowym, ale pewnie jest w sklepach stacjonarnych. Znajdziecie je TU, a kosztuje 16,90zł.


BALSAMY DO UST | Wypróbowałam wszystkie trzy, bo są świetne! Zdecydowanie warto dorzucić któryś z nich przy okazji zakupów. Oczywiście najbardziej przypadł mi do gustu waniliowy, ale pomarańcza z migdałem czy cynamonem też pachnie świetnie (choć wyczuwam w tych wariantach bardziej pomarańcze). Jeśli wolicie coś bardziej orzeźwiającego to wersje z pomarańczą powinny Wam się spodobać, bo moim zdaniem ten zapach jest całkiem dobrze oddany. Balsamy mają bardzo lekką formułę, ale fajnie nawilżają usta. Dla mnie to takie pomadki w sam raz do torebki. TU macie link do pomadek, są po 12,90zł. Polecam!

ŻEL DO MYCIA RĄK | Aromatyczna Wanilia | Świetne mydełko w płynie, mycie rąk to sama przyjemność :). Uwielbiam ten zapach, dla mnie to idealny rodzaj wanilii, nie taki z olejku do ciasta, ani też nie sztuczny i płaski. To taka dymna wanilia burbońska. Zapach przez krótki czas pozostaje na skórze. TU link, cena 12,90zł.

OLEJEK DO KĄPIELI | Aromatyczna Wanilia | Dla mnie znów strzał w dziesiątkę z zapachem, ta seria jest boska (choć dla innych pewnie będzie zbyt słodka i mdła ;)). Olejek to taki dodatek zapachowy do kąpieli, wlewam go bardzo mało, bo dość intensywnie pachnie. Umila kąpiel i za to go lubię! Jeśli oczekujecie super nawilżenia to moim zdaniem nie tędy droga, trzeba wlać sporo olejku do wanny żeby pozostał na skórze (i do takich zabiegów polecam domowe mieszanki z olejkiem i solą albo mlekiem!). Link TU, 29,90zł.


W świątecznej kolekcji są też aromatyczne kremy do rąk, z jabłka w karmelu jest pastylka do kąpieli i nawet świeca zapachowa. Widziałam też rozświetlające mleczka do ciała. Jeśli użyjecie kodu GIFT15 macie -50% na zakupy od 149zł (nie wchodzą w niego zestawy, produkty z zielonym punktem i oferta specjalna) - tylko do 17.12!

26 komentarzy:

  1. Jakie to wszystko apetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. balsam do ciała pomarańcza i migdał wzięłam jako dodatek do prezentu dla mamy mojego chlopaja, pieknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajny pomysł na prezent, bo balsam jest lekki, szybko się wchłania no i ten zapach :)

      Usuń
  3. Znam i lubię tę serie. Zakupiłam zele, plyn, kremy do rąk, pomadke....Skusiłam się tez na rozswietlajace mleczko przy okazji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak uwielbiasz wanilię z podstawowej kolekcji to radzę się zaopatrzyć w duże zapasy bo od kwietnia cała ta seria będzie zmieniana na zapachy egzotyczne :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaaaa co za pomysł, ta seria jest super!

      Usuń
  5. Chciałabym wszystko! ;) takie piękne opakowania i jeszcze Twoje opisy strasznie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuszą przede wszystkim zapachami:)!

      Usuń
  6. Nie zanam, ale wyglądają świetnie :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie zużyłam kosmetyków YR zakupionych na promocji w marcu :D Ale dzięki temu mogę cieszyć się teraz zeszłoroczną Gruszką w karmelu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszłam, że gruszka w karmelu była boska:)

      Usuń
  8. bardzo ładne opakowania, przyciągają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wchodzi mi ten kupon piszę,że jest nieprawidłowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój błąd, wybacz! Informacja na końcu posta zaktualizowana :)

      Usuń
  10. Ja też kocham świąteczne zapachy i wszystko co waniliowe, nie mogę przeżyć, że nie pojawiły się perfumy z tych linii pomarańczowych ;( Szkoda, że niedawno kupiłam pomadkę ochronną, bo bym się skusiła, ale mam zasadę, że chociaż to staram się wykorzystać do końca, zanim kupię nowe...

    P.S. "świąteczne kompozycje zapachowe: kandyzowana pomarańcza & migdał, aromatyczna wanilia, kandyzowana pomarańcza & migdał, jabłko w karmelu", pomarańcza z migdałem wpisana dwa razy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dzięki, błąd poprawiony :).

      Ja też żałuję, że dali tylko jabłko w karmelu w wodzie toaletowej, bo właśnie ono mi jakoś najmniej leży, a już pomarańczę z cynamonem bym brała :)

      Usuń
    2. Ja też, nawet w ciemno! Może w przyszłym roku się uda...

      Usuń
  11. Wanilia <3 i wiem, że zaraz zrobię zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D! Wanilia to moja zapachowa obsesja :D

      Usuń
    2. Moja także! Uwielbiam takie zapachy ;) waniliowe, czekoladowe, kokosowe, karmelowe, mleczne, budyniowe... Wszystko co słodkie <3

      Usuń
  12. kocham pomadki do ust z YR,miałam chyba wszystkie "smaki" więc na którąś świąteczną zapewne tez się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I to bym chciała pod choinkę <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Skusiłam się na mleczko do ciała, krem do rąk i pomadkę w wersji cynamonowej :) Uwielbiam ten zapach!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam żel pod prysznic, pachnie obłędnie. Rewelacyjny prezent na święta :)

    OdpowiedzUsuń