poniedziałek, 18 stycznia 2016

Dr. Caligari | SESJA

Hej! Tym razem zdjęcia nie mojego autorstwa - za obiektywem stała znajoma, która chciała przygotować sesję w stylu Gabinetu Dr. Caligari, z wykorzystaniem rozbitych luster. Ja zapozowałam i zrobiłam makijaż w stylu Lil Dagover, która grała Jane.

Moim zdaniem wyszło fajnie, dlatego pokazuję Wam efekty :). Cera musiała być jak najjaśniejsza, najlepiej biała, więc użyłam białej, wodnej farbki do twarzy, ale będę musiała zakupić coś lepszego do takich charakteryzacji. Ta moja farbka jest ze sklepu dla plastyków i strasznie smuży!







33 komentarze:

  1. Rzeczywiście foty wyszły świetnie! Bardzo podoba mi się makijaż, jak i sama koncepcja. Brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam już na Fb. Świetne zdjęcia. Klimat bardzo w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! Jakie śliczne oczyska! Zazdroszczę!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście wyszły fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo wyjątkowa sesja, pasuje do Ciebie taki klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie wyglądają tego typu zdjęcia , zwłaszcza to z dużymi oczami przyciąga uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, szczególnie odbicie oczu! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Nic więcej nie powiem, świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie wyszły zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowita sesja. cudowne zdjęcia i cudowna modelka :*

    OdpowiedzUsuń
  11. sesja rzeczywiście wyszła fajnie, jest artystyczna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna sesja :) świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. WoW!! Jestem pełna podziwu :) świetna sesja. Przemyślane zdjęcia i super efekt.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż! Oko jest świetnie zrobione! Sesja także bardzo udana i klimatyczna. Żałuję, że nie ma jakiegoś zdjęcia w kolorze, żeby zobaczyć makijaż w całej okazałości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makijaż robiłam od razu pod B&W, więc używałam przypdkowych kolorów (skupiałam się tylko na walorze), dlatego na zdjęciu kolorowym nie zrobiłby wrażenia :)

      Usuń
  15. Bardzo klimatyczne zdjęcia, świetny makijaż :) Ogółem rewelacyjna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przypomina mi to klimat rodziny Adamsów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale cudna sesja! jestem zachwycona,bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. widziałam już fotki na Fb - to cała Ty - mroczna ale chociaż czarno-biała to jednak kolorowa. Bardzo mi się podoba to gotyckie wydanie Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia, bardzo nietypowe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomysł był genialny! I stylizacja również świetna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialne intrygujące artystyczne zdjęcia! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń