środa, 6 stycznia 2016

GALA & INSPIRED BY Joanna Krupa

Kilka dni temu dotarła do mnie przesyłka z wyczekiwanym pudełkiem Gala & Inspired by Joanna Krupa. Wersja stworzona przez Joannę Krupę ciekawiła mnie jak dotąd najbardziej ze wszystkich wariantów jakie się pojawiły, mimo że nie znałam przecież zawartości :). Do tego wartość pudełka reklamowano jako naprawdę drogą, więc tym bardziej byłam zaciekawiona co zamknięto w środku.

O co chodzi z pudełkami InspiredBy? Idea jest bardzo podobna jak w Shinybox i tego rodzaju pudełkach - zamawiamy subskrypcję i otrzymujemy boxa niespodziankę z różnymi kosmetykami. InspiredBy to seria pudełek skomponowanych przez znane osoby, ale różnica polega na tym, że takie pudełka przychodzą do nas raz na trzy miesiące (a nie co miesiąc), zawartość jest bogatsza a cena wyższa.



Wersja skomponowana przez Joannę Krupę kosztuje 129zł, a wartość jest szacowana na około 900zł co mnie od razu zaskoczyło. W środku znajdziemy aż dziesięć produktów pełnowymiarowych!

  • ESOTIQ Serum powiększające biust | Ujędrniające i wypełniające serum do biustu. Ponoć może powiększyć biust aż o 2cm w obwodzie, w co nie chce mi się wierzyć (aczkolwiek byłoby super), ale zadowolę się już dobrym działaniem ujędrniającym. | pełny produkt | 169zł |
  • AVON Luxe szminka z jedwabiem | Pomadka z Avonu, z którego już dawno nic nie kupowałam, ale pamiętam, że kiedyś jakieś pomadki miałam i były w porządku. Ciekawa jestem czy ta się sprawdzi, a będę używać na pewno bo ma ładny odcień dziewczęcego różu. | pełny produkt | 36zł |
  • CLARENA Super Lif-eye Roll-on | Szkoda, że nie trafiła mi się odżywka do rzęs tej samej marki, ale serum na okolice oczu też może się przydać. | pełny produkt | 68zł |
  • URODA POLSKA Olejek do twarzy Oil Repair | Naturalny olejek z fajnym składem (marula, olej arganowy, skwalan, witamina E) - z chęcią wypróbuję! Jak wiecie uwielbiam olejki :). | pełny produkt | 21zł |
  • AMILIE Róż mineralny | Dla mineralnej kolorówki w boxach zawsze jestem na tak, a dla róży już szczególnie. Mój odcień to Apple Blossom, ładny, brzoskwiniowy kolor. | pełny produkt | 29zł |
  • PROPOLIA Organiczny szampon miodowy | Uwielbiam kosmetyki zawierające miód, ten szampon jest ponoć bardzo polecany, więc ciekawe czy faktycznie jest tak dobry. | saszetka |
  • DERMEDIC Płyn micelarny Hydrain 3 Hialuro | Micele to ten typ produktów, który może szału nie robi, ale zawsze się przydaje, jest po prostu praktyczny, więc nie marudzę. Zdaje się, że kiedyś miałam ten płyn. | pełny produkt | 45zł |
  • BANDI Emulsja z wit C | Bardzo lubię kosmetyki Bandi, więc i tę emulsję na pewno sprawdzę. Ma za zadanie rozjaśniać przebarwienia i wyrównywać koloryt skóry. | pełny produkt | 79zł |
  • SCHWARZKOPF Maseczka Oil Nutritive | Brdzo lubię produkty Gliss Kur (a zwłaszcza mgiełki), więc tę maseczkę już zdążyłam wstępnie wypróbować! Jedna aplikacja to za mało żeby coś powiedzieć, ale fajnie że akurat maska tej marki trafiła do pudełka. | pełny produkt | 24zł 
  • SCHWARZKOPF Styliste Ultime Beach Look Spray | Spray do włosów oparty na soli morskiej (ma dawać efekt lekkich fal prosto z plaży). Miałam już coś podobnego i raczej unikam kosmetyków do włosów z solą morską. Mam z natury proste włosy, więc takie spraye nic ciekawego z nimi nie robią. | pełny produkt | 24zł |
  • SILCARE Mleczka mgiełka UNIQUE | Lekka mgiełka z olejem abisyńskim. Lekko nawilża, dość przyjemnie pachnie, ogólnie fajny produkt żeby szybko nawilżyć skórę i od razu zakładać ubranie. | pełny produkt | 10,99zł |


Poza tym do zawartości załączono trochę kuponów rabatowych. Ja z nich nigdy nie korzystam, ale mogą się przydać jeśli robicie zakupy w tych sklepach. Mamy kupon 20% na kosmetyki Bandi, voucher na 100zł w sklepie HatHat, voucher 50zł w Answear i 50zł w Nife. Znalazł się też voucher na 200zł do wykorzystania w klinice chirurgii plastycznej Artplastice w Szczecinie. Ja nie skorzystam z żadnego z nich, więc jeśli któraś z Was byłaby którymś zainteresowana to piszcie do mnie na maila (podeślę kod lub wyślę voucher).


W moim odczuciu pudełko wypadło bardzo dobrze, a Wy co o nim sądzicie? Pudełka zamówicie na inspiredby.pl/joanna-krupa.html.

19 komentarzy:

  1. No! I takie pudełko jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomadka z Avon, ma piękny kolor! Ciekawa jestem tego roll-ona z Clareny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dziś popołudniem udało mi ją wypróbować i jestem bardzo zadowolona z tego odcienia, jest śliczny!

      Usuń
  3. Haha, voucher na plastykę? Tego się nie spodziewałam :D A szminka i róż będą świetnie razem wyglądać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ja też! Nie pochwalam, ale dla każdego coś innego :D

      Usuń
  4. Świetne pudełko :) Ciekawa zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś ten micel, jak dla mnie bardzo słaby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm chyba przypomniałaś mi, że mi też się nie podobał..ale potem zaczęłam go używać jako toniku? Coś mi tak gdzieś świta..

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, jestem zadowolona :)

      Usuń
  7. Super wpis!
    Zapraszam na www.dvivstylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudełko bardzo fajne :) a kolor pomadki, jest bardzo ładny, neutralny

    OdpowiedzUsuń
  9. Wysoka cena, ale faktycznie, kosmetyki raczej z wyższej półki, nie w typie "mydło Biały Jeleń" (chociaż nic do niego nie mam, cenię sobie do mycia pędzli). Jak z pigmentacją tej szminki? Mam z tej serii czerwony kolor, berry...(niestety nieczytelne, bo jest data nabita), ale za pierwszym pociągnięciem wygląda u mnie jak lekko barwiona pomadka ochronna. Spoko na co dzień, ale po takim eleganckim opakowaniu liczyłam na coś więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta moja to taki jasny kolorek, z taką średnią pigmentacją, ale często takie delikatne odcienie jeszcze z lekkim połyskiem nie są tak kryjące jak np. czerwień z tej samej marki i nawet serii. Ale jak mówisz, że ta twoja czerwień taka niekryjąca to na pewno nie skusiłby mnie żaden mocny kolor, szkoda bo ten mój jest fajny :)

      Usuń
    2. Akurat ta seria jest taka, bo jak mi wpadły w ręce z innej, color bold bodajże, to już tam problemu nie było ;)

      Usuń
  10. Bardzo dobra zawartość. Serum do biustu bałabym się tknąć, żeby przypadkiem nic mi nie powiększył :) Znam płyn micelarny, naprawdę świetnie się spisuje.

    OdpowiedzUsuń