niedziela, 10 stycznia 2016

KOBO Fascination

Nie lubię pokazywać kosmetyków, które są już niedostępne w sprzedaży, ale lakier Kobo ma wyjątkowo ładny odcień i warto byłoby znaleźć idealny odpowiednik :). To lakier z limitowanej kolekcji, chyba sprzed roku, o nazwie Fascination. Moim zdaniem ma idealny odcień ciemnego bordo, doskonały!



Pod względem właściwości niestety trochę mnie rozczarował - czas wysychania jest dość długi, a do intensywnego i równomiernego koloru potrzebowałam trzech warstw.


40 komentarzy:

  1. Fajny, lubię takie odcienie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, to w sumie taka odmiana od klasycznej czerwieni, ale nie lęząca od niej daleko :)

      Usuń
  2. kolor piękny ale wole lakiery które szybciej kryją

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wiecznie mam problem, bo lista kosmetyków do omówienia na blogu jest długaaaa, czasu mało, zdjęcia robię z opóźnieniem, posty powstają z jeszcze większym opóźnieniem i potem bardzo często opisuję coś, co już bardzo trudno zdobyć, bo wyprzedawane są tylko resztki magazynowe ;) zawsze pluję sobie w brodę, że przecież mogłam napisać o danym kosmetyku kilka miesięcy wcześniej, a wyszło jak zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah dokładnie! Ja też nie raz zwlakam z jakąś recenzją, bo chcę dłużej poużywać, dobrze poznać kosmetyk.. który potem gdzieś odłożę, aż w końcu się okazuje, że nie ma go już w ofercie ;D

      Usuń
  4. Pięknie wygląda! W sumie nazwa też do tego koloru pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda pięknie, choć ja z bordo i czerwienią na paznokciach mam ciekawą relację... U kogoś bardzo mi się podoba, u siebie za to zupełnie odwrotnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh ja mam podobnie z odcieniami koralu:)

      Usuń
  6. Ładny, choć dla mnie ciut zbyt brązowawy. W każdym razie takie kolory wyglądają bardzo fajnie w zestawieniu z jasną karnacją, zwłaszcza o tej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki troszkę bardziej wiśniowy mógłby być jeszcze ładniejszy :)

      Usuń
  7. Bardzo ładny kolor, taki głęboki ;) Ale skoro właściwości słabe, to nie ma co przeżywać, że niedostępny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można poszukać po prostu czegoś zbliżonego kolorem :)

      Usuń
  8. Sądzę, że znalezienie odpowiednika nie byłoby znowu szczególnie trudne. Ale przyznać trzeba, że odcień jest naprawdę piękny, taka gorzka czekolada z sosem wiśniowym :D. Tak mi się kojarzy. Pięknie ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo jest takich odcieni, tylko zwykle są chyba troszkę jaśniejsze, ale myślę że tak jak mówisz da się znaleźć :)

      Usuń
  9. Nie mam cierpliwości do 3 warstw, więc choć wygląda przepięknie to dobrze, że już go nie ma w sprzdaży bo jeszcze bym go kupiła i była zawiedziona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie kolorki <3 zakochałam się w tym lakierze, ale cóż - szkoda, że jakość nie za bardzo :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny, ja z kobo mam taki ciemny cielisty i kolor też ładny ale jakość jak u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wiele lakierów Kobo się sprawdza, ale ten niestety okazał się słabszy :/

      Usuń
  12. lubię takie kolory :) mocne i stonowane

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Jeszcze jakby trochę lepiej krył :)

      Usuń
  14. Ładny, głęboki odcień - podoba mi się, szkoda, że już nie jest w sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno można znaleźć coś podobnego :)

      Usuń
  15. ja nie jestem cierpliwa, nie mogłabym już używać zwykłych lakierów przez marną trwałość na moich paznokciach i właśnie długi czasy wysychania.wolę hybrydy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uzależniłam się od hybryd <3

      Usuń
  16. Lakier wygląda cudnie.Mocny wyrazisty kolor *_*

    OdpowiedzUsuń