czwartek, 14 stycznia 2016

Manicure: SHATTERED GLASS NAILS

Jednym z najmocniejszych trendów tego sezonu w sieci jest z pewnością Shattered Glass Nails - manicure przypominający potłuczone szkło, najlepiej w opalizujących odcieniach! Wykorzystuje się do niego kawałeczki błyszczącej folii. Oczywiście musiałam podobny mani wypróbować na moich paznokciach, bo uwielbiam opalizujące, mieniące czy holograficzne efekty :).

Folia na paznokciach to generalnie nic nowego, łatwo ją kupić, ale jest już pocięta w nieregularne kawałeczki i ciężko byłoby uzyskać bardziej geometryczny wzór. Mi zależało na trochę innej folii, przede wszystkim w większym arkuszu i znalazłam taką dopiero na ebayu. Równie dobry jest celofan, ale ostatnio niezbyt popularny i nie udało mi się go dostać stacjonarnie.



Folia jest na tyle sztywna, że lubi odstawać dlatego nawet nie próbowałam używać jej na zwykłym lakierze - sięgnęłam od razu po lakiery hybrydowe. Moją bazą był tutaj ciemno-niebieski Cobalt, oczywiście od Semilac.

Mieni się po prostu niesamowicie :)! Ciężko to jednak uchwycić na zdjęciach, bo najładniej wygląda w rozproszonym, niezbyt mocnym świetle sztucznym. Zupełnie inaczej błyszczy w ciągu dnia, nie tak intensywnie choć wcale nie wygląda to gorzej. Efekt jest moim zdaniem świetny i na pewno wykorzystam go jeszcze nie raz!



Jeśli byłybyście zainteresowane jak dokładnie zrobić taki manicure krok po kroku, jakiej folii użyć, to dajcie znać w komentarzach, a przygotuję tutorial obrazkowy :).

58 komentarzy:

  1. Poproszę o tutorial, bo folie posiadam (tzw. gotowca) a nie próbowałam jeszcze. Efekt niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurcze! ale cudowne mani! wygląda zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wyszedł efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, wyglądają super
    pozdrawiam serdecznie
    MARCELKA fashion♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Tutorial jak najbardziej by się przydał :D Wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda cudownie. Również proszę o turtorial😊 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę sobie sprawić też takie w kawalku do wycinania. Gdzie na ebayu kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj pod hasłem broken glass foils w dziale paznokciowym :)

      Usuń
  8. świetne :) przydałby się tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też robiłam, ale muszę przyznać że jest to bardzo czasochłonne :/
    Jeśli ktoś lubi "błyszczeć" to dla takiego efektu naprawdę warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda, tyle tych kawałeczków poprzyklejać!

      Usuń
  10. Mam folie ale jeszcze się nimi nie bawiłam - muszę to nadrobić :-) Tylko nie wiem kiedy :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha pewnie lista zdobień do zrobienia nie ma końca :D

      Usuń
  11. super zdjęcia, paznokcie wyglądają niesamowicie

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba jestem za leniwa na takie paznokcie, ale efekt jest oszałamiający

    OdpowiedzUsuń
  13. W którym momencie nakładać folie? Czy na lakier przed utwadzeniem i później top?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na utwardzony kolor, potem top jest ok :)

      Usuń
  14. Ślinię się do Twoich paznokci na fb, koniecznie wrzuć tutorial!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, rewelacja!!!! Wyglądają zjawiskowo!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny połysk, zdecydowanie mi się podoba, jednak przy moich zdolnościach manualnych naklejenie równo i ładnie sztywnych kawałków folii jest raczej średnio wykonalne... Szkoda, bo efekt jest naprawdę śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można i nierówno, też wyglądają fajnie :)

      Usuń
  17. Wow wow wow ! Bardzo chętnie zobaczę tutorial *_*

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda naprawdę świetnie, robi wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowity efekt. Pewnie, że chcę tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
  20. :O słyszałam o tym trendzie ale jakoś wypadło mi z głowy żeby go obejrzeć ;) świetny! Oczywiście czekam na tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super jest, te folie robią duży efekt :)

      Usuń
  21. Boże,coś pięknego! podziwiam Cię za cierpliwość-mimo że manicure strasznie mi się podoba,nie podejmę się jego zrobienia-pewnie bym cisnęła folią po dwóch paznokciach :D
    Przymierzam się na razie do naklejek wodnych-szukam na allegro,mam nadzieję że chociaż tu dam radę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę cierpliwości się przyda :D. Ja akurat lubię takie szczególowe zajęcia dlatego dla mnie to sam relaks :P.
      Naklejki wodne to banał, na pewno dasz radę :D

      Usuń
  22. Jak dla mnie tego typu manicure jest cudowny. Sama szukam celofanu jak oszalała i gdy już go znajdę, na pewno coś wyczaruję. Aczkolwiek domyślam się, że będzie to wymagało naprawdę sporo cierpliwości :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Ci się uda gdzieś dorwać :D.

      Usuń
  23. Zarówno mani jak i zdjęcia genialne <3 ostatnio robiłam u siebie ale dobrałam zły kolor folii i lakieru pod więc efekt wyszedł mega przytłumiony ale o dziwo spodobał się reszcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam u Ciebie i może faktycznie efekt wyszedł mało widoczny ale ciekawy i nie nazwałabym go nieudanym :)

      Usuń
  24. ten trend do mnie nie przemawia bo zazwyczaj wygląda na przeładowany ale Ty sobie z tematem świetnie poradziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie zobaczyłabym tutorial obrazkowy :) planuję zrobić sobie takie paznokcie, a nie wiem do końca jak sie do tego zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robiłam na zwykłych lakierach ;) Najpierw daję kolor bazowy, czekam aż wyschnie, tnę folię a potem nakładam jakiś top który nie zasycha zbyt szybko i przyklejam folię tam gdzie chcę. Gdy to lekko już zaschnie a folia jest na swoich miejscach przykrywam wszystko topem szybkoschnącym, np Seche Vite. najlepiej dwie warstwy bo folia jest dosyć sztywna i może odstawać.

      Usuń
  26. Czy kawałki folli przykleja się na lakier utwardzony (tzn na tę lepką warstewkę) i wtedy przykrywa topem czy może do mokrego lakieru i dopiero wtedy się utwardza? Nigdy nie wiem :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze przyklejam na lakier utwardzony, pokrywam topem i utwardzam :)

      Usuń