wtorek, 19 stycznia 2016

Nowość od GARNIER: Neo Dry Mist innowacyjny antyperspirant :)

W kategorii dezodorantów i antyperspirantów na ogół mało się zmienia, ciągle te same rodzaje, podobne zapachy i działanie. Garnier wprowadza jednak do sprzedaży coś nowego :). Mowa o Neo Dry Mist - antyperspirantach z zupełnie nietypowym, okrągłym aplikatorem!

Kilka dni temu uczestniczyłam w spotkaniu promującym tę nowość, ale sama do ostatniej chwili nie wiedziałam co to włąściwie będzie. Udało mi się też już wstępnie wypróbować nowy antyperspirant i faktycznie jest to coś nowego :).



Neo Dry Mist mają zupełnie inny aplikator niż ten, który znamy w dezodorantach/antyperspirantach w sprayu. Zawartość nie jest rozpylana z jednego punktu, ale z całego kółeczka co w praktyce fajnie się sprawdza! Różnica polega na tym, że po jednym krótkim psiknięciu antyperpirant mamy zaaplikowany równo na całą pachę ;). Jest to po prostu ulepszona wersja zwykłego psikacza i faktycznie czuć różnicę podczas użytkowania.


Poza kółeczkowym aplikatorem, antyperspiranty rozpylają od razu suchą mgiełkę kosmetyku, co jest natychmiast wyczuwalne i ogólnie rewelacyjne w moim odczuciu. Same zresztą wiecie jak wkurzająca potrafi być mokra warstwa na skórze kiedy musimy szybko się ubrać. Nawet moja mama kiedy wypróbowała Neo Dry Mist od razu się zdziwiła, że rozpyla od razu suchy kosmetyk (a nic nie mówiłam jej wcześniej o jego właściwościach). 

Po wstępnych testach wypadł również pozytywnie pod względem skuteczności. Nowe antyperspiranty mają być także bardzo łagodne dla skóry, ale za krótko używam, żeby w tej kwestii się wypowiadać. Zapowiadają się fajnie, do wyboru jest pięć zapachów, z których ja już upatrzyłam sobie szczególnie wersję różową Floral Touch.



Na koniec zdjęcie z Martą z bloga sauria80world.pl :).




31 komentarzy:

  1. Ciekawa forma, faktycznie, to może być wygodne ;) Ja jednak jestem zwolenniczką sztyftów, przy sprayach nie czuję takiej ochrony mimo wszystko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię sztyfty, ale tych w sprayu również używam :)

      Usuń
  2. ciekawa forma aplikacji! czegoż to teraz nie wymyślą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa tego dezodorantu:) Intrygująco wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe, znając siebie na pewno wypróbuję :D
    Jest już dostępny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już powinien wchodzić do sprzedaży :)

      Usuń
  5. Chyba go wypróbuję, mam nadzieję, że nie podrażni mojej baaardzo wrażliwej skóry :D
    Opakowania są bardzo estetyczne, ciągnie mnie do ładnych rzeczy.

    http://aleksandrarw.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. o, po suchym kremie przyszła kolejna nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę kosmicznie wygląda :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Isobutane, Aluminium Chlorohydrate, Isododecane, Cocos Nucifera Oil, Isopropyl Palmitate, Parfum, Dimiethicone, Disteardimonium Hectorite, Propylene Carbonate, Hexyl Cinnamal, Dimethiconol, Benzyl Salicytate, Benzyl Alcohol, Limonene, Citronellol, Perlite, Panthenol, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone

      Usuń
  9. Nie miałam, ponieważ nie przepadam za produktami Garnier.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wymyślają :D ja odkąd sama sobie ukręcilam własny, natutalny antyperspirant tooo nie wrócę do tych sklepowych :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawam czy one działają jak antyperspiranty, hamując całkowicie pocenie, czy to tylko taki lvl up z dezodorantu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi to ocenić, bo teraz zima i nie ma dużego pola do popisu ;)

      Usuń
  12. Ciekawa formuła, będę się za nim rozglądać

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa formuła, będę się za nim rozglądać

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe, muszę wypróbować. Mam tylko nadzieje, że będą skuteczniejsze od kremowych anty z Neo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałąm to nie umiem porównać :)

      Usuń
  15. ciekawy patent, trzeba będzie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna sprawa z tym rozpylaniem. Ja dawno temu zrezygnowałam z antyperspirantów i dezodorantów na rzecz blokerów- rach, ciach i mam spokój, mogę pachnieć tylko perfumami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niektóre blokery super się sprawdzają, ale miałam też takie które bardzo mocno podrażniały moją skórę :)

      Usuń
  17. Super jest ten nowy aplikator! :) Niedawno trafiłam na reklamę Garniera i aż mam ochotę skoczyć do sklepu, żeby jak najszybciej wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie ten antyperspirant jest genialny. Naprawdę nie czuję potu cały dzień, a jednocześnie nie jest to bloker.

    OdpowiedzUsuń
  19. śwwietny jest ten aplikator! Antyperspirant sam w sobie z resztą też :)

    OdpowiedzUsuń