czwartek, 21 stycznia 2016

PURE PIGMENTS | Pigmenty od MAKEUP REVOLUTION

Bardzo lubię cienie sypkie i pigmenty, a często nawet wolę je od cieni prasowanych. Te od Makeup Revolution skusiły mnie dużym wyborem kolorów i niską ceną (około 5zł). W swojej cenie są fajne i dobrze się sprawdzają do wykończenia makijażu oka, nakładane np. na cienie prasowane. Nie mogą się jednak równać z niektórymi droższymi pigmentami jak Inglot, Makeup Geek czy MAC :).

Na dziś przygotowałam swatche tych pięciu odcieni, które kiedyś kupiłam. Używam ich od czasu do czasu, czasem właśnie do wykończenia makijażu, czasem solo w towarzystwie samej kreski.


Pigmenty MUR to bardziej cienie sypkie niż "pigmenty". Nie mają wysokiej pigmentacji, zdecydowanie zyskują nakładane na mokro, bo na sucho nie kryją mocno i łatwo się ścierają (na pewno słuszne jest utrwalenie ich fixerem). Minusem jest ich formuła, bardzo mocno pylista. Wszystkie są błyszczące.

Mimo wad, całkiem je lubię. Jasny róż i złamany fiolet najczęściej nakładam na całą powiekę, a miedź fajnie wygląda wklepana na sam środek powieki wcześniej potraktowanej innym (matowym) kolorem.


ANGELIC | Jasny, pastelowy, iskrzący róż. Na powiekach wygląda dużo jaśniej niż w słoiczku, podchodzi nawet pod lekko przełamaną biel. Angelic jest lekki, mocno transparentny. Lubię go to super szybkich rozświetlających makeupów.


CAUTIOUS | Jasny, nieco zgaszony brąz. Fajnie połyskuje, szczególnie w świetle sztucznym ciekawie się mieni. Jest zdecydowanie bardziej kryjący i błyszczący od Angelic.


SHAMEFUL | Ciepła, trawiasta, wiosenna zieleń o złotawym połysku. Używam najrzadziej ze względu na najmniej uniwersalny kolor, ale jest ładny i do wiosennych makijaży może być super. Jeśli chodzi o pigmentację jest taki pół na pół.


DYNAMIC | Mój ulubiony pigment, w kolorze iskrzącej miedzi. Na swatchu wyszedł bardziej stonowany niż jest w rzeczywistości :). Dynamic jest z nich najbardziej intensywny i nie przypomina półkryjącego Angelic. Bardzo lubię!


ALLURE | Zgaszony, liliowy fiolet. Pigmentacja też raczej średnia. Ładnie wygląda przy brązowych tęczówkach :).


Zdecydowanie nakładając pigmenty na mokro da się dużo z nich wyciągnąć!


48 komentarzy:

  1. Shameful i allure piękne! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta zieleń jest przepiękna, pewnie na codzień raczej w wersji kreski, ale i tak byłoby super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dynamic mój faworyt :) zastanawiałam się nad tymi pigmentami ostatnio i już wiem, że jakieś kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też, ten odcień akurat bardzo polecam, bo jest bardziej błyszczący niż reszta ^ ^

      Usuń
  4. nie przemawiają do mnie ani trochę tak jakoś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Angelic - dla mnie najpiękniejszy! Ostatnio robiłam zamówienie paru produktów od MR, aż żałuję że go nie dorzuciłam do koszyk a :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo wszystko uważam, że te cienie bardzo ładnie się prezentują. Wszystkie, uważam, wyglądają pięknie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są, nic ponad przeciętnego, ale ładne :)

      Usuń
  7. Cautious, Dynamiczny i Allure są bardzo ładnymi kolorkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej przypadł mi do gustu liliowy fiolet😊

    OdpowiedzUsuń
  9. dynamic bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem jest najładniejszy z tej piątki :)

      Usuń
  10. Rzeczywiście na mokro zdecydowanie lepiej wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo na plynie fixującym typu Duraline :)

      Usuń
  11. nie wiedziałam, że Makeup Revolution ma pigmenty :) podoba mi się CAUTIOUS, ale nie przepadam za sypańcami, więc raczej się nie skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam jeden czy dwa "pigmenty" z MUR, ale zgadzam się z Tobą, że to bardziej sypkie cienie niż pigmenty. Nie mnie jednak to fajna opcja za małą cenę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, fajne ale lekkie i to nie jest TAKIE nasycenie jak w pigmentach :)

      Usuń
  13. Nakładane na mokro są super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanawiałam się kiedyś czy ich nie kupić, teraz wiem, że raczej wezmę je przy okazji, niż będę na nie polować, ale Dynamic wygląda na coś godnego uwagi :) Typowo w klimacie moich jesiennych makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polować nie ma co, ale już dorzucić do koszyka za piątaka w celu wypróbowania czemu nie :)

      Usuń
  15. Ten drugi podoba mi się najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten drugi podoba mi się najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie jest ogromna różnica na tym ostatnim zdjęciu!

    OdpowiedzUsuń
  18. chyba skuszę się na kilka pigmentów MUR w odcieniach ziemi, są bardzo tanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze patrząc na wydajność cena jest śmieszna :)

      Usuń
  19. dwa z nich wyglądają pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo przyjemne kolory :) tak sobie myślę, że te gigantyczne opakowania są nie do zużycia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się ich zużyc za nic w świecie :D

      Usuń
  21. Bardzo przyjemne kolory :) tak sobie myślę, że te gigantyczne opakowania są nie do zużycia :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Dynamic wymiata,jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zieleń najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. Fajne są, przy okazji pewnie jeszcze skuszę się na jakiś odcien :)

      Usuń
  25. Śliczne są te kolory- zieleń i fiolet wygrywają!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zieleń rzuciła mi się po gałach, może dlatego, że tęsknię za wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Nawet za wiosennymi makijażami haha :D

      Usuń
  27. Ten zielony na mokro robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń