niedziela, 31 stycznia 2016

SHINYBOX Stylovy Styczeń

Hej! W tym tygodniu dotarł do mnie najnowszy, styczniowy Shinybox "Stylovy Styczeń". Tym razem pudełko powstało we współpracy ze Stylowi.pl. Przyjrzyjmy się zawartości ... :).

Cztery produkty pełnowymiarowe, dwie miniatury. Trochę kolorówki, w tym aż dwa lakiery do paznokci, co mnie zaskoczyło.



  • YASUMI Krem na okolice oczu i ust | Miniatura kremu nawilżającego i regenerującego delikatną skórę wokół oczu i ust. Ma za zadanie redukować zmarszczki.
  • SILCARE Lakier do paznokci | Pełnowymiarowy lakier z serii Marsal Edition. Kolor faktycznie bardzo fajny, taka ciepła marsala z drobinkami, od razu mi się spodobał. Lakiery Silcare lubię :).
  • MONTIBELLO Kuracja do włosów | Marki nie znam, więc chętnie wypróbuję ten kosmetyk-kurację do włosów. Przypuszczam, że jest to coś w rodzaju odżywki w sprayu skoro ma nadawać połysk i zdrowszy wygląd włosów. Pełny produkt.
  • WIBO Lakier do ust | Tanioszk dostępna w Rossmannie, ale o dziwo ten kosmetyk jakoś najbardziej mnie ucieszył. Pewnie dlatego, że kręciłam się koło tych lakierów do ust od jakiegoś czasu, ale obawiałam się że może być kiepski (Wibo ma niestety trochę słabej kolorówki... chociaż perełki też bywają). Trafił mi się fajny jaskrawo-czerwony odcień. Sam lakier zapowiada się niezwykle dobrze, ma wysoki połysk i intensywny pigment! Oczywiście pełnowymiarowy.
  • BIC Soleil Bella | Maszynka Bic na pewno się przyda, jak wszystkie takie praktyczne rzeczy :).
  • BALNEOKOSMETYKI Lakier do paznokci | Lakier w świetnym odcieniu starego złota, mocno błyszczący. Marka jeśli chodzi o lakiery też jest dla mnie nowością :).


Dodatkowo w pudełku znalazł się upominek od Inspired By - jednej z autorek pudełek. Mi trafił się dezodorant Adidas - bardzo praktycznie, więc na pewno będę korzystać.

Dajcie znać co sądzicie o styczniowym pudełku i jakie bonusy z Inspired By znaleźliście w swoich zestawach :). Ja oczywiście najbardziej cieszę się z kolorówki, już tradycyjnie ;).

23 komentarze:

  1. Maszynkę do golenia dostałas zamiast tej maski z Equilibra, tak dostawały też pozostałe dziewczyny. najfajniejszy jest chyba kosmetyk do włosów MONTIBELLO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedzialam, już poprawilam w tekście :)

      Usuń
  2. Całkiem ciekawe pudełeczko, myślę, że przypadłoby mi do gustu. Lakieru z Wibo nie miałam, ale z matowej szminki w płynie tej firmy jestem całkiem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie raz miałam ochotę na te matowe, ale akurat podobne kolory już mam więc sobie odpuściłam ;)

      Usuń
  3. Zaciekawił mnie ten lakier do ust z wibo , ale reszta pudełka w mojej opinii słaba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywały lepsze :). Lakier zapowiada sie fajnie, ale dopiero się za jakiś czas okaże czy warto go brać :)

      Usuń
  4. Ja się cieszę, że nie zamówiłam w ciemno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa tego lakieru do ust z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie się dobrze spisywał ;)

      Usuń
  6. Właśnie widziałam na niektórych blogach zamieszczony wpis własnie o tym box'ie i zdania były bardzo podzielone. Na mój gust nie jest źle, ale też szału wielkiego nie ma. Patrząc na zawartość ostatnio wydanych boxów, jakoś nie kusi mnie branie w tym udział.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim udczuciu styczniowe Shiny na pewno słabsze od ostatnich, które były bardzo fajne.

      Usuń
  7. mam ten sam wariant ale ze srebrnym lakierem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś mnie te pudełka nie zachęcają :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ja niestety mam te lakier do ust z wibo i niestety ale mnie nie przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie to pudełko się niezbyt podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. no ja bym użyła wszystkiego oprócz lakierów... ile może być czerwonych lakierów w tych pudełkach ...

    OdpowiedzUsuń
  12. W styczniu te pudełeczka jakoś tak słabiej wypadły niż np grudniowe :(

    OdpowiedzUsuń